Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Масло по на ремъка на водната помпа

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Масло по на ремъка на водната помпа

    Здравейте колеги, днес усетих, че ми пада акумулатора и отидох при алтернаторджиите на св. Наум. Там се оказа, че има два проблема
    1. Не съм затегнал добре болта на + от акумулатора към алтернатора
    2. Ремъка на ВП се е омаслил доста сериозно и вероятно приплъзва.

    Утре ще ходя да го оправя, но все пак не е лошо да имам едно на ум. Какво е според вас? Аз мисля, че е семеринг, но какво друго би могло да бъде.
    Забелязвам и миризма на нещо горящо, според мен масло, което се изсипва върху нещо горещо, гледах тръбите на изпускателния колектор - там е чисто. Сякаш отпред по долната част на мотора има масло, което изтича и съответно мирише.
    Александър

  • #2
    От: Масло по на ремъка на водната помпа

    От каде е дошло маслото немога да се сетя точно, но както казваш ти сигорно е от някой семеринг.Ако беше сериозна повреда щеше да си я видял.А до миризмата на изгоряло-както казваш ако ремака приплазва сигорно е от триенето между ремака и ролката на алтернатора.

    Коментар


    • #3
      От: Масло по на ремъка на водната помпа

      Би трябвало там, където се задвижва шайбата на ремъка от коляновия вал, да има семеринг - предполагам е от него, но нека някой с конкретен опит с тази машина да каже -сигурно е някоя от поредните детски болести на бабата. И още - откъде мога да си намеря читав семеринг за конкретното място?
      Александър

      Коментар


      • #4
        От: Масло по на ремъка на водната помпа

        Преди всичко разбери, дали е масло от семеринга на коляновия вал или антифриз от семеринга на помпата. И двете неща са мазни. Миризмата идва от разпръскването на дребни капчици при въртенето, част от тях попадат на изпускателните тръби.

        Коментар


        • #5
          От: Масло по на ремъка на водната помпа

          Мм немога да ти кажа досга не сам сменял/ремонтирал нищо сварзани с тази област

          Коментар


          • #6
            От: Масло по на ремъка на водната помпа

            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
            Преди всичко разбери, дали е масло от семеринга на коляновия вал или антифриз от семеринга на помпата. И двете неща са мазни. Миризмата идва от разпръскването на дребни капчици при въртенето, част от тях попадат на изпускателните тръби.
            Това е интересно... това което остава по ръцете е черно на цвят. Омазан е целия ремък. Нищо чудно да е и антифриз - това би обяснило колебливата работа на охладителната ми система. От друга страна - маслото откъде другаде може да дойде - от гарнитурата на предния капак на блока може ли да е прокапало или си е 100% семеринг - имам предвид, че семеринга се намира зад шайбата и трудно би я олял така качествено и съответно ремъка, но знам ли... Проблма е, че мотора е доста омазан и не мога да преценя. Малко е трудно да се опише миризмата - на изгоряло, но като каза за антифриз се замислих - като гори масло, не мирише ли на стар маслен радиатор? Миризмата в случая е по-различна, малко по-остра и неприятна.
            Александър

            Коментар


            • #7
              От: Масло по на ремъка на водната помпа

              Първоначално публикуван от axlastro Преглед на мнение
              Здравейте колеги, днес усетих, че ми пада акумулатора и отидох при алтернаторджиите на св. Наум. Там се оказа, че има два проблема
              1. Не съм затегнал добре болта на + от акумулатора към алтернатора
              2. Ремъка на ВП се е омаслил доста сериозно и вероятно приплъзва.

              Утре ще ходя да го оправя, но все пак не е лошо да имам едно на ум. Какво е според вас? Аз мисля, че е семеринг, но какво друго би могло да бъде.
              Забелязвам и миризма на нещо горящо, според мен масло, което се изсипва върху нещо горещо, гледах тръбите на изпускателния колектор - там е чисто. Сякаш отпред по долната част на мотора има масло, което изтича и съответно мирише.
              Че си първокласник в областа това го разбрахме.Измий двигателя и виш от къде какво тече.Ида забършеш хубаво.

              Коментар


              • #8
                От: Масло по на ремъка на водната помпа

                Най-вероятно е моторно масло от салника или гарнитурата. Почисти си двигателя и ще разбереш от къде тече. Падне ли масло върху ремъка се омаслява, приплъзва, а в твоя случай е разхлабен и от там веднага се усеща, че има проблем с зареждането на акумулатора. Следи си ремъка, натягай го, но разумно и няма да ходиш при алтернаторджиите.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Salnik.jpg
Прегледи:1
Размер:104.0 КБ
ID:5254351Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Generator.jpg
Прегледи:1
Размер:111.2 КБ
ID:5254352
                Лада Нива 4Х4 1.7 i ГИ; Лада 2107; Лада 2103; Dacia Logan II MCV TCe 0.9l 90 Hp ГИ

                Коментар


                • #9
                  От: Масло по на ремъка на водната помпа

                  Семеринг на колянов вал съм сменял на Нивката,но ако е износена шийката трябва да играе силикон или да стегнеш пружинката на семерингата предварително.И ангренажния капак намажи със хубав силикон(черен на Виктор Рейнц).Иначе ако е помпа тя си има отвор и ако фибъра пропусне ще текне от там.Иначе антифриза няма да разложи ремъка ,а само маслото.Не е лошо да направиш по-добър оглед и ще разбереш теча.П.С.Не е изключено и от двете места да тече и да стане двойно по-интересно.
                  МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

                  Коментар


                  • #10
                    От: Масло по на ремъка на водната помпа

                    Преди време на мен ми пускаше масълце от гарнитурата на обтегача на веригата. Бях сменял обтегача но нямах нова гарнитура и сложих старата. В последствие я подмених с нова и теча изчезна. Най-добре направи както колегите те съветват. Измий си хубаво ДВГ и след това гледай внимателно от къде пропуска. За по-лесно и качествено измиване можеш да ползваш някакъв обезмаслител.

                    п.п
                    Малко вероятно, но напълно възможно е проблемите със загряването които сме дискутирали в другата ти тема да се дължат и на това

                    Коментар


                    • #11
                      От: Масло по на ремъка на водната помпа

                      Колега, закарай колата, в някоя автомивка, да ти измият двигателя с водоструйката, после гледай от къде ти капе..
                      Колкото до мириса, може да се получава, от триенето на ремъка, ако е попаднал антифриз или масло, нали ти сълзеше от 3ника с датчика, виж да не ти е капало на ремъка аннтифриз..
                      За Лада НиВа--->Имам СаМо ДвЕ ДуМи---->НяМаМ ДуМи....!!
                      Honda Dominator 650
                      088ЧЧ93979-->Борис
                      0878956Ч38-->Борис

                      Коментар


                      • #12
                        От: Масло по на ремъка на водната помпа

                        А не се ли замисляте,че може да е заминала гарнитурата на капака на главата и от там да се стича.Преди време на мен ми направи същия проблем,гарнитурата в предния край,от странта на радиатора,беше стана на нищо-все едно пластмаса и от там се стичаше надоло и по ремъка?!Та затова и тоя вариант не е за изключване.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Масло по на ремъка на водната помпа

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Garnitura.jpg
Прегледи:1
Размер:140.6 КБ
ID:5254445

                          Гарнитурата на капака на блока на цилиндрите старее с времето. Втвърдява се и губи еластичност каучука. Моторното масло избива и цапа не само двигателя, но и ремъка. Бърша, доливам и яко карам ВАЗовете и над 200 000 км не съм сменял гарнитура, а по-скоро многократно ремъка който се напуква и провлачва. При руските двигатели няма начин при натоварване и голям пробег да не избива от някъде масло, но да не те смущава. Така, че проблема ти е най-вече в охлабения ремък в процеса на експлоатация т.е. трябва да го обтягаш своевременно, а не в гарнитурата.
                          Лада Нива 4Х4 1.7 i ГИ; Лада 2107; Лада 2103; Dacia Logan II MCV TCe 0.9l 90 Hp ГИ

                          Коментар


                          • #14
                            От: Масло по на ремъка на водната помпа

                            Колеги отидох на автомивка, свалих ремъка и ролката на ВП и ги измиха много добре, измиха много добре мотора и подсушиха с въздух (по-точно предната част, отзад не ги накарах, стори ми се ненужно мокренето. Веднага се засилих по един заснежен и леко кален баир в самото с. Лозен за да натоваря максимално машината - качих го на третия опит и отворих капака - нямаше следи от масло. Покарах малко, сега ще покарам още и ще видим. По гняста, която се беше събрала около шайбата на КВ и най-вече под нея, вероятно е или Семеринга, или гарнитурата на ангренажа или гарнитурата на капака на главата. Купил съм и трите за ужасно скъпата сума от 6 лв., ако не ми потрябват ще ги подаря на някой. Днес ще ходя при майстора да види и той как стоят нещата. Едно е сигурно - добре съм изолирал кабелите на ел. перката
                            Александър

                            Коментар


                            • #15
                              От: Масло по на ремъка на водната помпа

                              Първоначално публикуван от axlastro Преглед на мнение
                              Едно е сигурно - добре съм изолирал кабелите на ел. перката
                              Това как го разбра?

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X