Колеги поставих такова заглавие на темата,защото моята Нива вече доста време стартира странно на газ.
И така,проблема накратко е следния:
При напълно изстинал мотор колата пали от четвърт на газ още със завъртането на ключа.
Когато,обаче машината загрее до раб.температура-/90гр./ след всяко гасене на двигателя и последващ опит за стартиране се налага поне 3 секунди въртене на стартер.Карам я така от доста време и по принцип не ми е голям дерт,но все пак не е добре след всяко едно гасене да употребявам толкова дълго стартера.По принцип би било логично при студен мотор да пали трудно,а при мен се получава точно обратното.
Някакви идеи по случая???
Карам я със свещи NGK BP-6ES.Почти на 20 000км. са!
Възд.филтър е чисто нов.
АГУ-то-/ел.изпарител-БРС/ е на 83 000км.Веднъж съм го чистил и съм му подменял мембраните-/преди няма и 10 000км./
И така,проблема накратко е следния:
При напълно изстинал мотор колата пали от четвърт на газ още със завъртането на ключа.
Когато,обаче машината загрее до раб.температура-/90гр./ след всяко гасене на двигателя и последващ опит за стартиране се налага поне 3 секунди въртене на стартер.Карам я така от доста време и по принцип не ми е голям дерт,но все пак не е добре след всяко едно гасене да употребявам толкова дълго стартера.По принцип би било логично при студен мотор да пали трудно,а при мен се получава точно обратното.
Някакви идеи по случая???
Карам я със свещи NGK BP-6ES.Почти на 20 000км. са!
Възд.филтър е чисто нов.
АГУ-то-/ел.изпарител-БРС/ е на 83 000км.Веднъж съм го чистил и съм му подменял мембраните-/преди няма и 10 000км./
Коментар