От: Подмяна на вентилатор на охлаждането
Този кръг е необходим. Всъщност, и диодът не е зле да си остане, но не е фатално и без него. Диодът пази бобинката на релето от пробив на изолацията от нейните собствени пренапрежения, а също и копчето от прекомерно искрене при изключване.
По-бавното загряване е, защото студеният въздух от вентилатора директно охлажда двигателя, а освен това двигателят засмуква студен въздух, вместо затопления от ауспуха. Ефектът изобщо не е пренебрежим.
Ако го сложиш пред радиатора, трябва да му търсиш перка от Нива 1.7 инжекционна или друга кола, чиито перки са пред радиатора. Ако просто обърнеш посоката на тази перка, която по форма е смучеща, да духа - губиш 60-80% от дебита.
Правилното решение е да премахнеш перката от водната помпа, а електрическата с нейния кожух да поставиш там, за където е предвидена - зад радиатора, отляво - не срещу двигателя.
п.п. ей, всички сте големи фенове на копчето в купето. А то е мърлящина. Копчето в купето се слага, когато имаме нужда да изключваме перката принудително, а не да я включваме.
					Този кръг е необходим. Всъщност, и диодът не е зле да си остане, но не е фатално и без него. Диодът пази бобинката на релето от пробив на изолацията от нейните собствени пренапрежения, а също и копчето от прекомерно искрене при изключване.
По-бавното загряване е, защото студеният въздух от вентилатора директно охлажда двигателя, а освен това двигателят засмуква студен въздух, вместо затопления от ауспуха. Ефектът изобщо не е пренебрежим.
Ако го сложиш пред радиатора, трябва да му търсиш перка от Нива 1.7 инжекционна или друга кола, чиито перки са пред радиатора. Ако просто обърнеш посоката на тази перка, която по форма е смучеща, да духа - губиш 60-80% от дебита.
Правилното решение е да премахнеш перката от водната помпа, а електрическата с нейния кожух да поставиш там, за където е предвидена - зад радиатора, отляво - не срещу двигателя.
п.п. ей, всички сте големи фенове на копчето в купето. А то е мърлящина. Копчето в купето се слага, когато имаме нужда да изключваме перката принудително, а не да я включваме.
И тя да е постоянно зацепена..Но пък щом ти вдига 100 градуса в калта, сигурно бая буксуваш ??Намен на бавни лятото(в най-голямата жега) в калта, на 1ва бавна с 3 000 оботора, ми вдигна малко след 90 градуса, това е най-голямата температура дето е вдигала..
							
						
Но щом си купил вече нещата и ще ти върши работа, късмет с изработката 
Коментар