Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Загравя ми карбуратора

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Загравя ми карбуратора

    Достигнах до това заключение след доста проблемни паления.Та-като е студена пали на четвърт,карам ли повече от час и започва да вибрира,да пуфти докато тръгне да се форсира като натисна педала,иска да гасне и т.н. А загася ли я.... трябва поне 15на мин да минат да се поохлади че да запали и то трудно.

    Днес бях с ремаркето и натоварен изгасна...няма палене-нито тикане нито стартер.Изсипах малко бензин в карбуратора,който буквално завря,ама завря (много силно) влязох,завъртях запали след 4-5 въртенета,загасих я и след няма 1 мин запали на четвърт...Което ме кара да си помисля,че бензина,който сипах е охладил карба и след това няма проблем...

    Карам я само на метан и тя си се чувства много добре,освен тоя проблем на който до сега нямах идея защо го прави и вече като имам,как да го реша тоя проблем.... ?
    Opel Frontera B 2.2 DTI,Пасат Б5 4motion
    feikot@abv.bg
    Обратно дороги - НЕТ !

  • #2
    От: Загравя ми карбуратора

    Нищо не ти загрява, ами ти е повишено нивото на бензина в поплавковата камера и оттам - излишно богата горивна смес. А е повишено нивото заради претрит поплавък или клеясал клапан на поплавъка - обичайни проблеми от газ.

    Коментар


    • #3
      От: Загравя ми карбуратора

      По-смешно заглавие на тема поне в този Форум не бях срещал,но както и да е.
      Та по въпроса:като вземе да ти прави пак тези мизерий залей обилно със студена вода бензиновата помпа.
      Най-вероятно проблема ще изчезне.
      Ако продължи варианта на Ясен също е силно възможен.

      Коментар


      • #4
        От: Загравя ми карбуратора

        Иди на ЕЛКОН да ти го оправят.
        Смени си капачката на радиатора. Предположение - капачката ти не отваря когато трябва.
        Това е мое мнение и от там бих започнал - капачка, ЕЛКОН.

        Коментар


        • #5
          От: Загравя ми карбуратора

          Не бе пичове,вижте кво съм написал,НЕ се кара на бензин...кара се на метан,казах,че като сипах бензин в карбуратора(директно в малката клапа) за да ЗАПАЛИ по-лесно,явно го е охладил и се оправи (така си го обяснявам,защото друг път я чакам 15на мин,а тоя път за 1-2...) Не съм щракнал копчето и от резервоара да идва бензин,защото там няма .И кое е смешното,като единствения логичен отговор е тоя,защото няма бензин в карба да го охлажда.Може и да не съм прав,просто следвам някаква логика.

          Капачката ще я сменя още утре,то и машинката за капака трябва,а елкона не е ли за коли които имат някаква електроника ?

          ПС Самата кола не загрява (поне по уреда де)
          Opel Frontera B 2.2 DTI,Пасат Б5 4motion
          feikot@abv.bg
          Обратно дороги - НЕТ !

          Коментар


          • #6
            От: Загравя ми карбуратора

            Не се занимавай с глупости да сменяш капачки,елкон и други щуротии.Имаш си проблем с карбуратора или с бензиновата помпа,то е ясно.Ако карбуратора ти загрява до такава степен до каквато си мислиш ти,то краката ти трябва да са изгорени от потеклия метал от топящия се блок.Разглоби карбуратора и помпата и ще си намериш проблема.Най-добре друг да го направи това,не ти
            Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

            Коментар


            • #7
              От: Загравя ми карбуратора

              A e какво ме направихте вие е.... Добре,мерси за отговорите.
              Opel Frontera B 2.2 DTI,Пасат Б5 4motion
              feikot@abv.bg
              Обратно дороги - НЕТ !

              Коментар


              • #8
                От: Загравя ми карбуратора

                Първоначално публикуван от feikot Преглед на мнение
                A e какво ме направихте вие е.... Добре,мерси за отговорите.
                Карбураторита на Ладите, по-точно всмукателния колектор фабрично се отоплява от охлаждащата течност за по-добро и устойчиво смесообразуване. Затова колегите реагират. Трябва да се разглоби карбуратора от човек с опит, да се види нивото, игления клапан, ускорителната помпа, разбалансиращия клапан на поплавковата камера и т.н.
                сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
                dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш

                Коментар


                • #9
                  От: Загравя ми карбуратора

                  Щом на бензин не караш,не пипаи ни карбуратора ни помпата.Профилактика на токовете ти трябва-капачка,палец,чукче,бобина,кабели,свещи.
                  Калин Владов,09РСПБЗН

                  Коментар


                  • #10
                    От: Загравя ми карбуратора

                    Той ако "няма" капачка,палец,чукче,бобина,кабели,свещи,тя и на студено ще е умряла!Даже студена ще е по-мъртва от колкото загряла!Точно НЕкарането на бензин създава проблеми с бензина!
                    То няма кой да четеБях останал с убеждението,че палиш на бензин и тогава/на бензин/ се появява проблема.Явно метановата ти уредба е заболяла.
                    Последно редактирано от kameno karp; 03-08-12, 21:19.
                    Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Загравя ми карбуратора

                      Тя че темата е смешна с тоя неологизъм в българския език-загравя.Ладите си имат система за затопляне на карба,на която мързеливи газаджии връзват отоплението на изпарителите.Иначе карбуратора на газ не играе роля.но като се кара дълго време поплавъка се удря в поплавъковата камера и се пробива или направо се къса от спойката.После като подкараш на бензин нивото се променя и става драма.Иначе може да провериш въздушните жигльори колко са запушени ,защото те си участват в смесообразуването.Като цяло не можеш да си обясниш добре симптомите и ние да ти сложим диагноза ....еле пък да ти назначим и лечение.Не е лошо да прелистиш някое ладино ръководство,да оцапаш ръкави и тогава няма да пускаш такива "умни'' теми.
                      МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

                      Коментар


                      • #12
                        От: Загравя ми карбуратора

                        Тука не става дума за работата на бензин, макар че проблемът е много характерен за бензина. На метан имаме спечени мембрани и/или електрическа шашма в АГУ. Също, може да има и електрически проблем в запалителната уредба.

                        На метана от загряване и охлаждане много не му пука,

                        Коментар


                        • #13
                          От: Загравя ми карбуратора

                          Другия по-прозаичен вариант е че заради жегите газа се изпарява бързо,сместа е бедна и не пали.Вариант 1-обогатител и въртене,вариант 2-палене на бензин и прехвърляне на газ,вариант 3 -поливане на изпарителя с ледена вода и палене,....ама откъде в жегите ледена вода.
                          МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Загравя ми карбуратора

                            Цапал съм,цапал съм... Умни не умни...айде обясни го по-добре и в крайна сметка,пак казвам,че не става въпрос за работене на бензин

                            Май предположението на Ясен за мембраните най-реално ми се вижда,защото си работи,освен като малко повече се затопли.Стрелката стои на 2 мм от 90 градуса обикновено,обаче ако покарам на 5а,5-10 мин с постоянна скорост 90-100 да речем и се залепва на 90 градуса (което е загряла над нормалното) тогава угася ли я-до там,няма палене,не съм се сещал да видя дали дава искра в тоя момент,но и това ще направя,за да изолирам/открия проблема дали е по запалителната верига.
                            Opel Frontera B 2.2 DTI,Пасат Б5 4motion
                            feikot@abv.bg
                            Обратно дороги - НЕТ !

                            Коментар


                            • #15
                              От: Загравя ми карбуратора

                              Първоначално публикуван от mihov_1969 Преглед на мнение
                              Другия по-прозаичен вариант е че заради жегите газа се изпарява бързо,сместа е бедна и не пали.Вариант 1-обогатител и въртене,вариант 2-палене на бензин и прехвърляне на газ,вариант 3 -поливане на изпарителя с ледена вода и палене,....ама откъде в жегите ледена вода.
                              Какво изпаряване при метана?

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X