Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кой е най -бавният диференциал за нива?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Кой е най -бавният диференциал за нива?

    Първоначално публикуван от menajer1980 Преглед на мнение
    Добре значи като тръгна по моргите какво трябва да търся?За какъв диф трябва да питам примерно 02 или 03 или 04 защото предполагам,че няма да мога да броя зъбите на пинйона и короната?
    Лесно е-на короната пише предавателното число и нищо няма да броиш.На моя примерно пише 11/43,т.е. е с пред.число 3.9.

    Коментар


    • #17
      От: Кой е най -бавният диференциал за нива?

      Ако гола корона ти е в ръцете, до 40 все можеш да броиш.

      Коментар


      • #18
        Re: Кой е най -бавният диференциал за нива?

        Аз за такава малка разлика 4.3 и 4.44 не бих се занимавал дори да търся, по лесно ще е 4.3 намират се на цени 20-30-50 лв. Преди като имах нивата бях сложил 4.3 и скорости от жигулка 4. Е разликата беше огромна, супер бавни скорости, почна да ми липсва 5 тата. При все че бях с доста по големи гуми от оригиналните. Задния става директно, а на предния само пинион и корона.
        Jeep Wrangler YJ 5.9 МТ 1990/Suzuki Samurai 1.6 MT 1990/Chevrolet M1028 6.2D AT 1984/Jeep Cherokee XJ 4.0 AT 1997/Jeep Grand Cherokee WK 5.7 AT 2005
        http://www.facebook.com/JeepBG
        LZ1GGC

        Коментар


        • #19
          От: Кой е най -бавният диференциал за нива?

          Първоначално публикуван от menajer1980 Преглед на мнение
          Добре значи като тръгна по моргите какво трябва да търся?За какъв диф трябва да питам примерно 02 или 03 или 04 защото предполагам,че няма да мога да броя зъбите на пинйона и короната?
          диф.от ВАЗ 2102 (2 бр.)

          Коментар


          • #20
            Re: От: Re: От: Кой е най -бавният диференциал за нива?

            Първоначално публикуван от b.bore@mail.bg Преглед на мнение
            Нее ли наи-бавния 9-пинион /40 корона =4,44
            Така е.Объркал съм последната цифра.

            Коментар


            • #21
              От: Кой е най -бавният диференциал за нива?

              Темичката е малко стара, но да не отварям нова тема питам тук...
              Добре де колеги..Търсих каквото търсих, но не мога да намеря информация....Поне по интернет, колко са диференциалите на Ваз 2121/то, че може да са сменявани, може, ама.../..Тези дни ми се върти идея, да сменя короната и пиньона на нивата, понеже ми предстои смяна на семеринг, на задния диф и то колко е да ги сменя.. Нищо работа...

              Като сменя короната и пиньона, трябва да се прави центровка на тях ли??И на предния и на задния диф.??Би трябвало да е задължителна, но пък да си питам....Че тази операция в живота си не съм нито правил, нито съм гледал да прави някой..Ни нищо не пречи да счупя един ден да се помъча да направя нещо..
              Ще слагам от 2102(комби, стария модел..)Понеже от темата става ясно, че е най-бавния за нива
              Търсих информация за центровка, ама нъц....Нито снимков матерял, нито нищо..Понеже скоростната кутия, по спомени е от Ваз 2101, пък тя е редукторна, поне комплект да направя..
              Също така, заслужава ли си тази манипулация, след като не карам да речем, чааак толкова тежък хард??И няма да слагам толкова тежки гуми и джанти?
              За Лада НиВа--->Имам СаМо ДвЕ ДуМи---->НяМаМ ДуМи....!!
              Honda Dominator 650
              088ЧЧ93979-->Борис
              0878956Ч38-->Борис

              Коментар


              • #22
                От: Кой е най -бавният диференциал за нива?

                Ака намериш цял диф е най добре ,иначе се налага реглаж който е доста тънка работа дава се стегнатост на лагерите на пиньона след това се прави луфта корона-пиньон който нямам жив спомен колко беше и също се натягат лагерите на касетата следи се и контактното петно с две думи овъртяна работа е ама не пречи да се пробваш
                ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

                Коментар


                • #23
                  От: Кой е най -бавният диференциал за нива?

                  Първоначално публикуван от auto_marin Преглед на мнение
                  Ака намериш цял диф е най добре ,иначе се налага реглаж който е доста тънка работа дава се стегнатост на лагерите на пиньона след това се прави луфта корона-пиньон който нямам жив спомен колко беше и също се натягат лагерите на касетата следи се и контактното петно с две думи овътяна работа е ама не пречи да се пробваш
                  То добре цял диф, но то жигула дали ще стане...Смисъл те полуоските не са ли малко по различни на нивата?И цял отред ще стане ли..-Май не??
                  Пусто, пусто, които не си е правил процедурата задава лаяшки въпроси..
                  За Лада НиВа--->Имам СаМо ДвЕ ДуМи---->НяМаМ ДуМи....!!
                  Honda Dominator 650
                  088ЧЧ93979-->Борис
                  0878956Ч38-->Борис

                  Коментар


                  • #24
                    От: Кой е най -бавният диференциал за нива?

                    Нива 2121 има диференциали 10/41 и 10/43. Така са до 93-94 година.После слагат и 11/43.
                    На 21213 са 11/43 (поне които аз съм виждал).
                    Хлабината м/у корона и пиньон е 0.12 - 0.15 мм. Регулира се от двата лагера на касетата.
                    Единия отпускаш - другия натягаш... и така докато докараш хлабината в нормата.
                    Слагаш контрите и монтираш "прасето" с касетата на дифа.
                    Сега - за заден диф трябва да вадиш полуоските.
                    За преден трябва да вадиш чашките ( на вътрешното каре).
                    Изглежда трудно, но не е. Спокойно!

                    Коментар


                    • #25
                      От: Кой е най -бавният диференциал за нива?

                      Процедурата по свалянето на дифовете ми е ясна...Колата е 88-ми набор..Но по тези центровки, ментровки ми е "тъмна индия" Ако се окаже, че е 10/40, то ми се струва, че не си заслужава да се сменят.. То за 2 единици
                      За Лада НиВа--->Имам СаМо ДвЕ ДуМи---->НяМаМ ДуМи....!!
                      Honda Dominator 650
                      088ЧЧ93979-->Борис
                      0878956Ч38-->Борис

                      Коментар


                      • #26
                        От: Кой е най -бавният диференциал за нива?

                        Бобчо,хич не се захващай с тази работа щом няма да се потапяш в харда и да въртиш поне едни 30-ки.
                        Иначе съвсем накратко:
                        -Да правилно си се ориентирал-4.44 е най-бавния сериен диф на Лада.Монтираше се на Комби моделите 2102.Задният пасва 1 към 1 на ВАЗ 2121.
                        -По предния,обаче вече има работа и то такава,която не е за всеки.Както знаеш корпуса на Нивата отпред е алуминиев и няма нищо общо с Жигуловия заден мост.По тази причина трябва да свалиш от някое Комби 2102 пиньона и короната и да ги монтираш на твоя алуминиев корпус-/касетата може да оставиш и твоята/.
                        Нещата не са чак толкова сложни,но все пак си искат определени уменения и съобразяване на предписаните хлабини на лагерите,както и на двойката пиньон-корона.
                        И най-накрая да те предупредя:ще получиш една доста бавна и мощна Нива,която с кеф да си караш из горите.Разхода на гориво ще се повиши спрямо сегашния,особено ако поставиш по-големи и тежки гуми.
                        Последно редактирано от Янко Желязков; 29-02-12, 00:12.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Кой е най -бавният диференциал за нива?

                          Абе то тея фикс идеи, хич не са хубави, но ще я мисля...Сега за сега си остава така..След като прочетох поста на Венелин, ми стана ясно.... 41/10= 4.1, което е малко по-бързо от 3.9 Жигуловият..Като сменям семеринга, ще взема да проверя с какъв диф е...
                          За Лада НиВа--->Имам СаМо ДвЕ ДуМи---->НяМаМ ДуМи....!!
                          Honda Dominator 650
                          088ЧЧ93979-->Борис
                          0878956Ч38-->Борис

                          Коментар


                          • #28
                            От: Кой е най -бавният диференциал за нива?

                            НА короната, на гладката страна (обратната на зъбите) пише всичко за дифа .

                            Коментар


                            • #29
                              От: Кой е най -бавният диференциал за нива?

                              Първоначално публикуван от Борис Хаджиценев (bob4oo) Преглед на мнение
                              Абе то тея фикс идеи, хич не са хубави, но ще я мисля...Сега за сега си остава така..След като прочетох поста на Венелин, ми стана ясно.... 41/10= 4.1, което е малко по-бързо от 3.9 Жигуловият..Като сменям семеринга, ще взема да проверя с какъв диф е...
                              Не-нещата с предавателните числа на различните модели Лада не са така,както ги описваш ти-/4.1 е по-бавен от 3.9 и т.н./.
                              И другото което е,че като сменяш семеринга няма как да видиш с какъв диф ти е Нивата.
                              Семеринга се сменя за 10-15 мин. и не изисква почти никакво сериозно разглобяване-само отвиваш гайката на пиньона,сваляш фланеца и подменяш семеринга.
                              После действаш по обратен ред,като поставяш нова самозаконтряща гайка на пиньона и се съобразяваш със стягането.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Кой е най -бавният диференциал за нива?

                                Първоначално публикуван от Янко Желязков Преглед на мнение
                                Не-нещата с предавателните числа на различните модели Лада не са така,както ги описваш ти-/4.1 е по-бавен от 3.9 и т.н./.
                                И другото което е,че като сменяш семеринга няма как да видиш с какъв диф ти е Нивата.
                                Семеринга се сменя за 10-15 мин. и не изисква почти никакво сериозно разглобяване-само отвиваш гайката на пиньона,сваляш фланеца и подменяш семеринга.
                                После по обратен ред,като поставяш нова самозаконтряща гайка.
                                Оооо Има, има.....Като разглобя и махна прасето Всичко ще си изпее..Пък като е протекъл един от семерингите, ще ги сменя и двата, та да вървят комплект..
                                Я ся кажи сега, за тези предавателни числа.. 4.1 е по бавен от 3.9 или обратното?Че нещо се обърках тотално..?
                                Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнение
                                НА короната, на гладката страна (обратната на зъбите) пише всичко за дифа .
                                Знам, знам Мерси все пак за пояснението ..............................................
                                Последно редактирано от Борис Хаджиценев (bob4oo); 29-02-12, 01:09.
                                За Лада НиВа--->Имам СаМо ДвЕ ДуМи---->НяМаМ ДуМи....!!
                                Honda Dominator 650
                                088ЧЧ93979-->Борис
                                0878956Ч38-->Борис

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X