Колеги, според вас, удачно ли е да се постави, такъв механизъм??
Така чрез него раздатката на Нивата, става "Супер Селект", както на някои джипове 
Струва ли си такъв механизъм, цената е доста поносима....
Но пък се появява въпросът, дали ще издържи задният диференциал на натоварването, по спомен, това е била и причината, да се направи и Фуллтайм, а не парт тайм раздатката, не е издържал Жигуловият диференциал, вярно, подсилили са го в последствие, но пък знам ли???
След като се сложи този механизъм, разхода би трябвало да падне??
Някой слагал ли е подобен механизъм и има ли впечатления??
Този механизъм позволява на Нивата да се движи само на заден мост. Чрез превключване на лоста за блокажа може да се избира между парт тайм, фул тайм и режим с блокиран междуосов диференциал.

Струва ли си такъв механизъм, цената е доста поносима....
Но пък се появява въпросът, дали ще издържи задният диференциал на натоварването, по спомен, това е била и причината, да се направи и Фуллтайм, а не парт тайм раздатката, не е издържал Жигуловият диференциал, вярно, подсилили са го в последствие, но пък знам ли???
След като се сложи този механизъм, разхода би трябвало да падне??
Някой слагал ли е подобен механизъм и има ли впечатления??
Коментар