Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Карбуратор

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Карбуратор

    Може ли някой да ми каже как да разбера дали карбуратора ми е с едновременно отваряне на клапите?
    Сменях оригиналния с жигулски и не знам изобщо какъв е.
    Трябва ми, защото си регулирам газовото и да знам дали да въртя едновременно 2-та въртока на тройника или първо единия а след това другия да отворя.

  • #2
    От: Карбуратор

    Колега така на изуст неможе дасе каже,може на жигулата да е сменян карбуратора,но най вероятно е "обикновен"механичен карбуратор ако е жигулски.

    Коментар


    • #3
      От: Карбуратор

      няма ладов карбуратор на който едновременно да му се отварят клапите.ако е механичен първо отворя едната после другата.

      Коментар


      • #4
        От: Карбуратор

        Питам защото си регулирам газовото. Изпаритела ми е с една врътка. Според инструкцията, затварям дясната врътка на тройника, отварям лявата до край и регулирам празните обороти. След което давам на 3500 оборота и затварям врътката на тройника докато не се променят. То почти не се налага да затварям. След това отварям дясната врътка на 20-30% от лявата. Обаче като я отворя и веднага се вдигат оборотите. Това ме навява на мисълта, че може да е с едновременно отваряне на клапите. Кажете какво да видя по карбуратора за да разбера какъв е.

        Имам и още един въпрос. Беше ми паднало и едното винтче за регулировка на карбуратора на бензин като е. Един майстор го смени. Като пробвах, се чува шум като от смучене на въздух. Има мощност, поддържа обороти, не гасне. Майстора каза, че "било нормално" и "друго не бил пипал" ама преди не свистеше. Гледах да не смуче от някъде, ама не видях. Дайте съвет!

        Коментар


        • #5
          От: Карбуратор

          Още нещо за карбуратора. Има вакуум.

          Коментар


          • #6
            От: Карбуратор

            тоя вакум за каде е,да не е за делкото

            Коментар


            • #7
              От: Карбуратор

              Първоначално публикуван от ninurta Преглед на мнение
              Още нещо за карбуратора. Има вакуум.
              Е какъв е този вакум??Да не е на ускорителната помпа ??Че там има вакум??
              За Лада НиВа--->Имам СаМо ДвЕ ДуМи---->НяМаМ ДуМи....!!
              Honda Dominator 650
              088ЧЧ93979-->Борис
              0878956Ч38-->Борис

              Коментар


              • #8
                От: Карбуратор

                Ако някой не се е правил на шлосер, няма ВАЗ-ов карбуратор, който едновременно да отваря двете клапи. Ако врътката за газ на втора клапа ти променя режима на празен ход, трябва да оправиш засмукването на въздух - нов филтър и всякакви врътки за топъл/студен въздух да си ходят.

                Свистенето е нормално при някои от тези карбуратори.

                Коментар


                • #9
                  От: Карбуратор

                  Първоначално публикуван от star6ina13 Преглед на мнение
                  тоя вакум за каде е,да не е за делкото
                  точно за делкото е.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Карбуратор

                    Първоначално публикуван от Борис Хаджиценев (bob4oo) Преглед на мнение
                    Е какъв е този вакум??Да не е на ускорителната помпа ??Че там има вакум??
                    ускорителната помпа е механична

                    Коментар


                    • #11
                      От: Карбуратор

                      мисля,че на едни от моделите на ваз 2105 втората клапа се отваряше чрез вакуум,но пак не е едновременно с първата

                      Коментар


                      • #12
                        От: Карбуратор

                        Няма такъв филм да се отварят и двете клапи едновременно,съответно ако не е правен нарочно.Първо отваря работна клапа,отдясно след известно завъртане по механичен път отваря и втората(ускорителна)клапа.Когато погледнеш откъм купето лостовата система на карба,ще забележиш една вертикална пружинка,като дадеш газ мръдне ли,значи,че започва да отваря ускорителната.Аналогично е при озоновите(вакуумните)болести!
                        Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                        Коментар


                        • #13
                          От: Карбуратор

                          Здравейте, за да не правя нова тема - напоследък на свободен ход, оборотите ми понякога рязко падат до 200-300 и колата гасне. Това се случва само понякога и не мога да разбера от какво е. Скоро чистихме и резервоара и карбуратора и колата работи добре в обороти, но на празен ход се получава този проблем. Кара се само на бензин, газ няма. 1,7 мотор. Идва ми наум евентуално проблем с вакуума към делкото. Системата за рециркулация на отр. газове едва ли е проблем, а и скоро сменях маркучите. Друга причина освен вакуума не се сещам, освен може би човката която впръсква горивото да се е задръстила.
                          Александър

                          Коментар


                          • #14
                            От: Карбуратор

                            Виновници, по ред на вероятност:
                            1. клапанът за празен ход на карбуратора или кабелът, който стига до него (познава се, като му махнеш пластмасовото конусче, което запушва жигльора и проблемът изчезне).
                            2. изчезнали хлабини на изпускателните клапани (познава се, ако го прави на някой етап от загряването на съвсем студен двигател, а после цял ден не се обажда).

                            На празен ход никакви човки не играят по пътя на горивото, а всякакви замърсявания до входа на карбуратора първо прецакват високите режими и чак след това - ниските. Системата за рециркулация няма чак такъв принос в смесообразуването. Вакуумите не пипай, освен ако не си оставил отнякъде свободно да смучат въздух.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Карбуратор

                              Кой е този кабел - този от задната страна на карбуратора (до бобината) ли? Може ли на схемата да го покажеш. Аз се съмнявам обаче във второто - прави го малко преди двигателя да загрее до 90 градуса - някъде към 70-75 градуса по показания на таблото. Това предполагам значи регулиране на клапаните.
                              Александър

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X