Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Промени по изпускателната система - какви?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Промени по изпускателната система - какви?

    Здравейте, замислям се за някакви промени по изпускателната система с цел увеличаване на мощността, като се запази тяга в ниските обороти. Въпроса е какво е добре да се направи и какво не.
    Александър

  • #2
    От: Промени по изпускателната система - какви?

    Аз нямам гърнета ,и ауспуха е изведен нагоре пуши, реве и аз си мисля че върви повече
    Майтапа настрана наистина се отпуши двигателя
    driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

    Коментар


    • #3
      От: Промени по изпускателната система - какви?

      Промените по изпускателната система водят до не много голямо увеличение на мощността и то при високи обороти. Демек няма и да го усетиш, защото в твоя случай няма да е повече от 4-5 к.с при максимална мощност. А пък не вярвам да я караш в такива режими.И това в случай че се направи грамотно.
      Ако има катализатор и го махнеш ефекта ще е малко по-голям, ама може да има проблем с електрониката.(При теб, доколкото помня е карбураторния мотор и няма ни кат ни електроника).
      Не че не може да се "понастрои" този двигател, но е въпрос на приоритети.
      Ако толкова държиш на мощност, може да се обърнеш към състезателите с жигулите от рали състезанията... И акъл ще дадат, а могат и да я направят, ама дали има смисъл?!(Защото само с нови гърнета няма да се мине).
      Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

      Коментар


      • #4
        От: Промени по изпускателната система - какви?

        Първоначално публикуван от Гробаря Преглед на мнение
        Аз нямам гърнета ,и ауспуха е изведен нагоре пуши, реве и аз си мисля че върви повече
        Майтапа настрана наистина се отпуши двигателя
        А полицаите как го приемат Иначе не ми пука за шума, важното е да върви повече. Тя и сега си трещи доволно много. Общо взето идеята ми е да махна т.нар резонатор, но нека някой каже за конкретният автомобил какво е най подходящо.
        Александър

        Коментар


        • #5
          От: Промени по изпускателната система - какви?

          Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
          Ако толкова държиш на мощност, може да се обърнеш към състезателите с жигулите от рали състезанията... И акъл ще дадат, а могат и да я направят, ама дали има смисъл?!(Защото само с нови гърнета няма да се мине).
          Състезателите не се и съмнявам, че могат да я направят. Може и във форума да има такива. Въпроса е дали си заслужава. Аз питам защото ми предстои смяна на двуцевката и се чудя, дали да не сменя резонатора с права тръба, но както вече казах, може ефекта да е отрицателен.
          Александър

          Коментар


          • #6
            От: Промени по изпускателната система - какви?

            Леле.
            На лада квото и да направиш по изпускателната система резултат няма да има.
            Т.е. забележим.
            И не щото е лада, просто физиката е неотменима а на тоя тип двигатели изпускателната им е последния проблем.


            ПП
            Цецо, ако вдигнеш 4-5 коня с ауспух на тоя мотор те пращам във Формула 1, със сигурност ще те вземат веднага
            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

            Коментар


            • #7
              От: Промени по изпускателната система - какви?

              Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
              Леле.

              ПП
              Цецо, ако вдигнеш 4-5 коня с ауспух на тоя мотор те пращам във Формула 1, със сигурност ще те вземат веднага
              Е, аз съм написал, че няма да е повече, а не че ще е чак толкова.
              Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

              Коментар


              • #8
                От: Промени по изпускателната система - какви?

                Единстевния смислен варинат за вдигане мощността на тоя кола, който иосвен това не струва 10 пъти колкото самата кола, е да се сложи двигател 2,0 абарт. Ма после нова трасмисия, дифове и прочее.
                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                Коментар


                • #9
                  От: Промени по изпускателната система - какви?

                  Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                  Единстевния смислен варинат за вдигане мощността на тоя кола, който иосвен това не струва 10 пъти колкото самата кола, е да се сложи двигател 2,0 абарт. Ма после нова трасмисия, дифове и прочее.
                  Преди година мислех да сложа опел омега, даже колега от форума можеше да го направи, но се отказах и аз не знам защо, още съжалявам малко. Така де, знам защо - щеше да излезе два-пъти по-скъпо от ремонта на щатния.
                  Аз си питам ей така, за мозъчна гимнастика - иска ми се ако може ей така почти за без пари и да ударя джакпота, ама то не става - хубавите неща си имат съответната цена, но нали съм стиснат.
                  Александър

                  Коментар


                  • #10
                    От: Промени по изпускателната система - какви?

                    Айде, и тук се почнаха фантазии.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Промени по изпускателната система - какви?

                      Най-тъпото по всяка изпускателна система е намаляването на диаметъра на тръбата след гърнето. след двуцевката ... където и да е колата диша с най-малкия диаметър.
                      Така е и при Нивата. Виж си стесненията и ги промени.
                      Колата се чувства идеално САМО с едно гърне - след двуцевката, мека връзка за ъгъла и гърне. Така е почти всяка нива с газова бутилка под купето. Просто премахни стесненията и е достатъчно.
                      Мощност ... не знам. Нито има как да я измериш, нито има смисъл от 5 коня отгоре......поне аз така смятам.
                      Успех !

                      Коментар


                      • #12
                        От: Промени по изпускателната система - какви?

                        Абартов мотор и резервната гума в багажника.(та нЕма да има и къде да си събираш частите от трансмисията като се разпадне)
                        А за малко вдигане на мощността и с регулировка на карбуратора(други жигльори), спортен филтър и отворена генерация пак може да се усети(в разхода също). С повечко мерак се шлайфа и главата доколкото може. Ии резултата е все едно да тунинговаш Икарус–ще върви повече от другите такива, ама пак нЕма да стане Порше. После за ентусиастите има и друг разпределителен вал, шлайфане на маховика...други бутала...полиране на колектори, клапани... иии цената може и наистина застрашително да нарастне, а резултата да е разочароващ или най-малкото да иска още капиталовложения за да се движи все пак.
                        Дали си струва?!Ами при наличието на други марки и модели джипки с далеч по-добра динамика в заводския си вариант и на не много по-различни цени от Нива(айде плюс цената на евтините и подобрения), аз лично не виждам смисъл.
                        Карай и си свиркай, мАни тая мощност...(па и щом си стиснат...).
                        Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                        Коментар


                        • #13
                          От: Промени по изпускателната система - какви?

                          Ако олекотиш маховика,ще изтеглиш тягата (Нм.) в по-ниски обороти.Ама с колко да олекотиш-НЕзнам.При мен се получи следното (ОПЕЛ с двигател C20XE),олекотих маховика и смених обикновенните свещи със -Iridium .Преди двигателя избухваше след 4000об/мин (опелджиите знаят за какво говоря,леката вратотрошачка ).Сега тръгва от 3500-3600об/мин да дърпа така както преди от 4000.Обаче падна скоростта(не мога си напълня километража)ма то за 400м не ми трябва максимална .Незнам дали при ВАЗ-ов двигател е възможна тая операция,в смисъл дали ще даде подобен ефект.
                          Количеството разум на планетата е постоянна величина,а населението непрекъснато се увеличава.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Промени по изпускателната система - какви?

                            Аз защо си мисля ,че като олекотиш маховика мощноста трябва да се измести във високи обороти и на ниски да и е по трудно или аз бъркам
                            ВНЕДОРОЖНИК УАЗ - БОГ РАЗБИТЫХ ДОРОГ

                            Коментар


                            • #15
                              От: Промени по изпускателната система - какви?

                              Първоначално публикуван от koko_s Преглед на мнение
                              Аз защо си мисля ,че като олекотиш маховика мощноста трябва да се измести във високи обороти и на ниски да и е по трудно или аз бъркам
                              Таман във високи отива,а с една генерация 4-2-1 ще се усети доста приятна разлика,няма да е великата мощност,но си струва заигравката.
                              Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X