Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Vw T4 Caravelle syncro 2000г. 2.5 бензин не пали при температури под нулата

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Vw T4 Caravelle syncro 2000г. 2.5 бензин не пали при температури под нулата

    Здравейте,
    Имам въпросната кола отскоро. Монтирал съм и газов инжекцион, на няколко пъти (3-4), пали много трудно сутрин при първо палене, като под много трудно имам предвид след 15-20 въртенета. Това е само при първоначално палене, на минусови температури. Първите 3 случая бяха преди месец, след което веднага я закарах в сервиз. Там стоя няколко дни, но пък там е палила безотказно и се разбрахме пак да отида ако има проблем, защото не могат а го хванат, когато колата пали безпроблемно. От тогава измина повече от месец и нямаше никакви проблеми до днес когато нощувах на Витоша където беше студено и имаше сняг и стана същото нещо. Междувременно отсъствах за около 2 седмици от страната, когато се върнах колата запали от половин завъртане, но на по-топло време. Също да добавя, че всички случай са на надморска височина около1500 метра, което ми е трудно да повярвам че има отношение, но все пак е факт и го споменавам.

  • #2
    Дай буквен код на двигателя. Подобни проблеми може да създава датчик колянов вал, или датчик на хол. Но трябва да се провери и установи със сигурност. Първо проверка на по-елементарни неща - кабели, свещи, дистрибуторна капачка.
    -Чем занимаетесь по жизни?
    -Ну в последнее время - в основном офигеваю от происходящего.
    -Историята се пише с кръв, а се чете с пот!

    Коментар


    • #3
      Мотора е AVT. Свещите съм сменил, кабели и бобина не. Имам чисто нова резервна, защото знам, че горят, мога да пробвам. Но защо само на студено ще става това нещо, ако е от кабелите или тези датчици?

      Коментар


      • #4
        може да има микропукнатини по датчика, АВТ предполагам е с датчик на КВ. и при температурни промени да се свива, или отваря. Имал съм и пукнат корпус на бобината, малко влагичка и дотам.
        Диагностиката нищо конкретно ли не показа?
        -Чем занимаетесь по жизни?
        -Ну в последнее время - в основном офигеваю от происходящего.
        -Историята се пише с кръв, а се чете с пот!

        Коментар


        • #5
          Ами на две различни места в документацията и книжките, които дойдоха от Швейцария е написано AVT, на едното място е печатно на другото попълнен на ръка. Ще ходя в сервиза то е ясно, но това ще е след празниците. Пък съм планувал да пътувам именно с него в планината за Нова Година, и ако има нещо което сам мога да проверя или направя. Възможно ли е да има нещо общо с монтажа на газовата уредба, той пали на бензин, нещо да не подкача помпата, ако не задържа клапана за обратния бензин, но защо само на студено?

          Коментар


          • #6
            Колега на приятел със 2.5 мотор но постара година,не знам дали е като твоя се оказа някакъв датчик в компа. Температурен датчик.Имаше същите симптоми.Смени целият комп с втора ръка,и всичко е ок.Буса няма газова.Поздрави.

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от dilyan_n Преглед на мнение
              Ами на две различни места в документацията и книжките, които дойдоха от Швейцария е написано AVT, на едното място е печатно на другото попълнен на ръка. Ще ходя в сервиза то е ясно, но това ще е след празниците. Пък съм планувал да пътувам именно с него в планината за Нова Година, и ако има нещо което сам мога да проверя или направя. Възможно ли е да има нещо общо с монтажа на газовата уредба, той пали на бензин, нещо да не подкача помпата, ако не задържа клапана за обратния бензин, но защо само на студено?

              Вероятно трябва да му се забоде диагностиката в момента, в който направи проблема на студено. И тогава да се гледат живи данни от компа. Дори и да не работи двигателя, компът ще показва температурата в охладителната уредба, и евентуално и температура на въздуха във всмукателния колектор, евентуално и други данни. Тогава да се види както не съответства на действителността. Може да се проверят всички предпазители за лош контакт-да се извадят и вкарат по няколко пъти.
              -Чем занимаетесь по жизни?
              -Ну в последнее время - в основном офигеваю от происходящего.
              -Историята се пише с кръв, а се чете с пот!

              Коментар


              • #8
                Имах същия проблем с РАВ4 оказа се аванс процесора на газовото. Пробвай да го изолираш. Зимата го изключвам направо.Успех

                Коментар


                • #9
                  Какво представлява този процесор и къде се намира (как се изключва)? Тя газовата има гаранция, а е монтирана едва преди 2000 км., но поне ако мога дa тествам дали е от това пак после ще ходя да се разправям да го оправят.

                  Коментар


                  • #10
                    Като не пали дръпни буксата на температурния датчик(може и да са два, един за компа и един за таблото). Тогава приема стойности за много студено и ако е от датчика ще запали.
                    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                    Коментар


                    • #11
                      Първоначално публикуван от dilyan_n Преглед на мнение
                      Какво представлява този процесор и къде се намира (как се изключва)? Тя газовата има гаранция, а е монтирана едва преди 2000 км., но поне ако мога дa тествам дали е от това пак после ще ходя да се разправям да го оправят.
                      Чукни в нета за снимка на процесора и ще го видиш. Обикновенно към него газаджийте дават една букса за изолирането му. Откачаш от него буксата и вкарваш другата букса само.

                      Коментар


                      • #12
                        Имал съм такъв бензинов бус,с петцилиндров,умрял 110-коня мотор,при сходен проблем се оказа датчик на Хол.Моят беше Синхро,когато проблемите стигнаха 6-7000 лв го разкарах-изключително необоснован с нищо висок имидж и реноме,а висока аварийност.Разходът на газ на дълго-14 литра,но за сметка на това не можех да изпреварвам спокойно,муден.Единственото хубаво-саунда на петака,и комфортни седалки.Най-проблемната ми кола,засега...

                        Коментар


                        • #13
                          Започнах с най-лесното, а именно подмяна на температурния датчик, но проблема остава. Може би MAP сензора ще е следващото по реда. Някой има ли други идеи?

                          Коментар


                          • #14
                            Освен всичко което предложиха колегите,аз да предложа в резервоара да насипете спирт ,че може и вода да се е събрала по горивната система а тя при ниски температури има навика да замръзва.

                            Коментар


                            • #15
                              Аванскоректор няма, ходих при газаджиите. Пробвах да я карам на бензин последно преди да я загася за през нощта и после пак не пали, така че мисля че няма проблем с газовата.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X