Нива 1.7 карбураторна - какви са плюсовете и минусите при употребата на 100 октанов бензин. Стреляйте на воля.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Нива и Vpower 100
Свий
X
-
От: Нива и Vpower 100
През есента на 1996 се прибирах от Пловдив с Лада 2107. На бензиностанцията на разклона за Панагюрище напълних резервоара до горе (40 л) със супер А-98 и колата се скапа. През цялото време до София карах на 1-ва, с газ до дупка и изтеглен смукач, иначе гаснеше. Ако руски мужик беше изпикал самогона от снощи, по-добре щеше да върви. Отидох право в сервиза на мой приятел в Дървеница, да източиме резервоара, но той беше вече празен - 40 л за 100 км. Е, ово е стандарт.ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"
-
От: Нива и Vpower 100
От личният ми опит си мисля - някой ти е скроил шапката. Не знам как .... но със ЗИЛ да беше - 40 л/100 км щяха да ти стигнат.Първоначално публикуван от trapper Преглед на мнениеПрез есента на 1996 се прибирах от Пловдив с Лада 2107. На бензиностанцията на разклона за Панагюрище напълних резервоара до горе (40 л) със супер А-98 и колата се скапа. През цялото време до София карах на 1-ва, с газ до дупка и изтеглен смукач, иначе гаснеше. Ако руски мужик беше изпикал самогона от снощи, по-добре щеше да върви. Отидох право в сервиза на мой приятел в Дървеница, да източиме резервоара, но той беше вече празен - 40 л за 100 км. Е, ово е стандарт.
Според мен - трябва да регулираш запалването(изгарянето) с няколко градуса и няма да имаш проблеми.Първоначално публикуван от axlastro Преглед на мнениеНива 1.7 карбураторна - какви са плюсовете и минусите при употребата на 100 октанов бензин. Стреляйте на воля.
Като пишеш карбуратор - предполага ли се , че си без компютър? И предварението подлежи на промяна.
И защо ти трябват 100 октана?
Много ще кажат - ще прегориш клапани, сегменти. Аз не вярвам.....
Друг да стреля......
Коментар
-
От: Нива и Vpower 100
Само от бензина е било!Ладичката от 100 окатана може само да и стане хубаво.Първоначално публикуван от trapper Преглед на мнениеПрез есента на 1996 се прибирах от Пловдив с Лада 2107. На бензиностанцията на разклона за Панагюрище напълних резервоара до горе (40 л) със супер А-98 и колата се скапа. През цялото време до София карах на 1-ва, с газ до дупка и изтеглен смукач, иначе гаснеше. Ако руски мужик беше изпикал самогона от снощи, по-добре щеше да върви. Отидох право в сервиза на мой приятел в Дървеница, да източиме резервоара, но той беше вече празен - 40 л за 100 км. Е, ово е стандарт.Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration
Коментар
-
От: Нива и Vpower 100
Да, без компоти съм. Днес сложих 10 литра , но имаше около 5 литра обикновен в резервоара. Не съм пипал нищо по запалването , но колата върви повече и не си въобразявам. Всъщност колко по - висока е температурата на изгаряне на този бензин?
На въпроса защо ми трябва 100 октанов - по принцио слагам 95 обикновен , но просто искам да си експериментирам, ще ти разкажа по нататък, че сега пиша от телефона.Александър
Коментар
-
От: Нива и Vpower 100
За температурата на горене нямам мнение, но по-високооктановия бензин гори по-бавно. По тази причина на теория ще имаш закъснение на запалването и от там повишена температура на изгорелите газове. Би трябвало да се увеличи първоначалния ъгъл на изпреварване с 2-3 градуса за оптимизиране на процеса.Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
Из "Златния телец"
Коментар
-
От: Нива и Vpower 100
По-скоро можеш да опиташ постоянно предварение от 7-8гр. и ако с 95 не чука аванс да караш така без разлика с какво зареждаш.Първоначално публикуван от axlastro Преглед на мнениеС една дума - ако не карам постоянно на 100 октанов, трябва да си сменям центровката при всяко зареждане на такъв.Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
Из "Златния телец"
Коментар
-
От: Нива и Vpower 100
Разбира се, че проблемът ми от постинг №2 не е от многото октани, а от малкото на гнусотията, която са ми сипали. Ако карбураторна Лада Нива ще се кара постоянно със 100 октанов бензин, трябва да се регулира запалването. При 21214 (с комп) съм пробвал за 100-тина км - върви добре, но колко да е по-добре...?ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"
Коментар
-
От: Нива и Vpower 100
Колкото доне съм съгласен - имах Зил 157 Ремонтно Танкова Работилница - със струг...и хиляда благинки още и ми гореше 57 л./100 км. - двигателя беше на 1300км. като го взех. Ех спомени спомени - хубави времена бяха! Та на темата -на НИВАТА ми съм им изсипвал в гърлото бездънно какво ли не като гориво - върви и гори еднакво! Абе ние нямаме пари за боб вие САЛАМ ще ядете!но със ЗИЛ да беше - 40 л/100 км щяха да ти стигнат.
Коментар
-
От: Нива и Vpower 100
Аз карам с А98H когато не съм на газ. На Шел/Шет не им вярвам за 100те октана.Първоначално публикуван от axlastro Преглед на мнениеНива 1.7 карбураторна - какви са плюсовете и минусите при употребата на 100 октанов бензин. Стреляйте на воля.
Няма никакъв проблем да караш с такъв бензин, но центровка трябва да се прави, иначе колата няма да върви добре. При всички положения с 98 е по-добре да се кара отколкото с 95, но пренебрежимо - може би хич не си заслужава парите. При каране на газ трябва да се кара с високооктанов заради центровката.
Коментар
-
От: Нива и Vpower 100
Нищо такова. Просто АКО , само АКО усетиш чукане на аванса . Ако си върви добре - пей си.Първоначално публикуван от axlastro Преглед на мнениеС една дума - ако не карам постоянно на 100 октанов, трябва да си сменям центровката при всяко зареждане на такъв.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар