Обява

Свий
Няма добавени обяви.

3 проблема с Нива-та ми

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • 3 проблема с Нива-та ми

    Здравейте колеги, търся съвети за следните 3 проблема с нивата ми:
    1. на газ на около 2000 оборота почва да пркъсва и придърпва. 10 човека я регулираха ама е все така. С турски изпарител съм. Дали ако сложа италиански ще се оправи?
    2. При разко потегляне се чува едно тупуркане отдолу и отзад. Ходих, оказа се , че са ми обърнали кардана на обратно. Оправиха го, понамаля тупуркането ама си го има. Получава се при рязко потегляне. Допълнително при рязко потегляне се чува и нещо като удар.
    3. Как се преглеждат лагерите на задната главина. Потънах в една вода и стоях доста време (докато ме извадят) и се притеснявам да не е влязла вода там. На предните така им влезе и заминаха на 3 000 км.
    Мерси предварително!!!

  • #2
    От: 3 проблема с нивата ми

    Каретата на кардана как са ? А,може би пролбема ти е в изпарителя.Кажи с какъв двигател е ?
    Opel Frontera B 2.2 DTI,Пасат Б5 4motion
    feikot@abv.bg
    Обратно дороги - НЕТ !

    Коментар


    • #3
      От: 3 проблема с нивата ми

      Ами като пробвам да разклатя кардана не мърда. Как да ги проверя тези карета на кардана?
      Изпарителя е турски. Марка незнам - най-вероятно волтран ама не съм сигурен. Не съм го гледал подробно.
      Двигател 1.7 карбуратор

      Коментар


      • #4
        От: 3 проблема с нивата ми

        А може да има и големи луфтове в самите диференциали.
        Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
        Из "Златния телец"

        Коментар


        • #5
          От: 3 проблема с нивата ми

          2. При разко потегляне се чува едно тупуркане отдолу и отзад. Ходих, оказа се , че са ми обърнали кардана на обратно. Оправиха го, понамаля тупуркането ама си го има. Получава се при рязко потегляне. Допълнително при рязко потегляне се чува и нещо като удар.

          Възможен е луфт на сателити и планети.В касетата има една бронзова втулка,ето там е най-честия проблем.Качи нивата на канал и изключи от скорост,като сложин раздатачната кутия на "неутрал".Завърти задния кардан и провери колко е луфта преди да зацепи прасето.Възможно е да е кръстачка,но както казваш щом си ги проверявал на сателили бие работата.

          Коментар


          • #6
            От: 3 проблема с нивата ми

            Мерси колега!!! Неутрал беше лоста на бавните посредата нали? Ще направя теста и ако е сателита как да стигна до тази бронзова втулка ? Целия диференциал ли трабва да разглабям? Имаш ли линк към някакво ръководство? Ако са заминали и се наложи смята от каква лада може да се вземат? Не може ли да се вземе от морга цял коимплект и да се набута направо?
            Последно редактирано от ninurta; 20-07-11, 21:09.

            Коментар


            • #7
              От: 3 проблема с нивата ми

              3. Лагерите на задните полувалове (полуоски) са външно капсоловани ако е влязла вода по възможно е да е през отдушника на диференциала,източи маслото на диференциала,ако не е побеляло всичко е на ред.Ако е побеляло го смени и провери и предния диференциал.Успех.
              0898774443-Пламен.

              Коментар


              • #8
                От: 3 проблема с нивата ми

                1.Вземи си вакумен изпарител на ловато,според мен това е най правилният изпарител за тази кола.
                0898774443-Пламен.

                Коментар


                • #9
                  От: 3 проблема с нивата ми

                  Възможно е раздатъчната кутия да не регулирана с подложките и при потегляне да тресе и чука ,че от ударното натоварване много често се къса алуминия на лагерното тяло за фланеца на предния кардан ...погледни и шпилките държащи раздатката - да не са се скъсали от ламарината .
                  VEREYA MOTORSPORT TEAM

                  Коментар


                  • #10
                    От: 3 проблема с нивата ми

                    Не е раздатъчната. Шпилките са добре, алуминиевите кожуси на тампоните също са добре. Ще направя теста с планентите.
                    За изпарител Ловато знам, ще видя дали няма да намеря някой на по-тънка лайсна .

                    Коментар


                    • #11
                      От: 3 проблема с нивата ми

                      Раздатъчната е добре. Гледал съм шпилките и алуминиевите кожуси на тампоните. Този алуминй за лагерно тяло не се сещам какъв е.
                      За Ловато ми казаха, ама ще търся някой на тънка лайсна, че ми станаха много разходи.
                      Това за задните лагери не го знаех. Как се гресират те или като се налее масло в диференциала е достатъчно? Питам, защото от вода сменям всяка година предни лагери.
                      Предния диференциал не беше във водата, само отзад пропадна, отпред беше във въздуха

                      Коментар


                      • #12
                        От: 3 проблема с нивата ми

                        Първоначално публикуван от ninurta Преглед на мнение
                        Раздатъчната е добре. Гледал съм шпилките и алуминиевите кожуси на тампоните. Този алуминй за лагерно тяло не се сещам какъв е.
                        За Ловато ми казаха, ама ще търся някой на тънка лайсна, че ми станаха много разходи.
                        Това за задните лагери не го знаех. Как се гресират те или като се налее масло в диференциала е достатъчно? Питам, защото от вода сменям всяка година предни лагери.
                        Предния диференциал не беше във водата, само отзад пропадна, отпред беше във въздуха
                        Задните лагери на полуоските са най-уязвими към вода.Това го казвам от опит.Моите ги сменям всяка година тъй като доста се навирам из дълбоките гьолове,а те за разлика от предните нямат никакви семеринги,които да ги предпазват-/имат само гумена капсула,която пропуска,когато лагера е потопен във вода/.При моята експлоатация задните издържат 20-25 000км.,предните 35-40 000км.
                        Също така много уязвима от водата част е генератора.Той е разположен на няма и 50см. от земята и при по-продължителен и дълбок брод също лесно "издава багажа"-/това важи особено за по-новите и мощни генератори на пълноинж.и моноинж. Ниви/.Старите генератори-/на карб.Ниви/ показват по-голяма издържливост на водни препятствия-/поне по мои наблюдения/.

                        Коментар


                        • #13
                          От: 3 проблема с нивата ми

                          Лагерите на полуоските не се гресират-капсуловани са.Ако сателитите са дали фира,има ги като резервни части по магазините,но за бронзовата втулка незнам.Мисля,че ще излезне по-евтино да се търси от лада на части по моргите.Диференциал от лада 1600(4фара) и от по-новите 7ци с 5 скорости и км до 180 стават,това е за нива 1.7 или така известния 11/43 диференциал.

                          Да допълня за изпарителя.На едната нива съм с волтран,освен по честият реглаж на мембраните,друг проблем не съм имал.Другата ми нива е с Ловато,там проблеми няма.Само за информация един приятел бра ядове с волтран-проблеминте спряха,след смяна на изпарителя.По думи на газаджията имал проблеми в корпуса на самия изпарител,може и да беше оправдание от страна на газаджията,но след смяната колата заспа.

                          Коментар


                          • #14
                            От: 3 проблема с нивата ми

                            Първоначално публикуван от ninurta Преглед на мнение
                            Здравейте колеги, търся съвети за следните 3 проблема с нивата ми:
                            1. на газ на около 2000 оборота почва да пркъсва и придърпва. 10 човека я регулираха ама е все така. С турски изпарител съм. Дали ако сложа италиански ще се оправи?
                            2. При разко потегляне се чува едно тупуркане отдолу и отзад. Ходих, оказа се , че са ми обърнали кардана на обратно. Оправиха го, понамаля тупуркането ама си го има. Получава се при рязко потегляне. Допълнително при рязко потегляне се чува и нещо като удар.
                            3. Как се преглеждат лагерите на задната главина. Потънах в една вода и стоях доста време (докато ме извадят) и се притеснявам да не е влязла вода там. На предните така им влезе и заминаха на 3 000 км.
                            Мерси предварително!!!
                            1. Тези 10 човека - майстори ли са (газаджии) или не ? Не е възможно , АКО са майстори да ти прекъсва.
                            Снимай газовата , или обясни - с плочка ли си или с щуцери ?
                            На празни обороти как е ?
                            Над 2500 как е ?
                            На бензин прекъсва ли ?
                            Ти направо от вратата за рогата - нов изпарител. Не така !
                            2. Това топуркане е следното:
                            Има дълги (долни) и къси(горни) щанги които държат задния мост да не се осуква при потегляне/спиране. Те имат гумени втулки.
                            - та тези гумени втулки са ти за смяна .
                            - или някоя от щангите се е разтропала в мястото на захващане към купето (планката)
                            3. Преглеждат се само маслата в задния диференциал. Ако маслото си е на място е добре. Ако не е пресечено - вода не е влезнала. Просто и ясно.
                            Последно редактирано от bgbul; 21-07-11, 16:00.

                            Коментар


                            • #15
                              От: 3 проблема с нивата ми

                              Колеги,ако тампоните на щангите са разбиени има вибраций и лостовете на раздатката подскачат доста неприятно.Най-добре се усеща,когато колата е изключена от скорост и пускаш по черен път.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X