Здравейте колеги ниваджй.Искам да опресня малко форума и да кажа малко инфо относно 1.9д Значи монтирват се в Франция и двг става от пежо 205,405 и мисля от 306 но за 306 не сам сигорен.понеже нивата я купих с блокиран двг си избрах от 405 разликата обаче е в картера тай като пежото няма преден мост и е с спецялен почти плосак назад и само пред дифа малко издут.картера си пасва идеално на мотора.От зад на двг има прежод нагоден да може да пасне на нивовата котия и притискателния и феродовия са си руски.само маховика е различен заради прехода доста е вдлабнат.притискателен и феродов не стават от пежо а и са по слаби видимо от руските
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Инфо за 1.9D
Свий
X
-
Инфо за 1.9D
Здравейте колеги ниваджй.Искам да опресня малко форума и да кажа малко инфо относно 1.9д Значи монтирват се в Франция и двг става от пежо 205,405 и мисля от 306 но за 306 не сам сигорен.понеже нивата я купих с блокиран двг си избрах от 405 разликата обаче е в картера тай като пежото няма преден мост и е с спецялен почти плосак назад и само пред дифа малко издут.картера си пасва идеално на мотора.От зад на двг има прежод нагоден да може да пасне на нивовата котия и притискателния и феродовия са си руски.само маховика е различен заради прехода доста е вдлабнат.притискателен и феродов не стават от пежо а и са по слаби видимо от руските
за двг до сега нямам никакви забележки имат страхотно охлаждане,вибрацийте са нормални за нива почти никакви на офф роад се справя великолепно и никак не е тромава както някой колеги твардят. може и да греша понеже на 1.6 още не сам се качвал и тая ми е парвата и просто ми надмина очакванията.ако някой иска по подробна инфо. да пише.Надявам се да сам поопреснил форума малко
който иска да си купува дизел няма да збарка разхода е невероятен грацко ми харчи 5, офф роад ми харчи 7, 8
Тагове: Няма
-
От: Инфо за 1.9D
Повече от 10 години карах 2 броя Ситроен БХ със същия двигател XUD 9 и градско под 8 не падаше . За спъната нивата с тоя двигател си е спъната от всякъде . Виж с турбодизела е много по добре той е 90 кс срещу 68 на атмосферния дизел.Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .
Коментар
-
От: Инфо за 1.9D
Колега - Благодаря за инфото!Първоначално публикуван от panci;1700327[ATTACH=CONFIG392819[/ATTACH]
Здравейте колеги ниваджй.Искам да опресня малко форума и да кажа малко инфо относно 1.9д Значи монтирват се във Франция и двг става от пежо 205,405 и мисля от 306 но за 306 не сам сигорен.понеже нивата я купих с блокиран двг си избрах от 405 разликата обаче е в картера тай като пежото няма преден мост и е с спецялен почти плосак назад и само пред дифа малко издут.картера си пасва идеално на мотора.От зад на двг има прежод нагоден да може да пасне на нивовата котия и притискателния и феродовия са си руски.само маховика е различен заради прехода доста е вдлабнат.притискателен и феродов не стават от пежо а и са по слаби видимо от руските
за двг до сега нямам никакви забележки имат страхотно охлаждане,вибрацийте са нормални за нива почти никакви на офф роад се справя великолепно и никак не е тромава както някой колеги твардят. може и да греша понеже на 1.6 още не сам се качвал и тая ми е парвата и просто ми надмина очакванията.ако някой иска по подробна инфо. да пише.Надявам се да сам поопреснил форума малко
който иска да си купува дизел няма да збарка разхода е невероятен градско ми харчи 5, офф роад ми харчи 7, 8
Тук сме доста напреднали с Нива .... че даже и дизели сме карали заводско изпълнение.
Монтират се И в Белгия (не само във Франция) с 1.9 дизел на Пежо.
ПОд 70 коня са и .... сравнени с бензиновите ниви са си тромави. Особено с 1.7.
Харчат си 9 в града и 7.5 извън града.
В гората .....не ми се пише.....
Ако твоята харчи по-малко си късметлия. Пази си я и си я поддържай.
Да ти е честита с 1.9Д и да те радва дълго.
Погледни дизелаците (ниви) - двигателя им се хваща И за стабилизиращата щанга (не случайно) . Направи го и ти.
Успех !
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар