Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с ВАЗ 21214!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Проблем с ВАЗ 21214!

    Първоначално публикуван от amitko Преглед на мнение
    А какво казва компютъра като му се подаде контакт? Или въобще не стига до подаване на контакт. Някаква лампичка светва ли по таблото като се подаде контакт.
    Днес ще водя инджинер ел. магьосник да чете инфо от компа... е сега ако не си признае всичко нивята... друго не виждам какво мога да сторя за нея в тоя живот... дано не се проточат нещата чак до следващия...
    ... и аз искам Т- 98 ... :-) но и Нивята върши работа!

    Коментар


    • #17
      От: Проблем с ВАЗ 21214!

      Ако не свършите работа в сервиза на бош в обеля ще ти я прочетат и ще ти решат проблема,аз като видя на зор с мойта нива ходя там.Ама суровакат добре.Успех.
      0898774443-Пламен.

      Коментар


      • #18
        От: Проблем с ВАЗ 21214!

        Инерционен изключвател,а не датчик,Пачо.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Без име.jpg
Прегледи:1
Размер:79.2 КБ
ID:5379656Първата е ясна,а втората маркирана е кво?
        Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

        Коментар


        • #19
          От: Проблем с ВАЗ 21214!

          Момци... изгорех! Изгорех с 400 кинта щото компа се насърбал с вода!!! Да - теч в купето, компа се насърбал и чеп за зеле не става от него - мъчиха да възстановяват пътеки разни глупости - отказва пустинякът та накрая в лада център нов и това е 390 кинта за модела.
          ИЗВОДИ И ПРЕПОРЪКИ:
          Значи нивата имала принципен проблем с течовете под таблото /това не го знаех и го научих по трудния начин/ На последните модификации братушката се сетил за обърне компа и да го изолира по-прилично но до 21214 явно са се учили къде се слага цпу.
          Та съвета ми е - по овреме прегледайте зоната и за по-сигурно си завийте с нещо водонепропускливо ЦПУтата /обръщам се към колегите с инжекциония модел, а на тези с карбураторите вече тайничко завиждам/
          Това е по мойта сага... за сега ... щото винаги може да стане и по лошо!
          ... и аз искам Т- 98 ... :-) но и Нивята върши работа!

          Коментар


          • #20
            От: Проблем с ВАЗ 21214!

            "Момци... изгорех! Изгорех с 400 кинта щото компа се насърбал с вода!!! Да - теч в купето, компа се насърбал и чеп за зеле не става от него - мъчиха да възстановяват пътеки разни глупости - отказва пустинякът та накрая в лада център нов и това е!!! 390 кинта за модела.
            ИЗВОДИ И ПРЕПОРЪКИ:
            Значи нивата имала принципен проблем с течовете под таблото /това не го знаех и го научих по трудния начин/ На последните модификации братушката се сетил за обърне компа и да го изолира по-прилично но до 21214 явно са се учили къде се слага цпу.
            Та съвета ми е - по овреме прегледайте зоната и за по-сигурно си завийте с нещо водонепропускливо ЦПУтата /обръщам се към колегите с инжекциония модел, а на тези с карбураторите вече тайничко завиждам/
            Това е по мойта сага... за сега ... щото винаги може да стане и по лошо!"
            МОЛЯ МОДЕРАТОРИТЕ ДА ИЗТРИЯТ ВТОРИЯ ПОСТ /НЕ РАЗБРАХ КАК АМА ГО ИЗПЛЕСКАХ ВТОРИ ПЪТ И НЕ МОГА ДА ГО МАХНА/
            А НА ВСИЧКИ ПУБЛИКУВАЛИ В ТЕМАТА БЛАГОДАРЯ ЗА МНЕНИЯТА И СЪВЕТИТЕ!!!
            Последно редактирано от Бездорожник; 30-05-12, 23:48. Причина: погрешно повторно публикуване
            ... и аз искам Т- 98 ... :-) но и Нивята върши работа!

            Коментар


            • #21
              От: Проблем с ВАЗ 21214!
              Какво му трябва на човек - коричка хляб, глътка вода... една Жипка с една пушка в нея!!! ... а - и колкото повече - толкова повече ... боеприпас!!!Ако може от мен добавка едно куче,което в критична ситуация ще донесе най-добрия приятел на човека!
              Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

              Коментар


              • #22
                От: Проблем с ВАЗ 21214!

                Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнение
                Какво му трябва на човек - коричка хляб, глътка вода... една Жипка с една пушка в нея!!! ... а - и колкото повече - толкова повече ... боеприпас!!!Ако може от мен добавка едно куче,което в критична ситуация ще донесе най-добрия приятел на човека!
                Безвъзразително се съгласявам!!!
                ... и аз искам Т- 98 ... :-) но и Нивята върши работа!

                Коментар


                • #23
                  От: Проблем с ВАЗ 21214!

                  Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнение
                  Инерционен изключвател,а не датчик,Пачо.[ATTACH=CONFIG]457871[/ATTACH]Първата е ясна,а втората маркирана е кво?
                  По мойте скромни разбирания става въпрос за реле което исключва притока на бензин когато колата е на скорост пусната по инерция.При спускане на голям наклон например.
                  0898774443-Пламен.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Проблем с ВАЗ 21214!

                    Моя комп е в един наелонов калъф оригинално.Но за всеки случай го проверявам веднъж годишно при цялостната профилактика "всяка пролет".
                    0898774443-Пламен.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Проблем с ВАЗ 21214!

                      Първоначално публикуван от palltzone Преглед на мнение
                      Моя комп е в един наелонов калъф оригинално.Но за всеки случай го проверявам веднъж годишно при цялостната профилактика "всяка пролет".
                      Именно - на по късните модификации компа е в найлонов калъф и е с клемите надолу... При моята компа нагло стърчи с клемите нагоре за да влезе водата качествено в целия корпус... А сега малко хумор, ако позволят модераторите:
                      Ако някой започне да твърди , че РУСКИТЕ коли били ТЪПИ - НЕ СЕ СЪГЛАСЯВАЙТЕ - за пример дайте моя случай - а той всъщност е следният:
                      Заради стагнацията реших да разпродам малко дългоцевна апаратура и оптически принадлежности за да освободя малко финансов ресурс и да понагиздя нивята... Бях решил да и сменя съединителя че си му беше ред, да и набия една газова, да я кача на по-засукани джанти... ей такива прозаични нещица... а тя като чу и се разцепи!!! И как да не реши човек , че машинката си има душа и тя ... и си иска своето?!?
                      Хайде безаварийна експлоатация и хубави мигове сред природата на всички!
                      ... и аз искам Т- 98 ... :-) но и Нивята върши работа!

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X