Обява

Свий
Няма добавени обяви.

T-ROC 1.0TSI

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • T-ROC 1.0TSI

    Здравейте,

    Одавна се каня да пусна темата с идеята, че някой, някой ден може да се изправи пред избора да закупи такъв автомобил и това да му бъде от полза.

    За избора:
    Закупих Роки преди малко повече от година, в началото на така наречената пандемия. Тъй като използвах за лични и служебни цели LC95, който и до днес сърце не ми дава да го продам или заменя с нещо друго, реших, че един нов автомобил с по-нисък разход ще ми върши работа в 90% от времето. Гледах автомобили от различни марки, с различни големина, но твърдо бях решил да лимитирам бюджета, тъй като ако бе съществено по-голям щях да търся Hilux или LandCruiser. В крайна сметка година по-късно същия модел със същото оборудване е 5к по-скъп там от където го взех. Положениоето беше такова, че освен промоционалната цена успях да договоря допълнителна отстъпка, което не беше зле, като се има предвид, че не съм използвал връзки или познати във VW.

    За автомобила:
    Аз лично няма представа това SUV ли е, кола ли е или изобщо какво представлява, само знам, че ми хареса на външен вид и никак не е лошо, както ще се опитам да се аргументирам по-нататък. Колата е с предно предаване и на мен лично ми се стува адски ниска. Уж нямало разлика в просвета при 2х4 и 4х4 моделите, но чисто визуално 4х4 ми изглеждат една идея по-високи, но може и от гумите и джантите да е нещо. Освен климатроника, не бих казал, че има някаква друга екстра, що се отнася до комфорт. Имаше една единствена налична черна бройка, която беше конфигурирана с оборудването на което се бях спрял и в крайна сметка я изтеглихме от Бургас. За своите 116 к.с. колата върви учудващо добре. Удобна ми е на дълг път, като се има предвид, че е с ръчни скорости и няма cruise control/темпомат. Скоростни лост идва мало дълъг и ме дразни чисто визуално, но иначе е удобен за превключване - не знам защо са направили такова сърчило, но предполагам, че е стандарттен като на други модели с разликата, че скоростната кутия се монтира по-високо на този модел. Всъщност едиствените неща, които ми липсват са рейлинг на покрива и темпомата. Колата седи добре на пътя, като задното окачване е на цял мост в тази най-ниска версия. С багажнот пространство нещата седят по следния начин: този модел за разлика от 4х4 версията има възможност кората в багажника да заеме по-ниско ниво, в този случай, иначе смешно малкия багажник става съвсем поносим. Първоначално се набих и взех някаква иначе много готина стелка за багажника, оригинална от VW и т.н., но за съжаление не ставаше да се ползва когато кората е на по-ниското ниво, в крайна сметка взех едан от Amazon, която е изрязана по формата на долното ниво. Естествения въпрос, който може би повечето хора ще зададат е: "Колко е икономичен тоя миксер и защо не съм взел поне 1.5TSI мотора?" Ами не взех по-мощния най-вече поради причината, която споменах по-горе - лимитиране на бюджета, а що се касае до разхода то за една година навъртяхе само 12к км и колата е карна доста градско, да речем, че средния разход е около 8л/100км. Градско може да иде и 10/100, а магистрално да е над 8/100, но при нормално каране се върти около 7/100, а при спокойно 6/100. Причината за този малък пробег е, че с пандемията, нещата доста се объркаха, първо планираните пътувания намаляха драстично, второ аз самия изкарах тежко Ковида и отделно имах други здравословни проблеми. Надявам се тази година нещата да започнат да се нормализират и да свършим повечко работа, а и да се разходим повечко. За съжаление и този автомобил е много трудно да го опазиш от другите шофьори - не знам дали има детайл отстрани на колата, където да не се е забила вратата на съседната кола до която седиш, отделно предния капак улучи камъче някъде по магистралите и успя да направи вдлъбнатина точно на ръбчето, здраве да е, както се казва!

    В крайна сметка съм доста доволен от избора си, поне за сега и смятам, че това е чудесен автомобил. Може би в основата да съм доволен е, че надмина очакванията ми.

  • #2
    УАУ, над 8/100 на дълго - то се доближава до разхода на моята 21г. бабичка с 2,5 мотор . Иначе и аз ги гледах на изложението 19г., симпатични са, но като всички VW, надценени
    ________________________________________________
    Subaru OUTBACK 2,5
    Hyundai TUCSON 2.0

    Коментар


    • noname12
      noname12 коментира
      Редактиране на коментар
      До сега единствените коли, които съм купувал на нормални цени са втора ръка от приятел. От това което ми е попадало в бюджета всичко ми се е струвало надценено, независмо от марката.
      Що се касае за разхода, това е реален разход и 8/100 е при определен начин на каране, но понеже не ми се влиза в полемики за скростта на движение, считай че това е разход при движение по немски аутобан в диапазон 140-160-180 км/ч.

  • #3
    Приятел има Каптюр 2019, и като го питах какъв е разхода на магистрала, че редовно ходи с трима души и багаж до Пловдив, се опулих като ми съобщи 7÷8/100, щото е 1.2 или 1.3 турбиниран бензин.
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

    Коментар


    • noname12
      noname12 коментира
      Редактиране на коментар
      На косъм бях да взема Дъстър с 1.3 "нещо си с турбо" 150к.с., но в крайна сметка се отказах. Горе-долу положението е същото, само че колицата понавървява повече. Ако сега някой ми предложи кола 1.0 или 1.3 с бензинов мотор на 10 години с директно впръскване, най-вероятно и аз ще се опуля! Както е тръгнало като стане на 5 години още няма да съм стиганл гаранцията от 150к км, до тогава вече ще има коли със същия мотор на поне 200к -300к км, тогава ще му мислим остава или си заминава, само здраве да има!
      Най-икономични си остават дизелите, но за съжеление предлагането тепърва ще се свива и са значително по-скъпи.

  • #4
    Лек ъпдейт по темата: напоследък попътувах с нея, като най-дългото ми каране беше 887км за един ден. Автомобила е много приятен за каране и въпреки, че е с ръчни скорости не изморява толкова! Достатъчно мощна е да поддържа скорост при по-стръмните наклони и то на 6-та!

    Коментар


    • #5
      Симпатична е играчката, заглеждам ги по пътищата.
      Извинете ме, че четох темата по диагонал, но не разбрах дали е 4Х4 и каква е крайната цена.
      Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

      "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

      Коментар


      • Джоу (x3mrjoe)
        Джоу (x3mrjoe) коментира
        Редактиране на коментар
        Не, само с предно е, и колегата е споделил, че тези които са 4х4 му изглеждат по-високи, но май било субективно.

      • noname12
        noname12 коментира
        Редактиране на коментар
        Цената преди лизинга беше около 35300 лв с ДДС, сега са по-скъпи!

    • #6
      Първоначално публикуван от noname12 Преглед на мнение
      ... Ами не взех по-мощния най-вече поради причината, която споменах по-горе - лимитиране на бюджета, а що се касае до разхода то за една година навъртяхе само 12к км и колата е карна доста градско, да речем, че средния разход е около 8л/100км. Градско може да иде и 10/100, а магистрално да е над 8/100, но при нормално каране се върти около 7/100, а при спокойно 6/100. ...
      Мислех, че е 4Х4. Очаквам по-малък разход и градски и извънградско.
      Моя позната с Дачия дъстър4Х4 бензин /около 110 к.с./ споделя, че при нормално извънградско шофиране със 100-110 км/ч разхода и е под 6/100, а на магистралата с газ до дупка /около 170км/ч. -8/100.
      Тойота ЦХР на жена ми средно гори под 6/100, /засечено за 4 години/, а на магистрала с автопилот на 140 км/ч- под 7/100.
      Така, че за тази колица според моя аршин е висока разхода.
      Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

      "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

      Коментар


      • noname12
        noname12 коментира
        Редактиране на коментар
        Колега новия Дъстър 4х4 дизел прави 7.5/100 по магистрала с малко повече настъпване, в мои ръце ще е нагоре.
        Въобще магистралното каране, като през цялото време не падаш под 140км/ч (и малко нагоре) драстично повишава разхода. Там по-големия мотор може да даде по-нисък разход, на големите наклони раздаваш по-малко газ и т.н.
        Като цяло каквато и кола да съм карал винаги разхода нещо не ми е бил като на останалите хора с подобни автомобили, но определено мразя да се дава газ до дупка и всякакъв сорт каскади и извръщения по пътищата, карам по-стегнато и се нагаждам спрямо условията.

      • bokomo
        bokomo коментира
        Редактиране на коментар
        Не ти е по-висок разхода от на останалите хора. Само го смяташ по-реално.

        Колежката на s_s1 примерно не смята разход реалистично. Няма бензинов автомобил, който със 170 да харчи 8/100. Еле пък 110 кс. 4х4 полухладилник.

    • #7
      Пиша лек ъпдейт по темета!
      Като пътно поведение колата се държи чудесно. Сложих багажник на тавана и комфорта на пътуване се влоши драстично, гредите са THULE WingEVO и дори само с тях шума дразни. Разхода на гориво също се покачи, като е осезаемо на магистрално каране.
      Недолюбването на марката, което нараства през последните 5-6 години определено се базира на ЕЖК и на черния PR, който тръгна с дизелгейт.

      Коментар

      Активност за темата

      Свий

      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

      Зареждам...
      X