До: VW Синхро/4моушън ?
Така, надлъжен мотор,4мотион е пасата. Торсен що ше рече, с червяци, без електроника, чисто механично предаване на мощността- включва се при забуксуване на предните. Питам колко процента примерно е предаваната мощност на задния мост,постоянно ли е зацепен задния,което произлиза от въпроса он деманд (на повикване) или фул тайм, сиреч задния има 2-3 % постоянно приемана мощност и при по сериозно забуксуване се качва на около 50 %.Поправете ме ако греша, а и все пак щом питма пак,значи нещо не ми се е изяснило. Благодаря.
Така, надлъжен мотор,4мотион е пасата. Торсен що ше рече, с червяци, без електроника, чисто механично предаване на мощността- включва се при забуксуване на предните. Питам колко процента примерно е предаваната мощност на задния мост,постоянно ли е зацепен задния,което произлиза от въпроса он деманд (на повикване) или фул тайм, сиреч задния има 2-3 % постоянно приемана мощност и при по сериозно забуксуване се качва на около 50 %.Поправете ме ако греша, а и все пак щом питма пак,значи нещо не ми се е изяснило. Благодаря.
,това означава че ако ти пропадне предно колело във въздуха=на същото от клипа
Асвалтът ни по повечето улици е доста "гланциран" и това спомага за по-трудното потегляне на модела с две двигателни колела. За съжаление на същия асвалт автомобилите и с двата варианта на задвиждане спират еднакво трудно. За пример - на подобен клас автомобил (като мощност) в Германия е почти изключено да светне лампата на ESP. И ABS много трудно сработва. Като "скочиш на спирачката" и се лепиш на таблото.
Коментар