Здравейте,
Имам въпросната кола отскоро. Монтирал съм и газов инжекцион, на няколко пъти (3-4), пали много трудно сутрин при първо палене, като под много трудно имам предвид след 15-20 въртенета. Това е само при първоначално палене, на минусови температури. Първите 3 случая бяха преди месец, след което веднага я закарах в сервиз. Там стоя няколко дни, но пък там е палила безотказно и се разбрахме пак да отида ако има проблем, защото не могат а го хванат, когато колата пали безпроблемно. От тогава измина повече от месец и нямаше никакви проблеми до днес когато нощувах на Витоша където беше студено и имаше сняг и стана същото нещо. Междувременно отсъствах за около 2 седмици от страната, когато се върнах колата запали от половин завъртане, но на по-топло време. Също да добавя, че всички случай са на надморска височина около1500 метра, което ми е трудно да повярвам че има отношение, но все пак е факт и го споменавам.
Имам въпросната кола отскоро. Монтирал съм и газов инжекцион, на няколко пъти (3-4), пали много трудно сутрин при първо палене, като под много трудно имам предвид след 15-20 въртенета. Това е само при първоначално палене, на минусови температури. Първите 3 случая бяха преди месец, след което веднага я закарах в сервиз. Там стоя няколко дни, но пък там е палила безотказно и се разбрахме пак да отида ако има проблем, защото не могат а го хванат, когато колата пали безпроблемно. От тогава измина повече от месец и нямаше никакви проблеми до днес когато нощувах на Витоша където беше студено и имаше сняг и стана същото нещо. Междувременно отсъствах за около 2 седмици от страната, когато се върнах колата запали от половин завъртане, но на по-топло време. Също да добавя, че всички случай са на надморска височина около1500 метра, което ми е трудно да повярвам че има отношение, но все пак е факт и го споменавам.
Коментар