...Та така. Иначе чертая кухня/пейка за зад задната седалка и дялам детайли за монтиране на тента на 3D принтера. Ама след тази изненада от днес тия неща остават на трупчета. Има бол друга работа и това ще се гледа когато буса навърти едни 2-3 хиляди километра без драми....
Покрай 3D принтера със сигурност си напреднал в областта, но със Sketchup можеш да сппестиш половин час от процеса по вземане на мерките, ползвайки готов модел.
А и е много по-разбираемо за околните, какво точно искаш да направиш, когато е визуализирано върху що-горе реалистичен модел на донора.
На снимката на всеки модел има опция за 3Д изглед, натискаш я, чакаш и след малко може да го въртиш от всички посоки.
Така може да огледаш модела, преди да го сваляш в Sketchup.
Още малко за програмата, което ще е полезно и за останалите.
Има безплатна Уеб версия, https://www.sketchup.com/try-sketchup#for-personal
а има и инсталационен пакет, от 2017, за хора, които искат да го ползват извун Матрицата.
За да сваляш модели от битака им, трябва да се регистрираш, но сис струва да си направиш един абв мейл еднодневка, защото има модели на какво ли не. От болтове до пречиствателни станции. Включително и 80% от каталога на икея, та ако ползваш готови решения, от известна марка, ще спестиш време от "чертане".
Разгледах го и от вън изглежда много добре. Но реално е само черупка и никакви размери не могат да се вземат от вътре. Та ще си меря на място по буса .
Тая картинка, с някаква доза горчивина ми я показа приятел с Т5, преобразуван в кемпер, който май повечето време се ремонтира и по-малко използва.
Дано авторът на темата да не се засегне.
От първите Т5 има и едни екзотики с 90кс. ,това е железния ДВГ на ФВ. Иначе и това което си пуснал си пише ....PD! До 2009 са тия,след това има 2.0 140кс. който е хем здрав,хем и има достатъчно тяга да влачи това купе. И не им се плаши толкова на тия с бомба дюза. От 80 бр. такива много малка част са дали фира и то при доста дивашка експлоатация. Даже и в момента има 10/15 бр. дето стоят за резерв във фирмата,а няма нито един от тях под 500 000.
2.5 е неприятен за ремонти защото не е масов и частите са скъпи. Отделно, че е лошо измислен и примерно за да смениш основни лагери трябва да свалиш главата.
1.9 е по-лесен за поддръжка, но и върви по-малко. Масов е - слагат почти идентичн мотор на Golf/Passat и частите са евтини. Отделно, че го правят почти навсякъде, а за 2.5 отказват по повечето сервизи
2.0 след 2009 е CR мотор. Разправят, че са с малко ресурс и като свърши хвърляш и слагаш следващият. Мен ми бяха скъпи и не съм проучвал в детайли, та не знам до колко е вярно.
Конкретно в моя случай - Мултивана 4х4 вариантите за мотор бяха 2 - 2.5 дизел и 3.2 бензин. Бензиновият е като бяла лястовица...
При мен мотора е събран. За сега държи. Пълна ревизия на мотора, скоростите, нов маховик и съединител, резервоара изчистен и с нова помпа. От както го имам съм го карал къде 3000км, а почти го платих 2ри път за ремонти. Надявам се сериозни проблеми да няма следващите няколко години. Има още неща за правене, но те са дреболии (парктроник, темпомат, фис диспеят и подобни). И последно масло за смяна - на задният диференциал .
Направи и първото ходене по черно и драми нямаше. 1ва предавка е скандално къса, но на един баир не стигна и подпалих леко съединителят.
Кухнята добре, че не тръгнах да я правя. Реално мястото за нея се оказа изчанчано и трябва задължително да се мери.
Тентата също мина първи тестове и седи добре. На принтера направих водачи, на водачите закачих 3.2м рейка за палатка, а на рейката - платнището дето е 3х4 метра. Ще има втора итерация, че рейката е тънка и при вятър поддава.
А чекмеджетата (кухнята) са задължителни. Това ходене за риба беше на юруш и всичко беше хаос. 10 минути да търсиш джазвето не е оферта - изчезва мерака за кафе. Та другият път събирам чекмеджетата и подреждам багажа по тях.
....... От както го имам съм го карал къде 3000км, а почти го платих 2ри път за ремонти. Надявам се сериозни проблеми да няма следващите няколко години. ...........
защо ли това ми е толкова познато ...... не искам да си го причинявам втори път обаче
От първите Т5 има и едни екзотики с 90кс. ,това е железния ДВГ на ФВ. Иначе и това което си пуснал си пише ....PD! До 2009 са тия,след това има 2.0 140кс. който е хем здрав,хем и има достатъчно тяга да влачи това купе. И не им се плаши толкова на тия с бомба дюза. От 80 бр. такива много малка част са дали фира и то при доста дивашка експлоатация. Даже и в момента има 10/15 бр. дето стоят за резерв във фирмата,а няма нито един от тях под 500 000.
Буса е 2005г. , 2,5 TDI PD 131 к.с., стегнат е, но има проблем с турбото - включва със закъснение, по обяснение на продавача трябвало да смени нещо по управлението за 500 лв., но дали е така...... затова търся къде в София да го закарам, при човек, който им разбира и да ми каже колко наистина ще излезе тaкъв ремонт, а и да го прегледа изцяло
Какво за 500лв. по управлението? То цяло турбо е горе долу тия пари! Най вероятно е задръстена геометрията и трудно се движи. Мога да ти го прегледам,но от известно време не работя в София.
де да знам, само препредавам версията..... турбото се управлявало през компа и незнамкъвси датчик бил за смяна и т.н. Пусни един телефон на л.с. да кажеш къде си.
Коментар