Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Промени по изпускателната система - какви?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Промени по изпускателната система - какви?

    Първоначално публикуван от petroffbg Преглед на мнение
    Таман във високи отива,а с една генерация 4-2-1 ще се усети доста приятна разлика,няма да е великата мощност,но си струва заигравката.
    За генерацията 4-2-1 - тя на нивата не е ли точно такава, или трябва да е с по дълги първоначални тръби.
    Александър

    Коментар


    • #17
      От: Промени по изпускателната система - какви?

      Айдее, размечтахме се.

      За разлика от повечето двигатели, които са нарочно удушени по някаква причина, този по отношение на периферията си (гърнета, хранителна уредба) е практически изцеден още от завода. Еле па по отношение на тягата в ниските обороти. Ето затова и чип-тунингът (на инжекционните версии) има по-скоро психологически ефект. Няма и какво толкова да се направи с жигльорите.

      Ако ни интересува мощност и само мощност, на цената на безобразни разходи, може да се почне - колянов вал с увеличен ход, престъргване на цилиндрите докато между тях чугунът стане прозрачен, по-големи клапани, по-широки колекторни тръби и карбуратор (или направо поставяне на хоризонтални 4бр. карбуратори направо на портовете), разпределителен вал с широки фази, настроена по друг начин изпускателна уредба...

      ... и ще стане едни добри 150 конски сили, но това няма да може да се кара, освен на традиционни състезания, в Жигули или Самара.

      Гледам и турбини слагат. С тях, бензинът ще тече като река, а в ниските пак ще е тъпа.

      В Нива единственото смислено нещо е по-дългоходовия колянов вал и умерено престъргване, с което мощността ще се получи до около 100 и все още ще може да се кара като Нива. Е, докато се смели скоростната кутия, защото нейното охлаждане е друг филм.

      2л двигател ФИАТ се слага относително лесно, Опел и други - с малко повече ръчкане, но пак става, но пак опираме до трансмисията, а сега вече и до узаконяването.

      Коментар


      • #18
        От: Промени по изпускателната система - какви?


        http://www.vazi.lv/forums/viewtopic.php?f=30&t=2339

        Некой да каже нещо за Металекс?
        Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

        Коментар


        • #19
          От: Промени по изпускателната система - какви?

          Първоначално публикуван от axlastro Преглед на мнение
          За генерацията 4-2-1 - тя на нивата не е ли точно такава, или трябва да е с по дълги първоначални тръби.
          Точно такава е. Само на 21217 е направо 4 към 1 - т.е. има около 3 сантиметра участък "2".

          Коментар


          • #20
            От: Промени по изпускателната система - какви?

            Каквото и да и правиш, все ще си е умряло, сакато магаре. Просто мисли за друга кола. Прийомите, използвани при състезателните жигулатори, като спортни валове, изп. системи, турбини, нямат никаква работа в дръгел с претенции за джип. Просто от двигателите се искат различни неща.
            Най-смисленото нещо, което може да направиш по тазя кола е да развиеш кранчето за газта.
            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

            Коментар


            • #21
              От: Промени по изпускателната система - какви?

              Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
              Каквото и да и правиш, все ще си е умряло, сакато магаре. Просто мисли за друга кола. Прийомите, използвани при състезателните жигулатори, като спортни валове, изп. системи, турбини, нямат никаква работа в дръгел с претенции за джип. Просто от двигателите се искат различни неща.
              Най-смисленото нещо, което може да направиш по тазя кола е да развиеш кранчето за газта.
              а, не е ли по-добре да си я караш на бензин а не на газ

              Коментар


              • #22
                От: Промени по изпускателната система - какви?

                Първоначално публикуван от star6ina13 Преглед на мнение
                а, не е ли по-добре да си я караш на бензин а не на газ
                Не. Върви по-малко и струва повече.

                Коментар


                • #23
                  От: Промени по изпускателната система - какви?

                  Лудак

                  Коментар


                  • #24
                    От: Промени по изпускателната система - какви?

                    Първоначално публикуван от star6ina13 Преглед на мнение
                    а, не е ли по-добре да си я караш на бензин а не на газ
                    той човека каза че си е стиснат,така че въпроса отпада

                    Коментар


                    • #25
                      От: Промени по изпускателната система - какви?

                      http://www.chiptuning-bg.com/flywheel.html
                      Олекоти си маховика(ако има какво да му се олекотява де),нищо няма да загубиш,особенно ако имаш познат стругар или фрезист.Аз лично се разминах със 30 лева(познат стругар)!
                      Няма да влизам в спор-дали пада или се качва-мощността,дали се губят или не-Нм.Само пак ще спомена ефекта,който се получи при мен:
                      Стандартен двигател-след 4000об/мин. се опитва да ти счупи врата(прословутото ХЕ монтирано на ОПЕЛ).
                      Същия двигател вече с олекотен маховик-пак се опитва да ти счупи вратлето ама вече от 3500-3600об/мин.Което си е осезаема разлика!Не ме интересува,какво се е качило и какво е паднало.Обаче разлика има и то при ПО-НИСКИ ОБОРОТИ.

                      Не знам възможно ли е това да се получи при ВАЗ-ов двигател.Може маховика да е намален предварително.Ама ако имаш познати занимаващи се с металообработка-пробвай.Както се казва в поговорката-за опит пари не вземат.
                      Тя търсената мощност може да не се появи,ама ако почне да дърпа при по-ниски обороти?
                      Количеството разум на планетата е постоянна величина,а населението непрекъснато се увеличава.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Промени по изпускателната система - какви?

                        Писал съм го и другаде , при опеловия мотор ефектра при олекотяване на маховика е обратен , т.е получава се повече мощност в ниските !
                        Темата е за изпускателната система на Нива !
                        Петличков по-горе ти дадох единствения свестен вариянт . За теб ще е с 30 % намаление
                        Лудак

                        Коментар


                        • #27
                          От: Промени по изпускателната система - какви?

                          Любчо недей бе брат, ще има да ходя да се дърпам на околовръстното по нощите с това Ама що пък да не ...
                          Александър

                          Коментар


                          • #28
                            От: Промени по изпускателната система - какви?

                            Единственото което можеш да постигнеш с промени в испускателите е много шум и мъничко мощност.До колкото за маховиците братушките ги продават готови, имат 5-6 модела с различно тегло.Най лекия мисля че беше 3,700кг. около 120лв. наши пари,ако има кой да ти го донесе разбира се.Разрови се из руските форуми ще ги намериш.Успех.
                            0898774443-Пламен.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Промени по изпускателната система - какви?

                              Първоначално публикуван от axlastro Преглед на мнение
                              Любчо недей бе брат, ще има да ходя да се дърпам на околовръстното по нощите с това Ама що пък да не ...
                              Навивам 1-2-ма от форума да си сложат такова нещо и ще видим .
                              Това което се печели е ниския въртящ момент , който и ти търсиш.Друга е теорията че трябва да смениш превозното средство за да имаш нормален разход на гориво и КПД
                              Последно редактирано от Людмил Кюковски; 24-08-11, 02:17.
                              Лудак

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X