Здравейте, замислям се за някакви промени по изпускателната система с цел увеличаване на мощността, като се запази тяга в ниските обороти. Въпроса е какво е добре да се направи и какво не.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Промени по изпускателната система - какви?
Свий
X
-
От: Промени по изпускателната система - какви?
Промените по изпускателната система водят до не много голямо увеличение на мощността и то при високи обороти. Демек няма и да го усетиш, защото в твоя случай няма да е повече от 4-5 к.с при максимална мощност. А пък не вярвам да я караш в такива режими.И това в случай че се направи грамотно.
Ако има катализатор и го махнеш ефекта ще е малко по-голям, ама може да има проблем с електрониката.(При теб, доколкото помня е карбураторния мотор и няма ни кат ни електроника).
Не че не може да се "понастрои" този двигател, но е въпрос на приоритети.
Ако толкова държиш на мощност, може да се обърнеш към състезателите с жигулите от рали състезанията... И акъл ще дадат, а могат и да я направят, ама дали има смисъл?!(Защото само с нови гърнета няма да се мине).Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Коментар
-
От: Промени по изпускателната система - какви?
Първоначално публикуван от Гробаря Преглед на мнениеАз нямам гърнета ,и ауспуха е изведен нагорепуши, реве и аз си мисля че върви повече
Майтапа настрана наистина се отпуши двигателяИначе не ми пука за шума, важното е да върви повече. Тя и сега си трещи доволно много. Общо взето идеята ми е да махна т.нар резонатор, но нека някой каже за конкретният автомобил какво е най подходящо.
Александър
Коментар
-
От: Промени по изпускателната система - какви?
Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнениеАко толкова държиш на мощност, може да се обърнеш към състезателите с жигулите от рали състезанията... И акъл ще дадат, а могат и да я направят, ама дали има смисъл?!(Защото само с нови гърнета няма да се мине).Александър
Коментар
-
От: Промени по изпускателната система - какви?
Леле.
На лада квото и да направиш по изпускателната система резултат няма да има.
Т.е. забележим.
И не щото е лада, просто физиката е неотменима а на тоя тип двигатели изпускателната им е последния проблем.
ПП
Цецо, ако вдигнеш 4-5 коня с ауспух на тоя мотор те пращам във Формула 1, със сигурност ще те вземат веднагаИ азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
От: Промени по изпускателната система - какви?
Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнениеЛеле.
ПП
Цецо, ако вдигнеш 4-5 коня с ауспух на тоя мотор те пращам във Формула 1, със сигурност ще те вземат веднага.
Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Коментар
-
От: Промени по изпускателната система - какви?
Единстевния смислен варинат за вдигане мощността на тоя кола, който иосвен това не струва 10 пъти колкото самата кола, е да се сложи двигател 2,0 абарт. Ма после нова трасмисия, дифове и прочее.И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
От: Промени по изпускателната система - какви?
Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнениеЕдинстевния смислен варинат за вдигане мощността на тоя кола, който иосвен това не струва 10 пъти колкото самата кола, е да се сложи двигател 2,0 абарт. Ма после нова трасмисия, дифове и прочее.
Аз си питам ей така, за мозъчна гимнастика - иска ми се ако може ей така почти за без пари и да ударя джакпота, ама то не става - хубавите неща си имат съответната цена, но нали съм стиснат.Александър
Коментар
-
От: Промени по изпускателната система - какви?
Най-тъпото по всяка изпускателна система е намаляването на диаметъра на тръбата след гърнето. след двуцевката ... където и да е колата диша с най-малкия диаметър.
Така е и при Нивата. Виж си стесненията и ги промени.
Колата се чувства идеално САМО с едно гърне - след двуцевката, мека връзка за ъгъла и гърне. Така е почти всяка нива с газова бутилка под купето. Просто премахни стесненията и е достатъчно.
Мощност ... не знам. Нито има как да я измериш, нито има смисъл от 5 коня отгоре......поне аз така смятам.
Успех !
Коментар
-
От: Промени по изпускателната система - какви?
Абартов мотор и резервната гума в багажника.(та нЕма да има и къде да си събираш частите от трансмисията като се разпадне)
А за малко вдигане на мощността и с регулировка на карбуратора(други жигльори), спортен филтър и отворена генерация пак може да се усети(в разхода също). С повечко мерак се шлайфа и главата доколкото може. Ии резултата е все едно да тунинговаш Икарус–ще върви повече от другите такива, ама пак нЕма да стане Порше
. После за ентусиастите има и друг разпределителен вал, шлайфане на маховика...други бутала...полиране на колектори, клапани... иии цената може и наистина застрашително да нарастне, а резултата да е разочароващ или най-малкото да иска още капиталовложения за да се движи все пак.
Дали си струва?!Ами при наличието на други марки и модели джипки с далеч по-добра динамика в заводския си вариант и на не много по-различни цени от Нива(айде плюс цената на евтините и подобрения), аз лично не виждам смисъл.
Карай и си свиркай, мАни тая мощност...(па и щом си стиснат...).Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Коментар
-
От: Промени по изпускателната система - какви?
Ако олекотиш маховика,ще изтеглиш тягата (Нм.) в по-ниски обороти.Ама с колко да олекотиш-НЕзнам.При мен се получи следното (ОПЕЛ с двигател C20XE),олекотих маховика и смених обикновенните свещи със -Iridium .Преди двигателя избухваше след 4000об/мин (опелджиите знаят за какво говоря,леката вратотрошачка ).Сега тръгва от 3500-3600об/мин да дърпа така както преди от 4000.Обаче падна скоростта(не мога си напълня километража)ма то за 400м не ми трябва максимална.Незнам дали при ВАЗ-ов двигател е възможна тая операция,в смисъл дали ще даде подобен ефект.
Количеството разум на планетата е постоянна величина,а населението непрекъснато се увеличава.
Коментар
-
От: Промени по изпускателната система - какви?
Първоначално публикуван от koko_s Преглед на мнениеАз защо си мисля ,че като олекотиш маховика мощноста трябва да се измести във високи обороти и на ниски да и е по трудно или аз бъркамВива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар