От: Експлозии в ауспуха
NGK (така се пише, има ментета NJK) е вероятно най-големият производител на свещи, произвежда хиляди видове. Поне 15 различни модела свещи NGK стават за Лада, от тях - поне 7 приемливо се държат и на газ, и на бензин. Ако искаш най-доброто - BPR7EIX - ще живеят повече от двигателя, независимо от горивото. Комплектът е 100 лева. Ако искаш пълен аналог на заводските - BPR6E, но с предупреждението, че на газ с обикновена газова уредба ще живеят по-кратко от предписания интервал за смяна. Струват примерно 15 лева комплекта и ако ги сменяш на всеки 10000км всичко ще е наред.
Каталогът на NGK се сваля от сайта на NGK и се търси в него. Аналогичен случай с Бош, Денсо и всякакви други. Допреди година-две NGK нямаха ментета на българския пазар, поради което станаха популярни в сервизите. Сега не зная как е.
Лично аз имам добри впечатления от Brisk и Beru - поради ниската си цена нямат фалшификати, а въпреки ниската си цена, по 15000км при мен изминаха без пропуски в запалването - това, докато Нивата вървеше на метан.
NGK (така се пише, има ментета NJK) е вероятно най-големият производител на свещи, произвежда хиляди видове. Поне 15 различни модела свещи NGK стават за Лада, от тях - поне 7 приемливо се държат и на газ, и на бензин. Ако искаш най-доброто - BPR7EIX - ще живеят повече от двигателя, независимо от горивото. Комплектът е 100 лева. Ако искаш пълен аналог на заводските - BPR6E, но с предупреждението, че на газ с обикновена газова уредба ще живеят по-кратко от предписания интервал за смяна. Струват примерно 15 лева комплекта и ако ги сменяш на всеки 10000км всичко ще е наред.
Каталогът на NGK се сваля от сайта на NGK и се търси в него. Аналогичен случай с Бош, Денсо и всякакви други. Допреди година-две NGK нямаха ментета на българския пазар, поради което станаха популярни в сервизите. Сега не зная как е.
Лично аз имам добри впечатления от Brisk и Beru - поради ниската си цена нямат фалшификати, а въпреки ниската си цена, по 15000км при мен изминаха без пропуски в запалването - това, докато Нивата вървеше на метан.
Коментар