Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с ВАЗ 21214!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с ВАЗ 21214!

    Значи:
    Нивята скъса ремъка на водната помпа и алтернатора в най-големия дъжд! На самоход стигнах до "бокса" и като по поръчка акомулатора умря точно на вратата на бокса /имаше около 70-80 метра "на ремък" в кашишки стил/. До тук нищо фрапантно.
    Майстора зареди ако-то и тук дойде голямата тесла - не ще да запали! Проверка на всички бушони, директни кабели до стартера - върти с тях а от ключа не ще! Не се чува да жужи и помпата в резервоара при завъртане на ключа в позиция преди стартера.
    Взех от лизинтовата къща оригиналния ключ /хипотезата беше евентуално имобилайзера/ - никакъв ефект!
    В сервиза на гърба на Симеоновско шосе/зад синята изложена нива/ на въпроса за имобилайзера ме погледнаха като извънземно с цигара ...
    Давайте хипотези, че ми свърши боба...
    Благодаря предварително!
    ... и аз искам Т- 98 ... :-) но и Нивята върши работа!

  • #2
    От: Проблем с ВАЗ 21214!

    Първоначално публикуван от Бездорожник Преглед на мнение
    Значи:....
    До тук нищо фрапантно.
    Майстора зареди ако-то и тук дойде голямата тесла - не ще да запали!
    Проверка на всички бушони, директни кабели до стартера - върти с тях, а от ключа не ще!
    Не се чува да жужи и помпата в резервоара при завъртане на ключа в позиция преди стартера.
    Взех от лизинтовата къща оригиналния ключ /хипотезата беше евентуално имобилайзера/ - никакъв ефект!
    В сервиза на гърба на Симеоновско шосе/зад синята изложена нива/ на въпроса за имобилайзера ме погледнаха като извънземно с цигара ...
    Давайте хипотези, че ми свърши боба...
    Благодаря предварително!
    Хипотезата е вярна. Щом не иска да завърти - имобилайзера е най-вероятно.

    Коментар


    • #3
      От: Проблем с ВАЗ 21214!

      Проверете всички маси и изобщо всички връзки.... Да не би да стопило някаква обувка от голямото въртение на стартер
      Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
      Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

      Коментар


      • #4
        От: Проблем с ВАЗ 21214!

        Мечо,кажи щото по-знаеш,моля.Дали този автомобил има инерционен изключвател.Понеже и при тях се явява същият симптом-прекъсва захранването и подаването на гориво
        Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

        Коментар


        • #5
          От: Проблем с ВАЗ 21214!

          Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнение
          Хипотезата е вярна. Щом не иска да завърти - имобилайзера е най-вероятно.
          Добре де - ама какво да му е - тия в сервиза за който писах казаха, че те даже не ги активирали тия имобилайзери... а да не чува оригинален ключ... нещо не вдявам ... разкажи колега подробно на по- тъпото си другарче? Да е изгорял имобилайзера ли имаш предвид?
          ... и аз искам Т- 98 ... :-) но и Нивята върши работа!

          Коментар


          • #6
            От: Проблем с ВАЗ 21214!

            Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
            Проверете всички маси и изобщо всички връзки.... Да не би да стопило някаква обувка от голямото въртение на стартер
            Всичко бе щателно опипано и препипано като връзки... като истински са си... няма топилки или смърдилки... баси загадката... руснака тоя път ме изненада от вред...
            ... и аз искам Т- 98 ... :-) но и Нивята върши работа!

            Коментар


            • #7
              От: Проблем с ВАЗ 21214!

              Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнение
              Мечо,кажи щото по-знаеш,моля.Дали този автомобил има инерционен изключвател.Понеже и при тях се явява същият симптом-прекъсва захранването и подаването на гориво
              А такаааа и къде живее тоя инерционен изключвател и какъв зор да е видял в софийско задръстване в голям дъжд... както си мъркаше двигателя в задръстването и изведнъж - светна лампата че ако-то не зарежда... намаше форсажи или пределни завихряния на маховика...
              ... и аз искам Т- 98 ... :-) но и Нивята върши работа!

              Коментар


              • #8
                От: Проблем с ВАЗ 21214!

                Той е един червен бутон и точно това прави-прекъсва захранването и подаването на гориво.Като ключмасата,само че инерционен.Всички съвременни автомобили го имат,ма тоя модел го не знам в подробности.Затова попитах Bgbul,щото е вчас
                Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                Коментар


                • #9
                  От: Проблем с ВАЗ 21214!

                  Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнение
                  Той е един червен бутон и точно това прави-прекъсва захранването и подаването на гориво.Като ключмасата,само че инерционен.Всички съвременни автомобили го имат,ма тоя модел го не знам в подробности.Затова попитах Bgbul,щото е вчас
                  Благодаря колегата - вече точа де що намеря ел. схеми по темите тук... ще попрочета с образователна цел ... после аналитични мероприятия ... баси а взех нивята щото уж руско ... просто и надеждно... пък то ...
                  ... и аз искам Т- 98 ... :-) но и Нивята върши работа!

                  Коментар


                  • #10
                    От: Проблем с ВАЗ 21214!

                    Намери някой алармаджия. Това с алармите в автосервизите не го знаят. Аз например се наложи сам да си оправям датчиците на алармата, защото по сервизите не можаха да схванат откъде е проблема, а беше елементарно. С една дума - опитай се да схванеш кое как работи, може да попиташ и в сервиза на НАР, те са официалният вносител и може да знаят. Питай за Илия.
                    Александър

                    Коментар


                    • #11
                      От: Проблем с ВАЗ 21214!

                      Аксластро е прав.Аз изказах ссамо предположение,защото симптома е такъв-или имобилайзер,или инерционен изключвател.Ето за разглеждане,че май ще трябва да излизамhttp://www.niva-faq.msk.ru/tehnika/e...ema/214_20.htm.И Успех!
                      Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Проблем с ВАЗ 21214!

                        Първоначално публикуван от axlastro Преглед на мнение
                        Намери някой алармаджия. Това с алармите в автосервизите не го знаят. Аз например се наложи сам да си оправям датчиците на алармата, защото по сервизите не можаха да схванат откъде е проблема, а беше елементарно. С една дума - опитай се да схванеш кое как работи, може да попиташ и в сервиза на НАР, те са официалният вносител и може да знаят. Питай за Илия.
                        Колега... ама нивята няма аларма... само заводския уж имобилайзер... затова се фрустрирам... освен кастофона нищо Българско не е внедрявано по оригиналната машина... това ми е дилемата...
                        ... и аз искам Т- 98 ... :-) но и Нивята върши работа!

                        Коментар


                        • #13
                          От: Проблем с ВАЗ 21214!

                          То че не е пипано нищо, не значи че не може да е калпаво направено - тия коли трябва да идват в съндъци с ръководство за сглобяване и тубички с ацетон за да си спокоен после. Имаш интернет, потърси телефона на НАР в София и се обади там, обясни им проблема, едва ли ще ти откажат информация ако имат такава. Най-добре се разходи до там и говори на място - Амстердам 15, кв. Дружба, ходи се с Автобус 204. Добри жичкаджии, но специализирано в стартери/алтернатори са тези над хотел Хемус. Евентуално ако те могат да те насочат.

                          П.П. Проверихте ли клемите по контактния ключ?
                          Александър

                          Коментар


                          • #14
                            От: Проблем с ВАЗ 21214!

                            А какво казва компютъра като му се подаде контакт? Или въобще не стига до подаване на контакт. Някаква лампичка светва ли по таблото като се подаде контакт.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Проблем с ВАЗ 21214!

                              Нещо се е скапал компа или имобилайзера,според мен.Защото нивата като угасне ако я пускаш по инерция не можеш да я запалиш на скорост директно първо трябва да върнеш ключа и да дадеш контакт от ново и след това да включиш на скорост за да запали,поне мойта е така затова ме навежда мисълта за компа.
                              ПП. Нива няма инерционен датчик.
                              0898774443-Пламен.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X