Обява

Свий
Няма добавени обяви.

VW T3 Syncro Westfalia - бърз проект

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • VW T3 Syncro Westfalia - бърз проект

    Здравейте колеги, понеже раздела направо е заспал, да раздвижа нещата с един бърз проект, който стягам за балкнаския бус събор в Сърбия в средата на Юли.
    Идеята е това бусче да стане кемпер с вестфалия надстройка и лек тунинг. До момента всичко по предницата е сменено, монтирани са нови амове, подложки на цялото "магаре", което ще сваля надолу с 30 мм. стабилизращата щанга с 25 мм. подложки над пружините 40 мм. удължих стержените на предните амове с 30 мм.,подложки на горните носачи и очаквам с нетърпение утре да монтираме всички тези детайли за да видя крайния резултат. Джантите са същоте като на червеното синхро, само че ЕТ е 23, като отзад мисля да монтирам и 20 мм. фланци с които да извадя още по-навън гумите BF Goodrich AT 235/70/16. Подготвил съм големи вентилирани спирачки за отпред, задни дискове, голямо серво от БМВ.











































    Утре още
    DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
    Skype: pach_bs

  • #2
    От: VW T3 Syncro Westfalia - бърз проект

    Ето и свършеното днес.







    На операционната



    Монтиране на подложките на пружините.



    Най-после скъпите немски подложки на горните носачи влязоха в употреба.



    Предните дискове и накладките.





    Полиетиленови подложки 30 мм. за магарето на предния мост, 25 мм. за стабилизиращата щанга. След като тествам окачването след тези промени и ми хареса поведението му, ще направя подложките от алуминий, версия 2 с подобрения.







    От Темис получих инфо че в Гърция имат майстор, който монтира хидравлични рейки от BMW E30 на нашите бусове. Взех днес една такава рейка и ще се опитам да я преработя за да пасне на буса. Такава рейка струва 80-100 лв. и от тук нататък всички цифромани търговци да духат супата :mrgreen

    DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
    Skype: pach_bs

    Коментар


    • #3
      От: VW T3 Syncro Westfalia - бърз проект

      Днес остана малко време да прегледам рейката от BMW. Концентрирах внимание върху кормилните щанги и измислих следното. Ползваме оригиналната кормилна щанга, защото вътрешния край резбата е с по-голям диаметър.



      За наш късмет се оказа че щангата е куха и външния край се навива във вътрешния. Развиваме външния край и на негово място след измерване, режем бусовата щанга, нарязваме резба и го завиваме към вътрешната част от БМВ-то. Това е най-лесния вариант за който се сещам. След това остава да измисля закрепването на рейката към купето, но за това следващата седмица.



      Монтирах спирачните апарати и джантите, пуснах буса на земята и .. остана много висок :screwy от центъра на главината до арката на калника 55 см. Понеделник ще свалям подложките над пружините и ще ги намалям. Търсената височина е 50-51 см.







      След като оправя задния мост и монтираме двигателя се заемам с монтажа на надстройката.

      DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
      Skype: pach_bs

      Коментар


      • #4
        От: VW T3 Syncro Westfalia - бърз проект

        От много работа не остава време за проекта, ето последните новости :mrgreen

        Понеже ползвам задни амове с оригинален размер (разпънато състояние от ухо ду ухо 60 см) се налага да променя малко планките на долните носачи. Изработвам нови с изместване на отвора 6 см. за да компенсирам лифта на буса.







        Докато работя по задните носачи, подменяме лагерите и монтираме задните дискове.









        Накладките.



        Главинката се простъргва с няколко мм, за да може да монтираме диска.



        Мисля отгоре да монтирам тези фланци, само дано не излез прекалено навън джантата, общото ЕТ с фланеца и джантата ще е около "0".



        Днес отделих няколко часа да изработя пластини за подобряване на мазането на ск.кутия, ползвах подцинкована ламарина около 1 мм.





        Следва....
        DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
        Skype: pach_bs

        Коментар


        • #5
          От: VW T3 Syncro Westfalia - бърз проект

          Вчера свърших най-цапащата операция до сега, разглобяване на каретата, измиване с бензин на цялата мръсотия, смяна на маншоните и ново гресиране. Всичко това отне около 6 часа, като се наложи да подменя 3 карета, които не ми харесаха, едно беше с луфт, друго пълно с пясък (скъсан маншон) а третото беше такова менте, че нямаше никакви надписи :eek. Сега всички карета са с щампа VW и съм спокоен в качествата им. Маншоните са GKN, само предните външни са полиуретанови, защото вече няма оригинални в наличност а не ми се чакаше поръчка от Германия.









          Работя и по задните спирачки, но се оказа че супортите които имам не стават и утре чакам други.



          Докато се занимавах реших да направя една проба, за да преценя доколко навън излиза джаната с фланец 20 мм и джанта с ЕТ 23.









          Ето и без фланеца.







          В крайна сметка реших да не монтирам фланците, защото гумата излиза доста навън и не ми допада. Поръчах по-дълги шпилки за задните главини на 55 мм. Утре повече...
          DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
          Skype: pach_bs

          Коментар


          • #6
            От: VW T3 Syncro Westfalia - бърз проект

            При толкова издадена гума , ще може ли да се отваря страничната врата? Това с дисковете отзад е много добро решение , че тазовете дето държат накладките при барабаните много гният и трудно се намират. Аз карам Т3 Каравеле , не е синхро , но е с оригинална хидравлика , в края на месеца ще съм в Бургас за 2-3 дни , ако ти трябва нещо да мериш по хидравликата , мога да ти го оставя. Също ми е интересно от къде взимаш части по окачването , най-вече втулките на горните носачи , че заминават за няма и година.
            В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

            Коментар


            • #7
              От: VW T3 Syncro Westfalia - бърз проект

              Здравей Веско, без фланците страничната врата се отваря "на косъм". Има опция леко да се модне задния плъзгач на вратата и да се изнесе с 4-5 см, навън, ще ти го покажа като се видим. Предпазната ламарина, към която са закрепени накладките и сп.цилиндър отпада, на нейно място се изработва нова, която само предпазва диска от кал и мръсотия. Но тези глезотии ще са след срещата в Сърбия. Хидравлики имам на два други буса, така че имам мостри за гледане, благодаря За селеновите втулки препоръчвам да си купиш на Лемфьордер, това е най-доброто. Нямат ги налични, чакаш седмица за доставка от Германия. Ауто+ и т.н. големи магазини могат да ти ги поръчат.
              DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
              Skype: pach_bs

              Коментар


              • #8
                От: VW T3 Syncro Westfalia - бърз проект

                Браво, Ванка, колко станаха твоите бижута -3 или повече?
                LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                www.ADV-Bulgaria.com

                Коментар


                • #9
                  От: VW T3 Syncro Westfalia - бърз проект

                  Това за вратата не го знаех , значи мога след време да му монтирам по-широки гуми и джанти. Няколко пъти засичам в София едно синхро , ама е много вдигнато , с огромни гуми. А ръчната спирачка как я мислиш? Сега видях на една от снимките един бус свето-тъмно син като моя , явно си ги събрал доста. Признавам си , че е голям кеф да се кара такъв бус. Ако имаш проблем с мебелирането на буса , мога да помогна , правя всичко от дърво.
                  В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                  Коментар


                  • #10
                    От: VW T3 Syncro Westfalia - бърз проект

                    Много хубав проект! Успех!
                    ''Хубави сте, но сте празни..''- продължи малкият принц. - ''За вас не може да се умре.''.

                    Коментар


                    • #11
                      От: VW T3 Syncro Westfalia - бърз проект

                      С толкова марак ще го направиш китка, бравос! С интерес ще следя развитието. Успех!
                      Тука трябваше да стои една умност, ама по-насетне ще спиша някоя.

                      0034 605 82 41 87, 0897 34 28 58

                      Коментар


                      • #12
                        От: VW T3 Syncro Westfalia - бърз проект

                        А бре Ванко, де що има такова желязо изкупи Успех !
                        Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
                        New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

                        Коментар


                        • #13
                          От: VW T3 Syncro Westfalia - бърз проект

                          Злати, бусовете вече станаха 7
                          Ето и днешния рапорт.

                          Заплануваното за днес го направих, вече имам монтирани задни спирачни апарати. Имах премеждия (ужасна корозия) със супортите, които ми изпрати един колега от София и се наложи да реагирам своевременно и намерих два в Бургас. Разпробих главинката, навих резба М10 и ползвах болт от Т4 за закрепяне на диска към главината.







                          Шпилките са 14х1.5 с накатка 15мм, дължина 55 мм. закупих ги от Евроболт. Ползвам оригиналните гайки, които простъргахме с градусите за лети джанти, знаете оригиналните колко са изтумбени и не са походящи без преработка.







                          Пробно сглобяване без допълнителните килограми на двигател, скоростна кутия и оборудване.



                          Даже не се наложи преработване на носача.



                          Остана време и да сглобим половината ск. кутия



                          Утре монтаж на новите жила за ръчната, закачане на спирачните тръбички и обезвъздушаване на спирачната система.
                          DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
                          Skype: pach_bs

                          Коментар


                          • #14
                            От: VW T3 Syncro Westfalia - бърз проект

                            Тия джанти на Т3 седят много добре, още повече, че при теб ще прозират дискове и отзад. Красиво.
                            Виж само рейката от Е30 дали няма да ти дойде много бавна - 3 оборота и 3/4 май беше по спомен. Може и да бъркам в точната цифра, но много въртене падаше за няма нищо.
                            Подобряването на мазането на кутията Фолксваген фракцията не го ли практикувате, когато прибавите някой Нм в повече?

                            Успех.

                            Коментар


                            • #15
                              От: VW T3 Syncro Westfalia - бърз проект

                              Ей, слабост са ти тези бусчета, Ванка!
                              Браво за мерака!
                              Хубаво се получава.
                              Your conscience is all you can take to your grave.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X