Здравейте, замислям се за някакви промени по изпускателната система с цел увеличаване на мощността, като се запази тяга в ниските обороти. Въпроса е какво е добре да се направи и какво не.
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Промени по изпускателната система - какви?
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Промени по изпускателната система - какви?
 
 Промените по изпускателната система водят до не много голямо увеличение на мощността и то при високи обороти. Демек няма и да го усетиш, защото в твоя случай няма да е повече от 4-5 к.с при максимална мощност. А пък не вярвам да я караш в такива режими.И това в случай че се направи грамотно.
 Ако има катализатор и го махнеш ефекта ще е малко по-голям, ама може да има проблем с електрониката.(При теб, доколкото помня е карбураторния мотор и няма ни кат ни електроника).
 Не че не може да се "понастрои" този двигател, но е въпрос на приоритети.
 Ако толкова държиш на мощност, може да се обърнеш към състезателите с жигулите от рали състезанията... И акъл ще дадат, а могат и да я направят, ама дали има смисъл?!(Защото само с нови гърнета няма да се мине).Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Промени по изпускателната система - какви?
 
 А полицаите как го приематПървоначално публикуван от Гробаря Преглед на мнениеАз нямам гърнета ,и ауспуха е изведен нагоре пуши, реве и аз си мисля че върви повече пуши, реве и аз си мисля че върви повече 
 Майтапа настрана наистина се отпуши двигателя    Иначе не ми пука за шума, важното е да върви повече. Тя и сега си трещи доволно много.  Общо взето идеята ми е да махна т.нар резонатор, но нека някой каже за конкретният автомобил какво е най подходящо.
							
						Александър Иначе не ми пука за шума, важното е да върви повече. Тя и сега си трещи доволно много.  Общо взето идеята ми е да махна т.нар резонатор, но нека някой каже за конкретният автомобил какво е най подходящо.
							
						Александър
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Промени по изпускателната система - какви?
 
 Състезателите не се и съмнявам, че могат да я направят. Може и във форума да има такива. Въпроса е дали си заслужава. Аз питам защото ми предстои смяна на двуцевката и се чудя, дали да не сменя резонатора с права тръба, но както вече казах, може ефекта да е отрицателен.Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнениеАко толкова държиш на мощност, може да се обърнеш към състезателите с жигулите от рали състезанията... И акъл ще дадат, а могат и да я направят, ама дали има смисъл?!(Защото само с нови гърнета няма да се мине).Александър
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Промени по изпускателната система - какви?
 
 Леле.
 На лада квото и да направиш по изпускателната система резултат няма да има.
 Т.е. забележим.
 И не щото е лада, просто физиката е неотменима а на тоя тип двигатели изпускателната им е последния проблем.
 
 
 ПП
 Цецо, ако вдигнеш 4-5 коня с ауспух на тоя мотор те пращам във Формула 1, със сигурност ще те вземат веднага И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Промени по изпускателната система - какви?
 
 Е, аз съм написал, че няма да е повече, а не че ще е чак толковаПървоначално публикуван от turtey Преглед на мнениеЛеле.
 
 ПП
 Цецо, ако вдигнеш 4-5 коня с ауспух на тоя мотор те пращам във Формула 1, със сигурност ще те вземат веднага  .
							
						Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно." .
							
						Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Промени по изпускателната система - какви?
 
 Единстевния смислен варинат за вдигане мощността на тоя кола, който иосвен това не струва 10 пъти колкото самата кола, е да се сложи двигател 2,0 абарт. Ма после нова трасмисия, дифове и прочее.И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Промени по изпускателната система - какви?
 
 Преди година мислех да сложа опел омега, даже колега от форума можеше да го направи, но се отказах и аз не знам защо, още съжалявам малко. Така де, знам защо - щеше да излезе два-пъти по-скъпо от ремонта на щатния.Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнениеЕдинстевния смислен варинат за вдигане мощността на тоя кола, който иосвен това не струва 10 пъти колкото самата кола, е да се сложи двигател 2,0 абарт. Ма после нова трасмисия, дифове и прочее.
 Аз си питам ей така, за мозъчна гимнастика - иска ми се ако може ей така почти за без пари и да ударя джакпота, ама то не става - хубавите неща си имат съответната цена, но нали съм стиснат.Александър
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Промени по изпускателната система - какви?
 
 Най-тъпото по всяка изпускателна система е намаляването на диаметъра на тръбата след гърнето. след двуцевката ... където и да е колата диша с най-малкия диаметър.
 Така е и при Нивата. Виж си стесненията и ги промени.
 Колата се чувства идеално САМО с едно гърне - след двуцевката, мека връзка за ъгъла и гърне. Така е почти всяка нива с газова бутилка под купето. Просто премахни стесненията и е достатъчно.
 Мощност ... не знам. Нито има как да я измериш, нито има смисъл от 5 коня отгоре......поне аз така смятам.
 Успех !
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Промени по изпускателната система - какви?
 
 Абартов мотор и резервната гума в багажника.(та нЕма да има и къде да си събираш частите от трансмисията като се разпадне  ) )
 А за малко вдигане на мощността и с регулировка на карбуратора(други жигльори), спортен филтър и отворена генерация пак може да се усети(в разхода също ). С повечко мерак се шлайфа и главата доколкото може. Ии резултата е все едно да тунинговаш Икарус–ще върви повече от другите такива, ама пак нЕма да стане Порше ). С повечко мерак се шлайфа и главата доколкото може. Ии резултата е все едно да тунинговаш Икарус–ще върви повече от другите такива, ама пак нЕма да стане Порше . После за ентусиастите има и друг разпределителен вал, шлайфане на маховика...други бутала...полиране на колектори, клапани... иии цената може и наистина застрашително да нарастне, а резултата да е разочароващ или най-малкото да иска още капиталовложения за да се движи все пак. . После за ентусиастите има и друг разпределителен вал, шлайфане на маховика...други бутала...полиране на колектори, клапани... иии цената може и наистина застрашително да нарастне, а резултата да е разочароващ или най-малкото да иска още капиталовложения за да се движи все пак.
 Дали си струва?!Ами при наличието на други марки и модели джипки с далеч по-добра динамика в заводския си вариант и на не много по-различни цени от Нива(айде плюс цената на евтините и подобрения), аз лично не виждам смисъл.
 Карай и си свиркай, мАни тая мощност...(па и щом си стиснат...).Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Промени по изпускателната система - какви?
 
 Ако олекотиш маховика,ще изтеглиш тягата (Нм.) в по-ниски обороти.Ама с колко да олекотиш-НЕзнам.При мен се получи следното (ОПЕЛ с двигател C20XE),олекотих маховика и смених обикновенните свещи със -Iridium .Преди двигателя избухваше след 4000об/мин (опелджиите знаят за какво говоря,леката вратотрошачка ).Сега тръгва от 3500-3600об/мин да дърпа така както преди от 4000.Обаче падна скоростта(не мога си напълня километража)ма то за 400м не ми трябва максимална .Незнам дали при ВАЗ-ов двигател е възможна тая операция,в смисъл дали ще даде подобен ефект.
							
						Количеството разум на планетата е постоянна величина,а населението непрекъснато се увеличава. .Незнам дали при ВАЗ-ов двигател е възможна тая операция,в смисъл дали ще даде подобен ефект.
							
						Количеството разум на планетата е постоянна величина,а населението непрекъснато се увеличава.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Промени по изпускателната система - какви?
 
 Таман във високи отива,а с една генерация 4-2-1 ще се усети доста приятна разлика,няма да е великата мощност,но си струва заигравката.Първоначално публикуван от koko_s Преглед на мнениеАз защо си мисля ,че като олекотиш маховика мощноста трябва да се измести във високи обороти и на ниски да и е по трудно или аз бъркам Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус... Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...
 Коментар
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.








Коментар