Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Охлаждане на двигателното масло

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Охлаждане на двигателното масло

    Първоначално публикуван от Rocco Преглед на мнение
    Моята е карбуратор и е с постоянно зацепена перка.Твоята е с ел.перки-там температурния диапозон е около 90те градуса.При мен е съвсем различно,да не стане объркване.
    Аз просто питах за справка, защото наистина сякаш попринцип си е около 90те, затова и модела и всичко казах, че да се знае. Благодаря за справката. Поздрави !
    Лада Нива 21214 1,7i a.k.a. Магаренцето :)

    Коментар


    • #17
      От: Охлаждане на двигателното масло

      Първоначално публикуван от Петър Пенчев (tyto_) Преглед на мнение
      Аз просто питах за справка, защото наистина сякаш попринцип си е около 90те, затова и модела и всичко казах, че да се знае. Благодаря за справката. Поздрави !
      Не се юркай на всички ниви който са пълна инжекция работят при по-висока температура, и предната ми нива и тази сега почти през цялото време е над 90 градуса.
      Land Rover Discovery II 3,9 V8
      Лада Нива 21214 1,7i

      Коментар


      • #18
        От: Охлаждане на двигателното масло

        И аз си мислех, че е нормално, не е имало проблем и все пак реших да питам как е при другите
        Лада Нива 21214 1,7i a.k.a. Магаренцето :)

        Коментар


        • #19
          От: Охлаждане на двигателното масло

          Моята моноинжекциока със стария позацапан и леко течащ радиатор често стигаше и до червения сектор.До момента-/почти 164 000км./ проблеми никакви.
          Онзи ден най-накрая се наканих да и купя нов радиатор и нещата се промениха доста.Сега трудно вдига над 92-93 гр.Ето как беше положението на всяка по-трудна разходка със стария радиатор...
          Прикачени файлове

          Коментар


          • #20
            От: Охлаждане на двигателното масло

            И аз го мислих това подобрение, но се отказах от него, понеже нашата нива, не мърда от 90 градуса и на 4 000 Об/мин постоянно, дали датчика е изперкал вече и не показва вярно, не знам.... Макса, който достига е до 91-92 градуса, колкото да включи термостата и след време спада до 90 отново.....До сега само един път е стигала до 130 градуса...
            Колкото до охлаждането на маслото, опелов двигател, от ТИГРА, може да намериш такава "джаклама", но двигателя на опел трябва да е GTI ДВУВАЛОВ , фланеца трябва малко да се престърга на струг, другото е лесно На сруга правиш по дълъга резба за да може да навиеш филтъра.Колкото до радятора, можеш да ползваш от всякакъв автомобил, по моргите се намират лесно
            На самият фланеца има оригинално поставен термустат, маслото не циркулира постоянно през радиатора, при голямо натоварване когато маслото загрее, чак тогава термустата отваря и маслото преминава през радиатора. Ти не трябва нищо да правиш то си е направено.Ще разбереш кога е отворил защото леко пада налягането на маслото но и този проблем се решава като натегнеш клапана на масленната помпа.
            Това е в общи линии.. Колегата Токарев, го беше направил, на неговата Нива, имаше и снимки качени в сайта, потърси ги ..
            За Лада НиВа--->Имам СаМо ДвЕ ДуМи---->НяМаМ ДуМи....!!
            Honda Dominator 650
            088ЧЧ93979-->Борис
            0878956Ч38-->Борис

            Коментар


            • #21
              От: Охлаждане на двигателното масло

              Ето снимки.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображ.000 (3).jpg
Прегледи:3
Размер:56.5 КБ
ID:5317648Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображ.004 (1).jpg
Прегледи:3
Размер:57.0 КБ
ID:5317649

              Коментар


              • #22
                От: Охлаждане на двигателното масло

                На VW Кади дизел има монтиран между масления филтър и двигателя, алуминиев пластинчат топлообменик.Който (така да го нарека) е дву кръгов,през единия кръг преминава двигателното масло,а през другия охладителната течност (антифриза).
                Трагичното не е смъртта, а животът, който
                хората живеят или не изживяват до смъртта си.
                Чарлз Буковски

                Коментар


                • #23
                  От: Охлаждане на двигателното масло

                  Такъв директен маслоохладител-със собствен радиатор имат Фронтерите след 1996г със двигател X20SE нормален осем клапанов мотор, със блокбубина.
                  Фланец със термостат който се монтира директно върху лицето където се монтира филтъра. Просто тялото със резбата на която се навива филтъра е малко по дълго за да може да пристегне и фланеца.
                  По нагоре е показан точно такъв фланец за маслоохладител.
                  По принцип във нета има десетки предложения за комплекти от фланци и радиатори. Със стандартни присъединителни размери.
                  Въпрос на избор.
                  Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

                  А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X