Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Как ви пали Нивата в студа ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Как ви пали Нивата в студа ?

    Първоначално публикуван от токарев Преглед на мнение
    е да де още като пуснеш съединителя те почват да се подгряват.защо е нужно това упражнение.дори и да тръгнеш веднага раздатката ще надживее поне две купета.
    Да-в случая си прав,но аз говоря принципно.Иначе действително точно в Нива купето гние ужасяващо бързо и ми се струва,че руснаците и в новите Ниви продължават да не взимат никакви мерки за предотвратяването на този проблем.А може би и всичко е умишлено......

    Коментар


    • #17
      От: Как ви пали Нивата в студа ?

      Пали ли нивата от първия път в студеното време ?

      Винаги! Не е имало изключения от 13.11.2009 г. /тогава я купих/. ДВГ е 1.7 моно инж. На бензин пали след завъртане 2-3 сек.Така е до -20 градуса/ миналата зима/, така е и на +30 градуса. Много рядко, когато е топла, пали на чукване, но не е имало случай да не запали от първо завъртане. От скоро съм на Газ /вакуумен изпарител/ и паля само на газ /за сега до -7/ след две едносекундни обогатявания с пауза от 2 сек. Пали на няколко оборота, след което само на чукване. И на бензин, и на Газ не пипам педала на газта.
      Последно редактирано от CarTest™; 01-01-11, 12:08.

      Коментар


      • #18
        От: Как ви пали Нивата в студа ?

        Първоначално публикуван от токарев Преглед на мнение
        раздатката защо я слагаш на междинна?
        За да не върти вала в началните секунди докато все още мотора не е развъртял нормално. Когато оборотите се успокоят, то:

        а) Включвам раздатката на бързи и тръгвам (при топло време);

        б) Превключвам на скорост докато загрее малко двигателя. Така скоростната кутия също загрява без да се товари. Това в студено време.

        Първоначално публикуван от Янко Желязков Преглед на мнение
        Защото така е желателно да се прави в голям студ.РК се слага на междинно положение,а СК на 2-ра предавка и се отпуска съединителя.Така се оставя да поработи мотора 4-5 мин. на 1200-1300об/мин. и съответно да се сгреят съответните възли.След това се потегля и първите 2-3 километра се кара с 40-50км/ч за да се "поразбият" и маслата в дифовете.Разбира се всичко това при много големи студове.
        Точно така, но включвам на втора скорост няколко секунди след като колата вече е запалила, а не веднага с отпускането на съединителя.

        Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнение
        С какъв двигател си ?
        1.7 карбуратор. Предполагам, че проблема с гасненето е свързан с липса на достатъчно гориво в карбуратора в началото. За това си има една ръчна помпичка на бензиновата помпа, но естествено силно ме мързи да я ползвам.

        Коментар


        • #19
          От: Как ви пали Нивата в студа ?

          Първоначално публикуван от philipp Преглед на мнение
          1.7 карбуратор. Предполагам, че проблема с гасненето е свързан с липса на достатъчно гориво в карбуратора в началото. За това си има една ръчна помпичка на бензиновата помпа, но естествено силно ме мързи да я ползвам.
          Не познавам този двигател (моята бензинка е 1.6 карб. ), но опитай като гасиш да дръпнеш смукача до средата .Това ако си с механичен смукач.
          Ако си с автоматичен ... не съм наясно......трябва да има някакъв датчик за температура или положение на дроселовата клапа...
          Ти с какъв смукач си ?

          Коментар


          • #20
            От: Как ви пали Нивата в студа ?

            Първоначално публикуван от philipp Преглед на мнение
            ...1.7 карбуратор. Предполагам, че проблема с гасненето е свързан с липса на достатъчно гориво в карбуратора в началото. За това си има една ръчна помпичка на бензиновата помпа, но естествено силно ме мързи да я ползвам.
            Имах такава Нива (1996 г.) - с електронно делко и 2-камерен карбуратор, карах я 10 години и 105 000 км - много своенравна кола. Имаше същия навик на студ да гасне след първото припалване. Ако за няколко секунди след запалването се поддържат оборотите с педала за газта се оправя.
            ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

            Коментар


            • #21
              От: Как ви пали Нивата в студа ?

              Моята е 1.7 карбуратор 1999 г. Пали си в студа на газ от 3-4 завъртания, при това без да натискам бутончето за обогатяване на газта (май така се казваше ) . На бензин пали малко по-бавно, защото съм бил преди това на газ и докато подкачи минава време.
              Имам обаче друг странен проблем. Карам на газ. Ако угася и завъртя стартера - пали. Ако изчакам обаче 5-10 мин е много трудно да запаля и или трябва да въртя много за да запали или да превключя на бензин. Почти невъзможно е да запаля пак на газ.

              Коментар


              • #22
                От: Как ви пали Нивата в студа ?

                Първоначално публикуван от ninurta Преглед на мнение
                Моята е 1.7 карбуратор 1999 г. Пали си в студа на газ от 3-4 завъртания, при това без да натискам бутончето за обогатяване на газта (май така се казваше ) . На бензин пали малко по-бавно, защото съм бил преди това на газ и докато подкачи минава време.
                Имам обаче друг странен проблем. Карам на газ. Ако угася и завъртя стартера - пали. Ако изчакам обаче 5-10 мин е много трудно да запаля и или трябва да въртя много за да запали или да превключя на бензин. Почти невъзможно е да запаля пак на газ.
                Това дето го имаш като "проблем" го имат всички коли загасени още в незагряло състояние на газ.Затова съветът ми е като стартираш сутрин на газ просто изчакай 4-5мин. колата да позагрее и да се постопли изпарителя и чак тогава я гаси.Ако не спазваш това и я гасиш при още студен-/полузамръзнал/ изпаритеил винаги последващото палене ще е голям зор.

                Коментар


                • #23
                  От: Как ви пали Нивата в студа ?

                  Не бе колега. Карал съм час примерно. Загряла си е добре. Тогава прави тази мизерия.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Как ви пали Нивата в студа ?

                    Първоначално публикуван от ninurta Преглед на мнение
                    Не бе колега. Карал съм час примерно. Загряла си е добре. Тогава прави тази мизерия.
                    Ясно,просто не съм те разбрал.Искаш да кажеш,че при студен старт колата пали нормално на газ и като загрее започва да пали по-трудно.....,така ли???

                    Коментар


                    • #25
                      От: Как ви пали Нивата в студа ?

                      Точно така. Ако е загряла и я изгася и пробвам да запаля на газ веднага - пали. Ако мине малко време, не достатъчно да изстине обаче - не ще.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Как ви пали Нивата в студа ?

                        Първоначално публикуван от ninurta Преглед на мнение
                        Точно така. Ако е загряла и я изгася и пробвам да запаля на газ веднага - пали. Ако мине малко време, не достатъчно да изстине обаче - не ще.
                        На колко километра ти е горе-долу изпарителя и сменял ли си му мембраните???Питам,защото имах такъв случай с лекия си автомобил,никога не бях сменял мембрани,а те вече си бяха на 110 000км.Смених ги и колата започна да пали и топла.Даже си спомням,че и разхода ми падна тогава с около литър.Просто давам идея,при теб може да е и от друго...???

                        Коментар


                        • #27
                          От: Как ви пали Нивата в студа ?

                          Първоначално публикуван от ninurta Преглед на мнение
                          Точно така. Ако е загряла и я изгася и пробвам да запаля на газ веднага - пали. Ако мине малко време, не достатъчно да изстине обаче - не ще.
                          Какъв ти е смукача ?
                          Когато ти направи мизерията - погледни дроселовата клапа (която затваря гърлото на карбуратора) дали е затворила . Ако е затворила - отвори я и запали.
                          Ако е така - трябва да регулираш клапата ДА НЕ ЗАТВАРЯ плътно когато изстива. Това е разковничето . (според мен )

                          Коментар


                          • #28
                            От: Как ви пали Нивата в студа ?

                            Първоначално публикуван от ninurta Преглед на мнение
                            Ако е загряла и я изгася и пробвам да запаля на газ веднага - пали. Ако мине малко време, не достатъчно да изстине обаче - не ще.
                            Утечка на газ от първа камера на изпарителя. Трябва да смениш гумичките на клапаните му.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Как ви пали Нивата в студа ?

                              Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнение
                              Не познавам този двигател (моята бензинка е 1.6 карб. ), но опитай като гасиш да дръпнеш смукача до средата .Това ако си с механичен смукач.
                              Ако си с автоматичен ... не съм наясно......трябва да има някакъв датчик за температура или положение на дроселовата клапа...
                              Ти с какъв смукач си ?
                              Ще опитам и ще споделя. Иначе съм с механичен смукач.

                              Първоначално публикуван от trapper Преглед на мнение
                              Имах такава Нива (1996 г.) - с електронно делко и 2-камерен карбуратор, карах я 10 години и 105 000 км - много своенравна кола. Имаше същия навик на студ да гасне след първото припалване. Ако за няколко секунди след запалването се поддържат оборотите с педала за газта се оправя.
                              При мен натискането на газта не помага. Просто при -10C и студен двигател веднага след първото запалване колата загасва. На второто проблеми няма.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Как ви пали Нивата в студа ?

                                Е, не е голям проблем, само акумулаторът да е читав.
                                ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X