От: Бушон вентилатори охлаждане
Първо сменяш бушоните ако няма подобрение проверяваш самите мотори на перките. Те се проверяват като се разкачат от буксите непосредствено до радиатора и им подаваш директно 12 волта за самата проба няма значение поляритета, ако се завъртят може да е или реле или датчик в което се съмнявам ако не се завъртят ги сваляш и отиваш в някои пункт за метали и търсиш възможно най-близките по габарити и захващане. На предната ми Нива на единия електродвигател се беше разтопил колектора на ротора и се наложи да го сменя сложих от някакъв Fiat захващането беше почити същото нещо се преправяше втуклата на самата перка защото оста на електродвигателя е с 5 мм по къса от оригиналния но е елементарно.
Първо сменяш бушоните ако няма подобрение проверяваш самите мотори на перките. Те се проверяват като се разкачат от буксите непосредствено до радиатора и им подаваш директно 12 волта за самата проба няма значение поляритета, ако се завъртят може да е или реле или датчик в което се съмнявам ако не се завъртят ги сваляш и отиваш в някои пункт за метали и търсиш възможно най-близките по габарити и захващане. На предната ми Нива на единия електродвигател се беше разтопил колектора на ротора и се наложи да го сменя сложих от някакъв Fiat захващането беше почити същото нещо се преправяше втуклата на самата перка защото оста на електродвигателя е с 5 мм по къса от оригиналния но е елементарно.
Коментар