От: Карбуратор
Колкото до вакумните клапи за отваряне на 2ра камере по карбуратора .
Да има такива на някои модели тип Вебер. До колкото си спомням на Озона е такава. Така е и на Полския Фиат, а май и на Шкода 120. Тя се отваря в зависимост от подналягането измерено в дифузьора на карбуратора. От своя страна тя се командва от една по-малка вакумна мембранка-клапичка, която пуска вакума към по-голямата, задвижваща мембрана. Споменавам всичко това за да го имаш предвид, че ако е от този тип карбуратор, тези неща трябва да се проверят дали са в изправност.
Тези вакуми не трябва да се бъркат с вакумите за принудителен празен ход на Озона, който също е голяма язва.
От ладовите карбуратори най-лесни за обслужване и надеждни са обикновения Жигулов и от 1500 с електромагнитния жигльор за празен ход.
					Колкото до вакумните клапи за отваряне на 2ра камере по карбуратора .
Да има такива на някои модели тип Вебер. До колкото си спомням на Озона е такава. Така е и на Полския Фиат, а май и на Шкода 120. Тя се отваря в зависимост от подналягането измерено в дифузьора на карбуратора. От своя страна тя се командва от една по-малка вакумна мембранка-клапичка, която пуска вакума към по-голямата, задвижваща мембрана. Споменавам всичко това за да го имаш предвид, че ако е от този тип карбуратор, тези неща трябва да се проверят дали са в изправност.
Тези вакуми не трябва да се бъркат с вакумите за принудителен празен ход на Озона, който също е голяма язва.
От ладовите карбуратори най-лесни за обслужване и надеждни са обикновения Жигулов и от 1500 с електромагнитния жигльор за празен ход.
Коментар