Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Карбуратор

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Карбуратор

    Колкото до вакумните клапи за отваряне на 2ра камере по карбуратора .
    Да има такива на някои модели тип Вебер. До колкото си спомням на Озона е такава. Така е и на Полския Фиат, а май и на Шкода 120. Тя се отваря в зависимост от подналягането измерено в дифузьора на карбуратора. От своя страна тя се командва от една по-малка вакумна мембранка-клапичка, която пуска вакума към по-голямата, задвижваща мембрана. Споменавам всичко това за да го имаш предвид, че ако е от този тип карбуратор, тези неща трябва да се проверят дали са в изправност.
    Тези вакуми не трябва да се бъркат с вакумите за принудителен празен ход на Озона, който също е голяма язва.
    От ладовите карбуратори най-лесни за обслужване и надеждни са обикновения Жигулов и от 1500 с електромагнитния жигльор за празен ход.

    Коментар


    • #17
      От: Карбуратор

      Първоначално публикуван от axlastro Преглед на мнение
      Кой е този кабел - този от задната страна на карбуратора (до бобината) ли? Може ли на схемата да го покажеш. Аз се съмнявам обаче във второто - прави го малко преди двигателя да загрее до 90 градуса - някъде към 70-75 градуса по показания на таблото. Това предполагам значи регулиране на клапаните.
      За него кабел става дума, но щом си постигнал тоя фокус на 70-75 градуса да угасне, а после безгрижно да върви - регулиране на клапани, а после проверка на центровката - клапаните така страдат от твърде късно запалване.

      Коментар


      • #18
        От: Карбуратор

        Ясене, ако клапаните не са регулирани, няма ли да ми създава ядове и при другите режими на двигателя?
        Александър

        Коментар


        • #19
          От: Карбуратор

          Странно, но не - поне не очевидно. Иначе, двигателят става малко вял и муден, но това е постепенно и човек не го усеща дълго време.

          Коментар


          • #20
            От: Карбуратор

            Ще почака още 2-3000 км и ще го оправим. Може да мина по някое време др. седмица да го видиш и ти. Според майстора, който я прави (по принцип му имам доверие, препоръчан е от тук), няма нужда от регулиране на клапаните. Около 1500 км след осн. ремонт ги регулира, след което съм минал не повече от 7000 км. Мисля като станат 10000км от ремонта, да се направи реглаж на клапани и центровка.
            Александър

            Коментар


            • #21
              От: Карбуратор

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Image007.jpg
Прегледи:1
Размер:80.4 КБ
ID:5233562Ето от какво съм си патил. де Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Image008.jpg
Прегледи:1
Размер:81.4 КБ
ID:5233561факто и двете камери са ми били отворени. От какво може да се счупи така карбуратора, че и да се стопи.

              Коментар


              • #22
                От: Карбуратор

                Първоначално публикуван от ninurta Преглед на мнение
                [ATTACH=CONFIG]277566[/ATTACH]Ето от какво съм си патил. де [ATTACH=CONFIG]277565[/ATTACH]факто и двете камери са ми били отворени. От какво може да се счупи така карбуратора, че и да се стопи.
                Преди двадесетина години се случи същата случка на баща ми на жигулито,дифузьорът на ускорителната клапа се разпадна,като част от него попадна в 4ти цилиндър,наложи се да вадим глава и чак тогава установихме,че липсва дифузьора.Нямам обяснение по въпроса,може би калпав бензин(а откъде ли хубав) съчетан с натегнат всмукателен клапан?Но при това положение трябва да издуха първо дифузьора на работната клапа,просто няма логично обяснение,да помагат колегите!
                Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                Коментар


                • #23
                  От: Карбуратор

                  Я го снимай това отблизо, такава чудесия не сме виждали.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Карбуратор

                    Ще го снимам , ама след 1 седмица. Направо онемях. Майстора вика, че било от експлозии в газа. карам на газ, ама нещо не му хващам вяра. Това е жигулски който бях сложил. Сега съм с от лада 7-ца, ама тиквеника нещо неможе го настрои на бензин. Уж понеже бил с горна плочка и затова. Все му стоят малко високи оборотите, а като ги намали гасне.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Карбуратор

                      Виждал съм бутала на нова Лада-такси, карана на метан, които имаха каверни колкото лешник. Може би може и карбуратора да се строши от експлозии извън цилиндрите. А т.н. "майстор" по добре го смени, не че има много добри, но колкото да регулира оборотите все ще намериш по-добър.
                      пп. Сменял ли си скоро свещи и възд. филтър?
                      ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

                      Коментар


                      • #26
                        От: Карбуратор

                        колеги какво вие мнението за карбуратор 2101-1107010-02

                        Коментар


                        • #27
                          От: Карбуратор

                          Ами това е един от най-елементарните и най-безпроблемни карбуратори,тъп като гъбено семе,няма вакуум,не е озон,нямаш проблем с тръгването на студен мотор, връщаш смукача почти веднага като тръгнеш,има си заигравка с горивните жигльори докато го подкараш на нивата.Аз в момента съм с такъв,обърнах наопаки всички вторични в района докато намеря прост жигулски вебер,една кориселинена баня няма да му е излишна,като специално внимание се обръща на долната плоча с дроселите и си ти!P.S.Ако го потапяш,извади всички платна,жиглрьора за празен ход има гумичка,кориселина е активен към платна,пластмаси(на работната клапа най-отвътре има такава)гума и т.н.
                          Последно редактирано от petroffbg; 22-02-11, 23:33.
                          Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                          Коментар


                          • #28
                            От: Карбуратор

                            Ако е много стар трябва внимателно да се провери за луфтове при осите на дроселите. При луфт, който се усеща на ръка трудно ще успееш да регулираш оборотите на празен ход на бензин.
                            П.П. Освен това този карбуратор е за ладите преди 1980г. и съответно няма щуцер за вакумния регулатор на делкото.
                            Последно редактирано от коко келеша; 23-02-11, 10:44. Причина: пп
                            Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                            Из "Златния телец"

                            Коментар


                            • #29
                              От: Карбуратор

                              колеги мерси за инфото,една баня хубаво продухване и ще пробвам да го монтирам пък ще видиме

                              Коментар


                              • #30
                                От: Карбуратор

                                Първоначално публикуван от star6ina13 Преглед на мнение
                                колеги какво вие мнението за карбуратор 2101-1107010-02
                                20/100 - това знам аз.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X