Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Регулиране клапани на нива 1.6

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Регулиране клапани на нива 1.6

    Ето снимка на ладова пластина за регулиране на клапаните.
    На нея дори има схемата (последователността ) за регулиране . Деб. 0,15
    Прикачени файлове

    Коментар


    • #17
      От: Регулиране клапани на нива 1.6

      Благодаря за насоките. Направих ги пак с пластина и при няколкократно завъртане надвигателя на ръка резултатите бяха задоволителни,пластинаната влизаше почти със същата стегнатост и когато ги реголирах. Мисля че перфектно няма смисъл

      Коментар


      • #18
        От: Регулиране клапани на нива 1.6

        А да не си с газово? Изпускателните е добре да са 0.16-0.17 мм.
        ВАЗ 2102 СС пакет проект 4х4
        Е250 1998-продаден
        Субару Пустош

        Коментар


        • #19
          От: Регулиране клапани на нива 1.6

          Първоначално публикуван от krismarg Преглед на мнение
          А да не си с газово? Изпускателните е добре да са 0.16-0.17 мм.
          Ти по-добре кажи с какъв прибор различаваш 0.15 от 0.17.

          Коментар


          • #20
            От: Регулиране клапани на нива 1.6

            Я да споделя и моя опит с Ладата.
            За по-тиха работа и по-добър вървеж съм си позволявал да експериментирам, а и не само аз.
            Всмукателните клапани съм ги карал на 0.1 и няма никакви проблеми. Експериментирано е и до 0.08 но за по-кратки пробези.
            С изпускателните експерименти не са желателни.
            С индикатори реглажа става още по-точен. На руския комплект е написано колко трябва да премери часовника, а и колегата по-горе го е казал. Там е взето под внимание преводното отношение на кобилицата и ъгъла под който застава индикатора спрямо оста на клапана.
            Всички знаете че слабо място на някои лади е износването на кобилиците и разпределителните валове, като при второто спасение няма, защото се нарушава и фазата на газоразпределението от износените върхове на гърбиците.
            Друго, което е добре да се погледне е, колко е разтегната веригата. Ако все още не е разтегната до степен да не може да се обтегне, но забележите, че когато белега на ремъчното колело е на ГМТ, а белега на разпределителния вал не съвпада, то е възможно веригата да бъде презацепена с един зъб на горното колело, и нещата почти да си дойдат на място. Но дори и да се получи леко изпреварване, това благоприятства леко повишаване на въртящия момент, но за сметка и на малко по-висок разход.
            И това е пробвано и работи, но който реши да го приложи, трябва да има едно на ум, и да си поеме рисковете, не за друго, а заради старата верига Ако се направи при нова верига разликите са по-чувствителни, но вече и разхода се повишава значително. Това е един от най-лесните начини за промяна на фазите на газоразпределението.

            Коментар


            • #21
              От: Регулиране клапани на нива 1.6

              С пластини.
              ВАЗ 2102 СС пакет проект 4х4
              Е250 1998-продаден
              Субару Пустош

              Коментар


              • #22
                От: Регулиране клапани на нива 1.6

                Ако двигателя е на повечко километри и не са сменявани вал и кубилици пластината трябва да се вади трудно но кобилицата трябва да можеш да я повдигнеш.Да има луфт минимален.
                0898774443-Пламен.

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                Зареждам...
                X