Обява

Свий
Няма добавени обяви.

VW T3 Syncro Westfalia - бърз проект

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: VW T3 Syncro Westfalia - бърз проект

    Първоначално публикуван от Atanas D Преглед на мнение
    Тия джанти на Т3 седят много добре, още повече, че при теб ще прозират дискове и отзад. Красиво.
    Виж само рейката от Е30 дали няма да ти дойде много бавна - 3 оборота и 3/4 май беше по спомен. Може и да бъркам в точната цифра, но много въртене падаше за няма нищо.
    Подобряването на мазането на кутията Фолксваген фракцията не го ли практикувате, когато прибавите някой Нм в повече?

    Успех.
    Това е бус, нормално е да въртим повече За съжаление се оказва че хода на рейката е с 3 см. по-къс от бусовата и няма да мога да завивам на 100%. Някой да предложи друга подобна хидравлична рейка с голям ход ? Подобрявам смазването защото мотора е ТДИ
    Тигре, слабост голяма, че направо болест
    DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
    Skype: pach_bs

    Коментар


    • #17
      От: VW T3 Syncro Westfalia - бърз проект

      Адаш, моля те снимай ги всичките заедно в плукръг около теб
      Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
      За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

      A1+

      Коментар


      • #18
        От: VW T3 Syncro Westfalia - бърз проект

        Ванка сложи подложки на вътрешните кормилни накрайници по 4мм и е възможно да ти стигне хода , прави се постоянно в дрифт средите и не оказва никакво негативно влияние на рейката . Ако искаш мога да ти изровя чертеж на детайлите , елементарни са Поздрави за проекта ....поредният проект де
        п.с. това имам предвид :
        http://bmwpower-bg.net/forums/downlo...2960&mode=view
        Последно редактирано от 75 turbodelta; 21-06-15, 10:09. Причина: снимка на детайлите
        2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
        ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

        Коментар


        • #19
          От: VW T3 Syncro Westfalia - бърз проект

          Благодаря на всички за подкрепата, честно казано съм леко притеснен дали ще ми стигне времето да го постегна преди Сърбия.
          По темата с рейката ще пиша след като качим двигателя със ск. кутия и тогава ще го изкоментираме подробно.
          В събота се заех да свържа задните спирачни апарати, но се оказа че оригиналните тръбички от голф 4 са корозирали и гайката за свързване към маркуча на носача е като заварена и предпочетох направо да сменя тръбичките. Използвах услугите на Хидромат, където ми ги кербоваха. Ако и на вас ви предстои подобна операция, дължината на медната тръбичка е 50 см.



          Накарах ги да стигнат на две места, но не се получи особенно красиво :Mr Green Fun





          Жилата дойдоха малко дълги и се наложи лека модификация в предната част.





          Премахнах планките за закрепяне на амортисьорите към носача, голямо рязане и търкане падна но освободих място за новите планки.

          Eто малко инфо за бусовете ми
          Най-стария е Транспортер Т1 от 1963г., чака да му дойде времето, закупил съм всички панели за ремонта.



          Това е T3 Westfalia от 1981 г. с 2000cc боксер въздушно охлаждане, комплекта без липси.





          Транспортер Т3 Gipsy 1982г., единствения в България, от тази модификация са останали само 214 бройки.







          Т3 Дока Магнум 1989 г. с четири врати, от тази модификация са произведени само 1600 бройки. Това го стягам за ежедневно пикапче. Цялото дъно е изчистено на пясък, след това 3 кг. цинга, 3 литра епоксиден грунд и за финал към 3 литра полиуретанова боя и 4 литрови опаковки течен парафин за кухините. Мисля че ще изкара двайсетина години





          Т3 Syncro 1991 г. с два блокажа, от него за произведени 6000 бройки, и то чака да му дойде времето.



          За донор взех още една Дока, внос от Германия произведена за армията.



          Оранжевото синхро вече го знаете, имам и една работна T4 1999г. с която си возя техниката по сватбите.
          DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
          Skype: pach_bs

          Коментар


          • #20
            От: VW T3 Syncro Westfalia - бърз проект

            Човеко, ти сам можеш да направиш един събор
            Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
            За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

            A1+

            Коментар


            • #21
              От: VW T3 Syncro Westfalia - бърз проект

              Ванка , първото е като ...локомотив
              На нас клиренс ни трябва , не скорост

              Коментар


              • #22
                От: VW T3 Syncro Westfalia - бърз проект

                Най-после, двигателя и ск.кутия са в коша. Търся планките с кръглите тампони, с които се захваща ск.кутия към купето.

                DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
                Skype: pach_bs

                Коментар


                • #23
                  От: VW T3 Syncro Westfalia - бърз проект

                  Борбата с "кошмарите" продължава. Вместо да заменят счупените пръскалки на чистачките, пробили една дупка над радиатора, прекарали маркуче до оригиналния отвор и сложили някаква дюзичка, която изобщо не пасваше на отвора. Използвах момента че демонтирам таблото и приведох системата в оригинален вид, като замених пръскалките с двойни дюзи от някакъв ван на Ситроен, който намерих в моргата.



                  Демонтирах таблото и кутията на парното, всичко издухах с компресора и забърсах с мокър парцал.



                  На дневен ред беше и подмяната на сервото с по-голямо.









                  Цялата моторна инсталация е бандажирана, отделно всички кабели за датчиците ги подмених, защото старите бяха с повредена изолация. Ползвах резерна инсталация за донор, кабелите бяха прилежно запоени, изолирани с термосвиваем шлаух, обувките също бяха поменени с нови.





                  Новата ауспухова система.



                  За първи път виждам здрава опорна гредичка на турбото, даже си има щампа на VW.





                  Добър клиренс, но още не съм монтирал защитата.



                  Още доста неща свърших, като смяна на жилото на газта, добавих липсващо казанче за течност на чистачките, оправих и неговата инсталация, която беше отрязана и пренасочена към другото казанче до фара. Предните собственици бяха премахнали буксата, която се включва в датчика на радиатора и вместо нея захранваха вентилатора с някакво кабелни обувки, които бяха целите нагорели. От донор отрязох букса с кабели и възстанових системата в оригинал, даже за по-сигурно смених и самия датчик. Почистих и проверих осветителната система, наложи се да подменя няколко крушки, стоповете и мигачите. На края на деня дойде време и за огледалата, за сега ще съм с оригинални огледала за синхро.



                  Едното имаше проблем, които измислих как да ремонтирам, но не ми се чакаше утре да ходя на стругар и извадих една рамка от запасите, подмениш счупената основа и разпробих отворите. Утре ще купя подходящи неръждаеми болчета и нитове и ще направя финалния монтаж.





                  Следва...
                  DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
                  Skype: pach_bs

                  Коментар


                  • #24
                    От: VW T3 Syncro Westfalia - бърз проект

                    След като си демонтирал таблото, може да демонтираш предното стъкло и да почистиш ръждата под уплътнението , при силен дъжд от там влиза вода в купето. Моторчето на парното също създава проблеми от годините. Още доста работа те чака , но съм сигурен , че ще се справиш.
                    В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                    Коментар


                    • #25
                      От: VW T3 Syncro Westfalia - бърз проект

                      Вес, както пише в заглавието това е бърз проект в който наблягам на техническата част. Имам краен срок до 15.07, защото на 16-ти заминаваме за международна бус среща в Сърбия. Да се приберем живи и здрави, ще обърна внимание на външния вид.
                      DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
                      Skype: pach_bs

                      Коментар


                      • #26
                        От: VW T3 Syncro Westfalia - бърз проект

                        Първоначално публикуван от PACH - Иван Тодоров Преглед на мнение
                        Вес, както пише в заглавието това е бърз проект в който наблягам на техническата част. Имам краен срок до 15.07, защото на 16-ти заминаваме за международна бус среща в Сърбия. Да се приберем живи и здрави, ще обърна внимание на външния вид.
                        Ти да вземеш яко да наснимаш всичко на тая бус среща и да пуснеш една темичка, да поточим лиги. Твойте ясни, като дойда в Бургас, ще по зяпам, ма чуждите искаме да видим. Виж какво имаше на нашта улица -
                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0094[1].jpg
Прегледи:1
Размер:85.5 КБ
ID:5669877
                        LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                        www.ADV-Bulgaria.com

                        Коментар


                        • #27
                          От: VW T3 Syncro Westfalia - бърз проект

                          Злати, ще има фото репортаж
                          Това е синхрото на Стоил от нашия форум, даже мисля че имаше и тема за него. След това го купи един пич от Сф, след него попадна в един италианец, който е женен за българка и сега той му се радва

                          Днес минах стенд за предницата и от там на Технотест. Буса от N1 се транформира в M1 (от товарен - пътнически) и двигателя вече е 1.9 М-тди. Докато обикалях по задачките се оказа че радиаторчето на парното тече и сега пак ще повторя цялата операция по свалянето на таблото :banghead Утре ще се пробвам да мина КАТ, дано няма заяждания за размера на гумите.







                          Последно редактирано от PACH - Иван Тодоров; 02-07-15, 19:11.
                          DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
                          Skype: pach_bs

                          Коментар


                          • #28
                            От: VW T3 Syncro Westfalia - бърз проект

                            е много ме кефят проектите ти,КОЛЕГА евала

                            Коментар


                            • #29
                              От: VW T3 Syncro Westfalia - бърз проект

                              Още малко новости покрай проекта. След като минах технотест и се наредих в КАТ, чакайки от 8 сутринта до 2 следобед, дойде и моя ред.



                              Влизам на канала, прегледаха ми документите и .. греда. Оказа се че трябвало протокола от Технотест да се изпрати в министерството на транспорта за някаква заверка, направооо нямам думи от бюрокрация. От там в ДАЙ, заявление, държавна такса 102 лв. и чакане 2 седмици.
                              Така и така денят ми беше изгубен, реших да мина технически преглед. Уникални спирачки, газове в нормата и само с леки забележки по външния вид. Надявам се да ни закара безпроблемно в Сърбия следващата седмица на бус събора.
                              Но да обърнем внимание на техническата страна.
                              Оказа се че кербовката която направиха на задните спирачни маркучи не е сполучлива и се наложи преработване. На медната тръбичка направиха разни одебеления и чак тогава ги кербоваха с хидравлична машина и с доста по-сериозна и дебела гилза. За момента няма проблеми. Тук се вижда и планката с която изместих амортисьора с 6 см. на горе.



                              Предния диференциал с полуоските също са монтирани.





                              Не ми харесваше работата на двигателя, имаше тракане от някоя от дюзите и реших да ги сваля за проверка и почистване. Оказа се че само една от четирите работи, след почистването успяхме да съживим три. От там до най-близката морга от където взех дюза, която пък се оказа че и тя е с проблем, от там в друга морга, там имаха 3 и ги взех всичките за пробите. От трите само една подкарахме, но това ми беше достатъчно, сега всички дюзи работят перфектно. Останалите ги върнах. Докато се занимавах с мотора, реших че съм приключил с пробите, изпразних водната система и налях антифриз, 5 бутилки по 1.5 литра, останалото допълних с вода.



                              В най-големите жеги днес монтирах задна седалка "rock'N'roll", която беше с малко липси, но се справих със ситуацията. Спалнята е уредена



                              Панелите бяха сиви и си мислех че това им е оригиналния цвят, да ама не :mrgreen след две опаковки Меглио буса светна.



                              Смених и предните седалки.



                              Опитах се да обезшумя мотора с тази изолация, която е много накъсана :cry Ако някой има подоба оригинална изолация от Т3 за багажника, която продължава под задната седалка, нека ми пусне оферта, искам да си купя някоя по-запазена.







                              Докато си почивах, реших да освежа пластмасовите детайлина буса (предни решетки, въздуховоди, около гърловината на резервоара). Ползвах структурен спрей на Боди, повече ми харесва от Новол.



                              Преди два дни монтирах и странични отваряеми прозорци, които затъмних с фолио от Лидъл, дано се окаже сполучливо.



                              В събота дойде и пратка от Германия.





                              Две вакуум машинки с които се включват блокажите - 106 евро, ако искаш :eek



                              Голяма приставка за таблото с масичка.





                              Следва...
                              DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
                              Skype: pach_bs

                              Коментар


                              • #30
                                От: VW T3 Syncro Westfalia - бърз проект

                                Ще чакаме
                                На нас клиренс ни трябва , не скорост

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X