Като гледам, не си писал, че си направил нищо според съветите. Ако мислиш да разтуряш СК в тоя студ, не ти трябва "рамо", а топъл сервиз. Във форума има препоръки за майстори.
ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"
Сори за късния отговор, ама компютъра и той си развали та затова така. След наливането на 5 литра масло във всички видове агрегати , слагането на някаква добавка, плюс смяната на семеринг на скоростите и изправянето на някакъв капак на скоростите, нещата си дойдоха на мястото. Вече ще бъда по внимателен ! Мерси за всичките отговори.
Скоро ще правиш съединител . Лагерът е тръгнал....
И защо реши така?
Просто като натисне съединителя се прекратява предаването на въртящ момент към СК, което ще рече, че чегъртането в нея изчезва, защото при натиснат съединител кутията е в покой. А аксиалният лагер на съединителя работи баш, когато е натиснат и ако е за смяна ще стърже при натиснато, а не отпуснато положение, освен в случаите на неправилно регулиране.
"Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Грешка, но ти пак ще дойдеш да питаш. Я поне кажи какво масло наля?
Ясене, има добавки за СК, които реално вършат работа и отлагат неизбежния ремонт. При всички случаи поне не вредят
От години имам стържещ лагер на вторичен вал при трипера, в следствие на дълго каране без масло. Понеже съм мързелив, налях добавка STP и шумът от лагера драстично намаля. Това разбира се не означава че няма да свалям скоростите някой ден.
"Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
И защо реши така?
Просто като натисне съединителя се прекратява предаването на въртящ момент към СК, което ще рече, че чегъртането в нея изчезва, защото при натиснат съединител кутията е в покой. А аксиалният лагер на съединителя работи баш, когато е натиснат и ако е за смяна ще стърже при натиснато, а не отпуснато положение, освен в случаите на неправилно регулиране.
Да ти кажа честно незнам какво е маслото, нито добавката, ама са някакви скъпи. Иначе сега почти никакъв шум не се чува, освен обичайния. Ясене, гледам , че даваш точни диагнози, ше те търся да понауча туй онуй. Напитките са от мен !
Скъпи, скъпи, колко да са скъпи. Българското масло, което става за трансмисията на Нива, струва 24лв/л на магазина. За РК и диференциалите има и вариант за по-евтино, но в скоростите си трябва синтетика GL4 + GL5. Добавките са хубаво нещо, но за предпродажбения сервиз или като в горния случай - ако човек знае какво прави и е прежалил агрегата. Иначе - не.
Скъпи, скъпи, колко да са скъпи. Българското масло, което става за трансмисията на Нива, струва 24лв/л на магазина. За РК и диференциалите има и вариант за по-евтино, но в скоростите си трябва синтетика GL4 + GL5. Добавките са хубаво нещо, но за предпродажбения сервиз или като в горния случай - ако човек знае какво прави и е прежалил агрегата. Иначе - не.
Коментар