Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кит или изолация за делкото

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Кит или изолация за делкото

    Моля да предадете някакъв опит,дали съществува някакъв кит или нещо побългарено,за да се изолира делкото и другите електро компоненти,които спират да работят при намокряне.

    Днес си направих една лека разходка.Сам...за съжаление и минах през една река,на отиване минах през един тинест район и за малко да закъсам,на връщане си казах да мина по-централно,обаче се оказа,че водата е 80 сантиметра и отгоре...добре,че се засилих и предницата излезе на сухо,само задницата остана във водата,ама нъц...угасна и не ще.Поизчаках 5 мин и запали,ама не е там работата...
    Opel Frontera B 2.2 DTI,Пасат Б5 4motion
    feikot@abv.bg
    Обратно дороги - НЕТ !

  • #2
    От: Кит или изолация за делкото

    Първоначално публикуван от feikot Преглед на мнение
    Моля да предадете някакъв опит,дали съществува някакъв кит или нещо побългарено,за да се изолира делкото и другите електро компоненти,които спират да работят при намокряне.

    Днес си направих една лека разходка.Сам...за съжаление и минах през една река,на отиване минах през един тинест район и за малко да закъсам,на връщане си казах да мина по-централно,обаче се оказа,че водата е 80 сантиметра и отгоре...добре,че се засилих и предницата излезе на сухо,само задницата остана във водата,ама нъц...угасна и не ще.Поизчаках 5 мин и запали,ама не е там работата...
    Силиконнн, силиконнн "Нацепваш" го с силикон, по периферията на капачката и там където влизат кабелите от цилиндрите и от бобината
    За Лада НиВа--->Имам СаМо ДвЕ ДуМи---->НяМаМ ДуМи....!!
    Honda Dominator 650
    088ЧЧ93979-->Борис
    0878956Ч38-->Борис

    Коментар


    • #3
      От: Кит или изолация за делкото

      Гарантира ли,че ще стане ? И по бубината сиг трябва ?
      Opel Frontera B 2.2 DTI,Пасат Б5 4motion
      feikot@abv.bg
      Обратно дороги - НЕТ !

      Коментар


      • #4
        От: Кит или изолация за делкото

        Ще ползваш дъното на PVC шише 1.5л.Правят му се 5 дупки за изводите на дистрибуторната капачка и се нанизва на самата капачка.След това си редиш кабелите-камбанките им трябва да са меки и да прилепват добре.Преди да поставиш капачката на мястото и я напръскаш отвътре с WD-40 и газ.Така вече конденза,получаващ се от обливащата студена вода става между капачката и шишето,а не в самата капачка и ядове няма.
        Този метод го прилагах успешно в Жигулито ми.Съжалявам,че нямам снимки,но е просто и се надявам че ме разбра.
        Нивата ми сега е без делко-/бездистрибуторно запалване/ и ядовете с влагата и конденза ги забравих нацяло.
        П.П.Силикона не върши никаква работа в случая.Така или иначе капачката като се облее директно със студена вода конденза вътре е неизбежен,тъй че няма смисъл да се плескаш и да плескаш и колата.
        За съжаление за разлика от УАЗ,Нива не се предлага с екранирана запалителна уредба.
        Последно редактирано от Янко Желязков; 14-10-11, 17:47.

        Коментар


        • #5
          От: Кит или изолация за делкото

          Първоначално публикуван от Янко Желязков Преглед на мнение
          Ще ползваш дъното на PVC шише 1.5л.Правят му се 5 дупки за изводите на дистрибуторната капачка и се нанизва на самата капачка.След това си редиш кабелите-камба..............
          за Нива не се предлага с екранирана запалителна уредба.
          Предлага се, но някъде около 400 лева беше преди 2 години. Ново делко направо с кабелите.
          И няма проблеми с водата..... или под водата. Поне така ми казаха като попитах.
          Но понеже аз под вода не карам и не му обърнах внимание.

          Коментар


          • #6
            От: Кит или изолация за делкото

            Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнение
            Предлага се, но някъде около 400 лева беше преди 2 години. Ново делко направо с кабелите.
            И няма проблеми с водата..... или под водата. Поне така ми казаха като попитах.
            Но понеже аз под вода не карам и не му обърнах внимание.
            Това е добре,че се предлага.Ако е наистина 400лв. смятам,че си заслужава парите.
            Само незнам проблема с нискоразположения генератор как ще се реши,че бая ядове дава при чести плавания-/личен опит/.
            Руснаците май ги измистаха нагоре,посредством самоделни планки и друг размер ремък.
            П.П.Моля модератора да изтрие единия от постовете ми,че без да искам ги дублирах.
            Последно редактирано от Янко Желязков; 14-10-11, 18:59.

            Коментар


            • #7
              От: Кит или изолация за делкото

              Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнение
              Предлага се, но някъде около 400 лева беше преди 2 години. Ново делко направо с кабелите.<br>
              И няма проблеми с водата..... или под водата. Поне така ми казаха като попитах.<br>
              Но понеже аз под вода не карам и не му обърнах внимание.
              Това е добре,че се предлага.Ако е наистина 400лв. смятам,че си заслужава парите.Само незнам проблема с нискоразположения генератор как ще се реши,че бая ядове дава при чести плавания-/личен опит/.Руснаците ги изместват нагоре,посредством самоделни планки и друг размер ремък.

              Коментар


              • #8
                От: Кит или изолация за делкото

                Вземаш една противотокова ръкавица.Резваш върховете на пръстите.Нанизваш ръкавицата върху делкото,през дупките на пръстите нанизваш кабелите. 5 пръста-4 кабела за свещите и един от бубината.Ако си с шестцилиндров мотор търсиш ръкавица от чернообилско....Стягаш пръстите около кабелите с по една или две стяжки и големия отвор около делкото също със стяжка.
                После газ към най-близката локва....

                Коментар


                • #9
                  От: Кит или изолация за делкото

                  Първоначално публикуван от Янко Желязков Преглед на мнение
                  ...Само незнам проблема с нискоразположения генератор как ще се реши,че бая ядове дава при чести плавания-/личен опит/.Руснаците ги изместват нагоре,посредством самоделни планки и друг размер ремък.
                  На Шеви Нива генератора фабрично е разположен по-горе. Двигателят е същия така, че може би става без проблеми. Само не мога да се сетя как изглеждаше точно закрепването. Да имаш някакви снимки или линк?
                  Only after the last tree has been cut down,
                  Only after the last river has been poisoned,
                  Only after the last fish has been caught,
                  Only then will you find that money cannot be eaten.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Кит или изолация за делкото

                    Ето един линк, но е за цяла книга: http://mirknig.com/2007/11/06/vaz_2123.html
                    Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                    Из "Златния телец"

                    Коментар


                    • #11
                      От: Кит или изолация за делкото

                      Размислих да взема една голяма кожена ръкавица,от тия дебелите.Ще я намажа от вътре със силикон,все пак да не пропусне случайно.Долу след като я увия няколко пъти ще я стегна със скоба.Горе на пръстите също със скоби ще стегна където са кабелите и се надявам да няма течове и проблеми.А вътре ще запълня ръкавицата с парчета фибран или вата.Не вярвам да не стане
                      Opel Frontera B 2.2 DTI,Пасат Б5 4motion
                      feikot@abv.bg
                      Обратно дороги - НЕТ !

                      Коментар


                      • #12
                        От: Кит или изолация за делкото

                        Какво ли не прави човек, само и само да не постави нормални кабели, свещи, бобина и капачка.

                        Делкото по конструкция не е плътно и ще видите доста зор, докато накарате водата да не влиза в него, когато се потопи. И не, не става със силикон отвсякъде - делкото трябва да се проветрява или умира веднага от конденз отвътре. Но и без никакви изменения (когато е наред) издържа на много мощно пръскане и поливане с вода. Само да не се потапя.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Кит или изолация за делкото

                          Не ми пречи да сменя свещи,кабели,бубина,делко и пр. Моите са изправни в момента и при едно,да кажа 70 % мощно потапяне (минах през една река,но се оказа по-дълбока,със засилка.Водата стигна до капака и като отворих капака имах вода в джантата на резервната но не може да се каже,че съм стоял под вода или съм карал секунди под вода,а просто преминах и угасна) си угасна като пич.
                          Opel Frontera B 2.2 DTI,Пасат Б5 4motion
                          feikot@abv.bg
                          Обратно дороги - НЕТ !

                          Коментар


                          • #14
                            От: Кит или изолация за делкото

                            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                            . Но и без никакви изменения (когато е наред) издържа на много мощно пръскане и поливане с вода. Само да не се потапя.
                            Не знам за нивовото, ама на москвич само като помиришеше локва и беше до там. А надали са особено различни .
                            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                            Коментар


                            • #15
                              От: Кит или изолация за делкото

                              Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                              Не знам за нивовото, ама на москвич само като помиришеше локва и беше до там. А надали са особено различни .
                              Нищо общо нямат. А и са на различни места. Ладовото е толкова близо до капака, че при калпави кабели проблем стават искрите между капака и кабелите, които опират в него.

                              Съществен недостатък на по-старите лади е голямата близост на охладителната перка, която мощно разхвърля вода. При варианта с ел. перки няма този проблем. Но всичко това не променя факта, че съм мил с водоструйка работещ двигател на Нива, без конструктивни промени по делкото.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X