Пали ли нивата от първия път в студеното време ? Как е при вас. Аз съм с масло 10W40 полусинтетика и вчера се чу доста неприятно притропване като се опитах да запаля първия път. След втория опит запалих и изчаках колата да загрее добре. Контролната лампа за маслото не светна нито веднъж. По принцип проблем с паленето в студено време не съм имал, особено след смяната на стартера, но това тропане ме притесни и ме накара да се замисля за смяна на маслото.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Как ви пали Нивата в студа ?
Свий
X
-
От: Как ви пали Нивата в студа ?
Първоначално публикуван от axlastro Преглед на мнениеПали ли нивата от първия път в студеното време ? Как е при вас. Аз съм с масло 10W40 полусинтетика и вчера се чу доста неприятно притропване като се опитах да запаля първия път. След втория опит запалих и изчаках колата да загрее добре. Контролната лампа за маслото не светна нито веднъж. По принцип проблем с паленето в студено време не съм имал, особено след смяната на стартера, но това тропане ме притесни и ме накара да се замисля за смяна на маслото.
Инак аз съм с някакво 10W40 на Приста ойл..Сменено на 71 хиляди, сега е на 81 хиляди.Съдейки по разпределителния вал, предишният собственик е сменял редовно маслата..
Малко само да загрее изпарителя и при -11 пали, студена, на ГАЗ, бащата взе да се шашка от тази кола, вика нашия ситроен Хсантия, дето е инжекция и с ГАЗ, при такава температура, е абсолютно невъзможно да запали на газ, какво прави тая кола..
Инак обикновенно пали ето така: http://vbox7.com/play:http://vbox7.com/play:57c513d7Последно редактирано от Борис Хаджиценев (bob4oo); 29-12-10, 10:00.За Лада НиВа--->Имам СаМо ДвЕ ДуМи---->НяМаМ ДуМи....!!
Honda Dominator 650
088ЧЧ93979-->Борис
0878956Ч38-->Борис
-
От: Как ви пали Нивата в студа ?
И двете ми ниви се карат ежедневно,и двете се карат предимно на газ.1.7 е с електронен клапан,сутрин при студен старт просто "цъквам" 2-3пъти на контакт,като единия от леко припалвам на стартер,само да завърти съвсем леко-резултат палене и в най-голямата студ без никви проблеми.На бензин,качвам се дърпам смукач,врътвам ключа и след 1 махсимум 2 оборота се чува бръм.При старата 1.6 на газ е малко по трудоемко паленето,но пък имам "ръчно" подкачване на газ,на изпарителя има един бутон,който го напомпвам 2-3пъти(същото упражнение,като с електрония клапан)е...старото си е старо и иска малко повече усилие да запали,но пак пали безпроблемно.На бензин-дърпам смукач и бръм.
Коментар
-
От: Как ви пали Нивата в студа ?
Бензиновата (на газ) пали от раз. Когато съм вече на контакт с червеното копче обогатявам един-два пъти и паля. Дори не съм се замислял има ли друга възможност (да не запали, да се зачуди и т.н.)
На бензин ..... не съм палил от 5-6 месеца, но там пиниза е друг. Когато загасям колата с лека "газ" , завъртам ключа да изгасне и дърпам леко смукача. Така за другия ден карбуратора е подготвен и с половин смукач пали (не дава да завърти и веднъж стартера ). Това за големите студове го ползвам само.
Дизеловата - нарочно се бъзикам с няколко съседи. Сутрин като беше минус 10 градуса - аз отивам (не влизам в купето), освобождавам от скорост ,и САМО с едно подгряване - въртя от отвън и паля. Не знам защото е ПЕЖО или двигателя е добър просто така пали дизелова Нива . (може да е късмет)
Ако някой има проблеми със сутрешно палене на ГАЗ - може да опита с наполовина дръпнат смукач. Ще запали веднага.
Това вероятно показва, че не му е регулирана добре дроселовата клапа и при студ затваря плътно. От там и затрудненото палене сутрин.
Но това е предположение. Много карбуратори затварят плътно дросела.
Коментар
-
От: Как ви пали Нивата в студа ?
Винаги паля на бензин. При минус 10 вече се забелязват проблеми. Практически си пали от първия път (акумулатора ми впрочем не е много добър), но почти веднага загасва (аз винаги изключвам от скорост и раздатката я слагам на междинна, а докато паля държа натиснат съединителя). На второто завъртане вече закрепва и след няколко секунди съм готов за път.
Коментар
-
От: Как ви пали Нивата в студа ?
Първоначално публикуван от philipp Преглед на мнениеВинаги паля на бензин. При минус 10 вече се забелязват проблеми. Практически си пали от първия път (акумулатора ми впрочем не е много добър), но почти веднага загасва (аз винаги изключвам от скорост и раздатката я слагам на междинна, а докато паля държа натиснат съединителя). На второто завъртане вече закрепва и след няколко секунди съм готов за път.
Коментар
-
От: Как ви пали Нивата в студа ?
Без да броя малкия проблем, който ме споходи на скоро от регулатора на празния ход и палеше, когато си поиска, винаги е запалвала от първия път. Без значение, къде е нощувала - в гараж или на открито. С акумолатор на 4 години и нещо и оригинални руски свещи на 30 000 км. Сега например се налага често да нощува на открито с престой по-голям от 24 часа и паля без да влизам вътре. Отварям вратата, завъртам ключа и започвам да стържа леда от стъклата.Случайността е съвпадение на обстоятелства, предварително обмислени и организирани!
Коментар
-
От: Как ви пали Нивата в студа ?
Първоначално публикуван от токарев Преглед на мнениераздатката защо я слагаш на междинна?
Коментар
-
От: Как ви пали Нивата в студа ?
Първоначално публикуван от Янко Желязков Преглед на мнениеЗащото така е желателно да се прави в голям студ.РК се слага на междинно положение,а СК на 2-ра предавка и се отпуска съединителя.Така се оставя да поработи мотора 4-5 мин. на 1200-1300об/мин. и съответно да се сгреят съответните възли.След това се потегля и първите 2-3 километра се кара с 40-50км/ч за да се "поразбият" и маслата в дифовете.Разбира се всичко това при много големи студове.ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"
Коментар
-
От: Как ви пали Нивата в студа ?
Първоначално публикуван от philipp Преглед на мнениеВинаги паля на бензин. При минус 10 вече се забелязват проблеми. Практически си пали от първия път (акумулатора ми впрочем не е много добър), но почти веднага загасва (аз винаги изключвам от скорост и раздатката я слагам на междинна, а докато паля държа натиснат съединителя). На второто завъртане вече закрепва и след няколко секунди съм готов за път.
Коментар
-
От: Как ви пали Нивата в студа ?
Първоначално публикуван от Янко Желязков Преглед на мнениеЗащото така е желателно да се прави в голям студ.РК се слага на междинно положение,а СК на 2-ра предавка и се отпуска съединителя.Така се оставя да поработи мотора 4-5 мин. на 1200-1300об/мин. и съответно да се сгреят съответните възли.След това се потегля и първите 2-3 километра се кара с 40-50км/ч за да се "поразбият" и маслата в дифовете.Разбира се всичко това при много големи студове.
Коментар
-
От: Как ви пали Нивата в студа ?
Първоначално публикуван от токарев Преглед на мнениеколко голям студ?като пуснеш съединителя скорусната кутия се върти също и раздатката.като запалиш погледни малкото кърданче и то се върти.щом извършва въртеливо движение значи подгрява.
Коментар
-
От: Как ви пали Нивата в студа ?
Първоначално публикуван от Янко Желязков Преглед на мнениеДа-именно затова говоря и аз.Целта е да се подгреят РК и СК.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар