Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нива дизел

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Нива дизел

    Здравеите,отдавна чета в форума ма до сега не съм писал.Въпроса ми е за дизеловата нива прочетох че е с двигател на пежо дизел и турбодизел,та интересно ми е колко е разхода на нивата със същия двигател бил и партнера като при него разхода е много малък.По каталог на нивата дават 10л смесен разход което ми се струва нереално - http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/40968.html
    И ако може да ми кажете предимства и минуси на дизеловата в сравнение с бензиновата (на газ)

  • #2
    От: Нива дизел

    Лично за мен си КУПИ Нива и си ТУРНИ ГАЗ!
    Тия истории с доработките на двигателя и някъкви муфи на скоростната кутия нещо не ме блазнят...Имам познат с такава - гори му в града около 9 литра нафта но все нещо и има и скоро ще се разделя с нея...

    Коментар


    • #3
      От: Нива дизел

      Първоначално публикуван от streetr Преглед на мнение
      Здравеите,отдавна чета в форума ма до сега не съм писал.Въпроса ми е за дизеловата нива прочетох че е с двигател на пежо дизел и турбодизел,та интересно ми е колко е разхода на нивата със същия двигател бил и партнера като при него разхода е много малък.
      И ако може да ми кажете предимства и минуси на дизеловата в сравнение с бензиновата (на газ)
      Нива 1.9 Пежо, чист дизел:
      извънградско - разхода ми е падал до 6.5л/100км
      градско - 8.5/100
      в гората - 10/100
      Аз карам и двете (дизел 1.9 и бензин 1.6 ) - разлика няма . Ако нива ти харесва и е твоя стил на каране в гора -все едно е каква ще бъде. Ако искаш все пак да усетиш разликата - само на старта бензина е по-пъргава, но това си е ... дреболия - дали до 100 км/ч ще стигнеш за 20 сек. или за 25 ...... голям прас.
      Единствено има значение да ти е приятно на теб.
      Жалко, че не ти казах нищо интересно, но какво да се прави. Това е.
      Някой ще ти каже, че бензиновата по-трудно се поддържа . Има повече места за поддръжка - не вярвай. Аз за 3 години на моята не знам къде е чукчето,бобината .Освен лагери, карета (все по моя вина) друго не съм сменял. Сложих нови амортисьори и пружини и това е. Е - и стабилизиращи щанги съм чупил - пак по моя вина.
      За три години близо си е добре. А всеки божи ден съм бил в гората. Няма какво повече да искам от един джип. Само добри думи мога да кажа.
      Ако искаш да видиш разхода на различните марки и модели - има такава тема. Влез в нея (колко ви харчи ...) и после горе в дясно напиши коя марка и модел искаш - ще ти излезнат тези които търсиш.
      Успех !
      Последно редактирано от bgbul; 10-02-11, 19:56.

      Коментар


      • #4
        От: Нива дизел

        Дизеловата нива е по-добре на теория, но на практика цената на такава кола на старо се конкурира с цената на някои японски джипове например, но все пак не се знае. С една дума купуваш по изгодната на момента и караш. А и другия път ползвай търсачката.
        Александър

        Коментар


        • #5
          От: Нива дизел

          От дизеловите ниви си струва само турбо дизела 90кончета е ,чистия дизел е 64 коня живите мощи. Но на сегашните цени на горивата май е по добре бензинова на газ.
          0898774443-Пламен.

          Коментар


          • #6
            От: Нива дизел

            Първо мерси на всички за отговорите, всеки един ми е полезен. Нивата (дано някога си купя) ще се използва 50-50 в смисъл асвалт и черни пътища. Значи излиза, че на газ е по икономично да се кара отколкото на нафта. Само че така се намалява багажника а на мене ми трябва, защото постоянно ходя на риба Знам че монтират газовите и под купето. Има ли някаква опасност когато бутилката е отдолу ?

            Коментар


            • #7
              От: Нива дизел

              Такава Нива не съм карал но за дизеловия двигател имам наблдения. Бръмчах със служебен Партнер. Колата я сдадох на около 340 000 км. Беше с помпа Лукас. Пали от четвърт оборот. Последно маслата ги сменях на около 13 000 км. като не съм доливал в смисъл че двигателя не е отварян. Смяната на маслото с маслен, въздушен и горивен филтър струва около 120-130 лв. Ангренажния комплект за 100 000км. беше около 320 лв. Въртящия момент е по-голям отколкото на бензиновия. Чувал съм че бил по-тежък от бензиновия, ама едва ли е много.
              ВАЗ 2102 СС пакет проект 4х4
              Е250 1998-продаден
              Субару Пустош

              Коментар


              • #8
                От: Нива дизел

                Двигателя наистина е по тежък.Но за сметка на това е вечен в ръцете на добър собственик де.Но окачването неможе да го издържи.Нива страда от към окачване.Предния диф.поне е откачен от двигателя заводцко което е голям +.Вибрациите са повече.Не се произвежда масово.Бе общо взето не ти трябва на баир лозе.

                Коментар


                • #9
                  От: Нива дизел

                  Смятам,че Жигулския мотор е доказан в БГ и не е нужно да се правят експерименти със закупуването на дизелова Нива.Ако не случиш на бензинов мотор ще го отремонтираш много по-лесно,бързо и евтино отколкото,ако не случиш на дизелов.А все пак говорим за джип-втора употреба и трябва да се предвиди и този момент.Иначе спор няма,че френските дизели са си добри.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Нива дизел

                    Тая работа с късмета е много относителна. Съветват те да си туриш газ, казват ти, че жигуловия мотор се е доказал във времето и пространството, че било по-евтино и незнам си кво там.
                    Ужасявам се от някой, който цял живот търси слепешката в тъмното Идеалното Нещо .
                    Батка, глей ся, мнения има безброй, обаче ти имаш глава, чувства, желания.
                    1. Джип и Евтино са две понятия, които се самоизключват.
                    2. Като му давате акъл на момчето да си кара с ладовия мотор, щото се бил доказал и бил по-евтин, я ми кажете колко струва един 2,1 Рено дизел, или 1,9 Пежо дизел? Питам, щото тук във Франция Р21, или П205 и 405 ги дават вече по 100 евро колата, а аз лично съм взимал без пари Еспас 2,1 дизел с капнал акумулатор и мръсен вътре, това му беше всичкия кусур. Е? Много ли е скъпо?
                    3. Като си ''туриш'' газ ша цъфнеш и ша вържеш. Не за друго, ми щото Нива-та има ''огромен'' багажник . М/у другото, ако скоростта ти е приоритет, купи си Селика, да речем, или Субару, защо ти е Нива?
                    4. Дизела има само един недостатък, спрямо бензина - просто е маааалко по-бавничък, и то само старите дизели, комън рейла слага в малкия джоб бензиновите двигателчета. Оттук насетне само плюсове за дизела
                    - нисък разход
                    - възможност да си купиш нафта на черно, по-евтино /пробвай да намериш на черно бензин, или газ /
                    - спокойна работа на двигателя
                    - дизела не се влияе от влага, кал, пресичане на поточета, рекички, сняг ...... бензиновия има едно стадо кабели, делко, свещи ....... малко влага и си дотам, за вода в делкото мога да напиша роман.
                    - казват ти, че ладовия мотор се е доказал? Добре. А дизелите на Пежо и Рено? Те не са ли се доказали? Европа, Африка, пустинята, зимата, лятото? Тези мотори са безсрамно здрави, дълговечни и непретенциозни към масла .

                    Ако искаш предлагам ти да ти пращам оттук безплатно всякакви части за 2,1 и 1,9 дизел, когато имаш нужда, че и направо цял мотор, само и само да влезеш в Правата вяра и да разбереш, че дизела е истинския двигател.
                    Бъди здрав и на добър път!
                    Ако ще нафтата и без пари да я направят, пак че краднем!
                    Само DIESEL !!!

                    Мечтата на всеки леопард е да има гащи от курвенска кожа.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Нива дизел

                      Мишо, и аз бях тръгнал по същия път преди около година, като ми се счупи ладовия мотор. В крайна сметка не успях да намеря дизелов мотор на сносна цена - всички ги даваха от 700 лв. нагоре, поне аз не намерих по-евтино. Ако тогава ми беше попаднал мотор за 100 евро, сигурно щях да съм с дизелова нива.
                      Относно газта - аз не я харесвам изобщо, но това е лично мнение. Газовата бутилка може да се сложи там, където са резервоарите на много джипове и да не пречи в багажника.
                      Друго предимство на дизела е, че може да се кара с отработено олио например - ако имаш познат с цех за понички да речем си уреден с екологично и евтино гориво. От друга страна ладовия мотор, като се направи добре и с качествени части не е за пренебрегване и наистина ремонта му е сравнително евтин, стига да има кой да го направи.
                      Според мен проблема с дизеловата Нива е по-скоро цената и - продават се от 4500 нагоре, което са си пари за Витара и то в сравнително добро състояние.
                      Александър

                      Коментар


                      • #12
                        От: Нива дизел

                        Дизел цени:
                        Биодизел -1.60 лв/л
                        Нафта за бита -1.60 лв/л
                        Дизел от приятел - 20% под цената на бензиностанциите
                        Да не изброявам повече, вие го знаете.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Нива дизел

                          Лично аз в предвид наблюденията по дизела на Пежо, бих предпочел дългата база с такъв двигател. Поне ще има и багажник без газова бутилка в него. Само ме притеснява паленето зимно време с тези наши стандарти за зимен дизел. В този смисъл ако зимата останеш някъде нависоко в планината щото не пали!? Нещата малко са свързани и с това за какво ще се ползва предимно.
                          ВАЗ 2102 СС пакет проект 4х4
                          Е250 1998-продаден
                          Субару Пустош

                          Коментар


                          • #14
                            От: Нива дизел

                            Защо да се преработва? Нива дизел се прави и заводски, мисля, че са от белгийските, моторите са 2,1 Рено ТД и 1,9 Пежо. А за проблемите през зимата - това е общобългарски проблем, а не личен. А за него има лек, потърси, доста е писано по въпроса.
                            Ако ще нафтата и без пари да я направят, пак че краднем!
                            Само DIESEL !!!

                            Мечтата на всеки леопард е да има гащи от курвенска кожа.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Нива дизел

                              Първоначално публикуван от мишоци Преглед на мнение
                              Защо да се преработва? Нива дизел се прави и заводски, мисля, че са от белгийските, моторите са 2,1 Рено ТД и 1,9 Пежо. А за проблемите през зимата - това е общобългарски проблем, а не личен. А за него има лек, потърси, доста е писано по въпроса.
                              Мисля,че вече Нива-дизел не се произвежда.Всичко е с 1.7 инжекционния Ладов мотор.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X