Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Смяна на задни накладки + семеринг на полуоската

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Смяна на задни накладки + семеринг на полуоската

    Първоначално публикуван от axlastro Преглед на мнение
    Здравейте, тъй като вече сериозно тече масло отвсякъде, се чудя дали да не се захвана и да сменя семерингите на задните полуоси.
    Видях, че е необходимо да се свалят и накладките, които при мен също са за смяна.

    Има ли някакви по-особени моменти в операцията, за които трябва да се внимава ако реша да го правя сам. Разполагам с два големи пъна и всякакви инструменти, но нямам помощник. Какво освен семеринга и накладките е добре да се погледни и евентуално да се смени.

    П.П. И каква марка задни накладки да заглеждам, ако някой скоро е сменял - откъде си ги купихте.
    Адаш иди на сервиз та да ти е мирна главата. Тая операция не е толкова лесна. Трябва си скоба ; горелка. Успех !
    На нас клиренс ни трябва , не скорост

    Коментар


    • #17
      От: Смяна на задни накладки + семеринг на полуоската

      Първоначално публикуван от axlastro Преглед на мнение
      От какъв диаметър тръба е най-подходящо ?
      Камък ама 38 или 41 не помня.
      ВАЗ 2102 СС пакет проект 4х4
      Е250 1998-продаден
      Субару Пустош

      Коментар


      • #18
        От: Смяна на задни накладки + семеринг на полуоската

        Тия дни ще си купя семеринги (мисля на corteco) и т.н. и ще си поръчам задни накладки на Делфи. Засега няма да бързам със смяната- днес проверих маслото - при отваряне на пробката за пълнене си потече, така че не тече много, а имам за доливане към 500 мл, така че не е спешно. Ако много ми писне да чакам, мога да се опитам да извадя полуоската без да махам накладките, ако е толкова просто както казва колегата. Аз понеже чета руското ръководство и гледам как трябва първо да се махнат накладките... Те не че не са за смяна, но могат да почакат.
        Александър

        Коментар


        • #19
          От: Смяна на задни накладки + семеринг на полуоската

          Провери да не е запушен отдушника на моста. Като се запуши и избие през някоя семеринга.
          На нас клиренс ни трябва , не скорост

          Коментар


          • #20
            От: Смяна на задни накладки + семеринг на полуоската

            Ами той отдушника направо го нямаше и беше се задръстил с кал отвора... Сложен е нов, но резултата е на лице - избило е именно през единият семеринг.

            П.П. Това със свалянето на полуоската без смяна на накладки при мен ще е безмислено - все ще се маха барабана, а накладките ми са за смяна. То не се знае и барабана дали не е направил елипса.
            Последно редактирано от axlastro; 30-08-11, 10:43.
            Александър

            Коментар


            • #21
              От: Смяна на задни накладки + семеринг на полуоската

              Провери си нивото на спирачната течност, има вероятност това сълзене да не е от моста.
              Land Rover Discovery II 3,9 V8
              Лада Нива 21214 1,7i

              Коментар


              • #22
                От: Смяна на задни накладки + семеринг на полуоската

                Първоначално публикуван от mkenzie Преглед на мнение
                Провери си нивото на спирачната течност, има вероятност това сълзене да не е от моста.
                Ами има си спирачна течност и не е спадало нивото. Интересна идея... Мога да пробвам да измия с вода - ако е спирачна течност трябва да се отмие. Все пак, по начина по който тече за мен си е 100 % от моста, да не говорим че и от другият семеринг е избило малко.
                Александър

                Коментар


                • #23
                  От: Смяна на задни накладки + семеринг на полуоската

                  Първоначално публикуван от axlastro Преглед на мнение
                  Ами има си спирачна течност и не е спадало нивото. Интересна идея... Мога да пробвам да измия с вода - ако е спирачна течност трябва да се отмие. Все пак, по начина по който тече за мен си е 100 % от моста, да не говорим че и от другият семеринг е избило малко.
                  Саше провери си лагерите на полуоските.Обикновено,когато имат сериозен луфт семерингите на ръкавите на моста сълзят.При мен случаят беше такъв и като си смених лагерите сълзенето изчезна.
                  Иначе и нови семеринги да сложиш,ако са ти разбити лагерите течовете ще останат.
                  Внимавай с набиването на втулката.Първо тя се нагрява с горелка почти до червено и тогава се набива-/горещо-пресова сглобка/.
                  П.П.Набиеш ли я на студено на втория по-остър завой колелото,заедно с полуоската изхвърча с всичките последствия от това,тъй че работата е отговорна.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Смяна на задни накладки + семеринг на полуоската

                    Мерси за съветите. Най-вероятно няма да го правя сам това цялото занятие, но е изключително важно да знам какво трябва да се направи. Иначе и на мен ми мина през акъла, че семеринга няма току тъй да протече. Още повече, че точно това колело отнесе един доста сериозен удар миналата зима.
                    Александър

                    Коментар


                    • #25
                      От: Смяна на задни накладки + семеринг на полуоската

                      Първоначално публикуван от axlastro Преглед на мнение
                      Мерси за съветите. Най-вероятно няма да го правя сам това цялото занятие, но е изключително важно да знам какво трябва да се направи. Иначе и на мен ми мина през акъла, че семеринга няма току тъй да протече. Още повече, че точно това колело отнесе един доста сериозен удар миналата зима.
                      Пак плашите човека.......нищо сложно. Само звучи страшно.
                      Сваляш главината (болтове и т.н.).
                      После с ъглошлайф резваш старата втулка(внимателно да не нараниш полуоската).
                      Естествено , че при такива по-времеемки операции се сменя и лагера.
                      Значи семеринг лагер и идва ВТУЛКАТА.
                      Пускаш я на котлона( газов) или с горелка да се нагрее.
                      После внимателно за да не се изгориш я пускаш на "собствена тежест" да падне до долу (полуската е изправена). Втулката си пада кротко, лекичко я почукваш за донаместване и чакаш да изстине.
                      Изстине ли .....няма мръдване повече. Започваш по обратен ред сглобяването и готово.
                      Успех !

                      Коментар


                      • #26
                        От: Смяна на задни накладки + семеринг на полуоската

                        Нещо се обърка.Семеринга е набит на моста.
                        Цялата операция по смяна семеринг е 15 мин.
                        Със смяна и на накладки 30.
                        Със смяна на семеринг накладки и лагер 45.
                        А вие 2 дена пишете глупости...
                        Калин Владов,09РСПБЗН

                        Коментар


                        • #27
                          От: Смяна на задни накладки + семеринг на полуоската

                          Нямам ъглошлайф, нито горелка, нито пък газов котлон. Отпред пред блока като почна да правя нещо става панаир. Ако някой има свободно време и смята, че знае как се прави на практика, с удоволствие ще дойда и под негово ръководство ще го направя сам (с малко помощ при пипкавите операции) и ще си платя за помощта.
                          Александър

                          Коментар


                          • #28
                            От: Смяна на задни накладки + семеринг на полуоската

                            Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                            А да ме фанеш да правя лада е трудно. Иначе нямаш проблем да ти кажа кое как става.
                            Ето ти го предложението . Няма какво да се чудеш повече ами вземай бирите и отивай при човека.
                            На нас клиренс ни трябва , не скорост

                            Коментар


                            • #29
                              От: Смяна на задни накладки + семеринг на полуоската

                              Само да питам,защо при смяна на семеринг,трябва да се смеяна и втулката на лагера?

                              Коментар


                              • #30
                                От: Смяна на задни накладки + семеринг на полуоската

                                Въпросната втулка не е задължително да бъде махната с ъглошлайф, а и така риска да бъде повредена повърността на полуоската е доста голям. С два чука и постепенно смачкване на втулката, тя се сваля за не повече от 5 минути.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X