Значи:
Нивята скъса ремъка на водната помпа и алтернатора в най-големия дъжд! На самоход стигнах до "бокса" и като по поръчка акомулатора умря точно на вратата на бокса /имаше около 70-80 метра "на ремък" в кашишки стил/. До тук нищо фрапантно.
Майстора зареди ако-то и тук дойде голямата тесла - не ще да запали! Проверка на всички бушони, директни кабели до стартера - върти с тях а от ключа не ще! Не се чува да жужи и помпата в резервоара при завъртане на ключа в позиция преди стартера.
Взех от лизинтовата къща оригиналния ключ /хипотезата беше евентуално имобилайзера/ - никакъв ефект!
В сервиза на гърба на Симеоновско шосе/зад синята изложена нива/ на въпроса за имобилайзера ме погледнаха като извънземно с цигара ...
Давайте хипотези, че ми свърши боба...
Благодаря предварително!
Нивята скъса ремъка на водната помпа и алтернатора в най-големия дъжд! На самоход стигнах до "бокса" и като по поръчка акомулатора умря точно на вратата на бокса /имаше около 70-80 метра "на ремък" в кашишки стил/. До тук нищо фрапантно.
Майстора зареди ако-то и тук дойде голямата тесла - не ще да запали! Проверка на всички бушони, директни кабели до стартера - върти с тях а от ключа не ще! Не се чува да жужи и помпата в резервоара при завъртане на ключа в позиция преди стартера.
Взех от лизинтовата къща оригиналния ключ /хипотезата беше евентуално имобилайзера/ - никакъв ефект!
В сервиза на гърба на Симеоновско шосе/зад синята изложена нива/ на въпроса за имобилайзера ме погледнаха като извънземно с цигара ...
Давайте хипотези, че ми свърши боба...

Благодаря предварително!
Коментар