Скоро време мисля да свалям и да сменя лагерите на задния диф, както и планетите и сателитите, защото имат голям луфт. До сега не съм го правил и се чудя дали да го сваля и да го закарам в някой сервиз или да го правя сам според ръководството. Някой от вас ако го е правел, нека да сподели лесно ли е или си трябва сервиз?
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Смяна на лагери на задния диф
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Смяна на лагери на задния диф
 
 Не е от най-лесните работи.Как разбра,че планетите и сателитите имат ненормален луфт и дифа е за ремонт?Първоначално публикуван от toni188 Преглед на мнениеСкоро време мисля да свалям и да сменя лагерите на задния диф, както и планетите и сателитите, защото имат голям луфт. До сега не съм го правил и се чудя дали да го сваля и да го закарам в някой сервиз или да го правя сам според ръководството. Някой от вас ако го е правел, нека да сподели лесно ли е или си трябва сервиз?Последно редактирано от Янко Желязков; 01-10-10, 23:46.
 
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Смяна на лагери на задния диф
 
 Правилно си проверил.Даже трябва да си наясно,че при тази проверка,ако луфта е значителен дифа е "пътник".Първоначално публикуван от toni188 Преглед на мнениеПри едно вдигнато колеко и блокиран кардан, вдигнатоно колело има луфт а за дифа така и така ще се сменя семеринга, че е протекъл и така и него да освежа.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Смяна на лагери на задния диф
 
 Семеринг може да смениш без да сваляш, разглобяваш дифа. Просто разкачваш кардана , развиваш гайката, изваждаш стария и поставяш новия семеринг. Затягаш колкото имаш сила (20-23 кгс) и си готов. Няма повече да ти тече. Това се прави най-много за час.Първоначално публикуван от toni188 Преглед на мнениеПри едно вдигнато колеко и блокиран кардан, вдигнатоно колело има луфт а за дифа така и така ще се сменя семеринга, че е протекъл и така и него да освежа.
 
 П.С. Какъв луфт има вдигнатото колело - по-дължината на полуоската или по посоката на въртене ?
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Смяна на лагери на задния диф
 
 Като стегнеш така, кво става с разпорната втулка на дифа ?????????Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнениеСемеринг може да смениш без да сваляш, разглобяваш дифа. Просто разкачваш кардана , развиваш гайката, изваждаш стария и поставяш новия семеринг. Затягаш колкото имаш сила (20-23 кгс) и си готов. Няма повече да ти тече. Това се прави най-много за час.
 Колега, отиди на вторични и си свали цял диф , на , който да не му е развъртана гайката на пиньона , ние му викаме "прасе" и сменявяй от 8-те болта на ръкава, без да пипаш нищо друго, че после няма кой да ти го оправи .
 Поздрави и успех с ремонта .
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Смяна на лагери на задния диф
 
 наскоро отигравах част от мероприятието, не е толкова страшно. Хвърли едно ото в подфорума на Тойота, има доста подробна тема със снимки за регулировките по дифа. Технологията не се различава съществено. Щом имаш и документация, трябват ти само търпение, инструменти и читав индикатор. И умната с моментите на затягане!О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Смяна на лагери на задния диф
 
 Ами опитай и виж или прочети в книгите. За улеснение ще ти кажа какво пише в книгите:Първоначално публикуван от kiro_vd Преглед на мнениеКато стегнеш така, кво става с разпорната втулка на дифа ?????????
 Колега, отиди на вторични и си свали цял диф , на , който да не му е развъртана гайката на пиньона , ние му викаме "прасе" и сменявяй от 8-те болта на ръкава, без да пипаш нищо друго, че после няма кой да ти го оправи .
 Поздрави и успех с ремонта .
 След ремонта на диф разпорната втулка се сменя и се стяга с 23 кгс. Това е мнооого силно стягане. Ако се появи луфт - тази втулка се притяга и така се обира нормалния луфт. Ако стягане не помогне за обиране на появилия се луфт - трябва да се смени тази втулка. Нищо сложно.
 Аз говорих все пак за смяна на семеринг - а не за разглобяване на диф и смяна на втулката . Нищо сложно, не плашете колегата .
 Забравих да поясня : има два размера (дебелина на стената ) разпорни втулки.
 1. Дебелина 1.2 мм - гайката се стяга със 6 кгс.м
 2. Дебелина 1.6 мм - гайката се стяга 18-26 кгс.мПоследно редактирано от bgbul; 02-10-10, 13:58.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Смяна на лагери на задния диф
 
 Луфтът не е страшен, ако няма шум, значително по-голям проблем ще си направиш, ако не центроваш диференциала правилно. Просто смени семеринга (това също не е проста работа), налей хубаво масло и карай нататък.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Смяна на лагери на задния диф
 
 Ако някой колега има излишен диф и иска да го продаде да пише едно лично. Иначе тази тема в тойота раздела е доста добра и ми стана ясно как става работата, само ми трябва един излише диф да се пробвам на него.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Смяна на лагери на задния диф
 
 лесно става.трябва някой път да ти покажа.първо провиш хлабините на лагерите на пиньона чрез разпорната втулка после регурираш короната към пиньона чрез страничните коронни гайки там също има лагери.Първоначално публикуван от toni188 Преглед на мнениеАко някой колега има излишен диф и иска да го продаде да пише едно лично. Иначе тази тема в тойота раздела е доста добра и ми стана ясно как става работата, само ми трябва един излише диф да се пробвам на него.
 Коментар
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.





Коментар