Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Лада Нива, ENGINE CHECK, лошо пали

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Лада Нива, ENGINE CHECK, лошо пали

    Първоначално публикуван от mkenzie Преглед на мнение
    Не при 21214 има и на разпределителния вал и на коляновия вал разликата е там, че ако се скапе датчика на коляновия вал двигателя въобще няма да запали докато при разпределителния вал се влошава паленето и работата на ДВТ-то.
    И мойта е 2005 година,при диагностиката също показа коленовия вал!А къде е този на разп.вал?
    (везх да се отчаивам от тези инжекционни дв-и!!)

    Коментар


    • #17
      От: Лада Нива, ENGINE CHECK, лошо пали

      На мой роднина му докараха,само,че друга кола(Opel Agila) от германия и през всичките 3000,че и отгоре километри,колата се държала и палела идеално,обаче,като пристигна и започна да се кара из градско,знаете палиш,гасиш и така,я остави пред магазин и след 30 мин. не може да запали.И след 2 часа,отива пак и хоп,запалва.И така ту пали,ту не пали.Занеси я на диагностика и датчика на коляновия вал се оказа,че е за смяна
      Fiat Panda 4x4 , Opel Astra 1.7 TDI , Opel Tigra 1.4 Ecotec

      Коментар


      • #18
        От: Лада Нива, ENGINE CHECK, лошо пали

        Имало такъв датчик, но руснаците го нарекли фазов.
        Случайността е съвпадение на обстоятелства, предварително обмислени и организирани!

        Коментар


        • #19
          От: Лада Нива, ENGINE CHECK, лошо пали

          Датчика се намира на челната част на двигателя, в главата, малко под капака и.
          A Lone Rider

          Коментар


          • #20
            От: Лада Нива, ENGINE CHECK, лошо пали

            Първоначално публикуван от fireman160 Преглед на мнение
            Имало такъв датчик, но руснаците го нарекли фазов.
            Имали са предвид,че "чете" фазите на газоразпределението
            Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

            Коментар


            • #21
              От: Лада Нива, ENGINE CHECK, лошо пали

              Ето какво намерих:

              Датчик за положението на дроселната клапа – изпраща сигнал към бордовия контролер за ъгъла на завъртане на клапата, който е необходим за корекция на състава на сместа.

              Датчик за детонация – реагира на високочестотни колебания, възникващи при детонация и ги трансформира в електрически импулси, които постъпват към бордовия контролер. При възникване на детонация ъгълът на запалване се забавя за определен брой такта.

              Работата на тези датчици е синхронизирана с въртенето на разпределителния вал, което позволява да се осъществи корелация (взаимовръзка) на техните сигнали с детонациите в отделните цилиндри.

              Датчик за температурата на охлаждащата течност – служи за определяне на температурното състояние на двигателя и изменяне характеристиката на подаване на гориво.

              Датчик за температурата на входящия въздух – по неговото показание се определя плътноста на постъпващия въздух и се пресмята истинското количество всмукан въздух, формира се сигнал за корекция на подаването на гориво и ъгъла на запалване.

              Датчик за положението на коляновия вал – предназначен е за определяне на положението, честотата на въртене на коляновия вал и синхронизация на работата на контролера с работния процес на двигателя.

              Датчик за положението на разпределителния вал – определя горната мъртва точка на първи цилиндър при такта на свиване. В зависимост от сигналите от този и горният датчик, бордовия контролер определя номера на цилиндъра, в който се извър-шва впръскваме, и в съответствие с това, определя началото на фазите на впръскване и искрообразуване в дадения цилиндър.

              Датчик за разход на въздух – информира бордовият контролер за количеството постъпващ въздух, който на основата на получената информация коригира параметрите на впръскване на гориво.

              Датчик за кислород – сигналите от този датчик към бордовия контролер се преобразуват в управляващи сигнали към регулатора на налягането, обогатяващ или обедняващ горивната смес.
              Случайността е съвпадение на обстоятелства, предварително обмислени и организирани!

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X