По време на смяна на семеринг се установи, че маслото в задния ми диференциал е буквално на каша. Днес го видях източено в легена - беше особено гнусна субстанция. Оказа се, че тапичката на отдушника отгоре на диференциала я няма и от там е влезнало каквото е влезнало.
Време, място и нерви за самостоятелна занимавка нямах затова оставих пичовете от сервиза пред блока да сменят маслото. Отначало им казах да е синтетично, после се отметнах поради съвети от близки хора... но стана тя каквато стана и вече съм със синтетично масло в задния диференциал, една неотворена туба от литър "резервно" (да си имам) и едни пари по-малко. Сложили са ми "Repsol Cartago traccion Integral EP 75W90", което се води GL-5 и L.S.D. Първото уж знам какво е, второто хич не. Очаквам някой да ме успокои и да ми каже, че така все пак нещо ще е по-добре
Сега в посока към въпроса... В предния диференциал нямам никаква представа какво масло има. Със сигурност не е синтетично, защото съм сменял маслата на "всичко" преди година и нямам спомен да съм изпитвал такъв ценови шок като днешния. Та въпросът е: има ли проблем ако маслото в диференциалите е различно? Сиреч има ли смисъл да сменям маслото и на предния диференциал с това, което имам за "резерва", или да си затрая?
И още - на колко хил. км. обикновено се сменя маслото на диференциалите, при положение, че колата не се кара през реки и не кисне в кални бани?
Време, място и нерви за самостоятелна занимавка нямах затова оставих пичовете от сервиза пред блока да сменят маслото. Отначало им казах да е синтетично, после се отметнах поради съвети от близки хора... но стана тя каквато стана и вече съм със синтетично масло в задния диференциал, една неотворена туба от литър "резервно" (да си имам) и едни пари по-малко. Сложили са ми "Repsol Cartago traccion Integral EP 75W90", което се води GL-5 и L.S.D. Първото уж знам какво е, второто хич не. Очаквам някой да ме успокои и да ми каже, че така все пак нещо ще е по-добре

Сега в посока към въпроса... В предния диференциал нямам никаква представа какво масло има. Със сигурност не е синтетично, защото съм сменял маслата на "всичко" преди година и нямам спомен да съм изпитвал такъв ценови шок като днешния. Та въпросът е: има ли проблем ако маслото в диференциалите е различно? Сиреч има ли смисъл да сменям маслото и на предния диференциал с това, което имам за "резерва", или да си затрая?
И още - на колко хил. км. обикновено се сменя маслото на диференциалите, при положение, че колата не се кара през реки и не кисне в кални бани?
Коментар