Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво бъдеще предричате на VW Touareg по ралитата?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Какво бъдеще предричате на VW Touareg по ралитата?

    Какво бъдеще предричате на VW Touareg по ралитата?

  • #2
    Зависи само от това колко пари налеят в идеята, ако са достатъчно (смяти много, много) и моторна косачка ще спечели ралито, е няма да можеш да я познаеш ама ще се казва "моторна резачка" и леко ще наподобява на външен вид

    Коментар


    • #3
      През следващите две седмици се надявам пак да се срещна с един чиновник от ФВ, и ще го питам държат ли наистина на системата. Най-вероятно ще го пробутват, значи тепърва ще има бъдеще. Шофьорите ще се научат да го карат, щурманите ще се научат да го водят, инженерите ще го доправят ... Не знам дали ще се превърне в легендите Татра и КАМАЗ, или ДКВ, ама там са вкарани вече много пари, пък и немците са чували как са направени колите ... И конкуренцията с Изтока вече е заплашителна ... Ако някой не ги спре насила това би трябвало да остарее след много време, много. Едва ли колкото Костенурката, ама ...

      Коментар


      • #4
        и все пак тази машинка си има и победа

        Коментар


        • #5
          И Трабанта може да спечели Париж - Дакар, моето момиче, зависи колко ще се инвестира в този проект! В съществуващата ситуация обаче мисля, че Мitsubishi няма да им дадат шанс скоро
          P.P. Без да сме се уговаряли с Алекс сме написали почти едно и също едновременно
          Ендурото и сексът не са шега работа !
          -------------
          Животът се измерва с броят на издишванията !

          http://sixdayscrazyjob.com
          http://crazy-job.com

          Коментар


          • #6
            Дано щом Mitsubishi за Pajero EVO слагат окачването на Kinetic и разните им други системи защо и немците да не намерят на кого да платят

            Коментар


            • #7
              Една победа може да е и случайна. За тая кочина обаче имам чувството че е проектирана с перспектива за модификации. Сега купуващите я на практика ще се набутат в развитието на модела. Базовия. Изглежда в момента всичко е сурово, преосигурено по едни агрегати и дантела по други. Така залагат при проектирането скъпите камиони да кажем, военната техника, автомобили на които ще се разчита дългострочно. Концепткар. Кадета на Опел, Голфа и Пасата на ФВ от леките. Не се сещам веднага да други примери от сегашните.

              Коментар


              • #8
                Очаквам Toyota да се амбицира отново за професионален тим, а те направят ли го ...
                Още повече при стандартните модели последните няколко години все печелят Парж - Дакар Дори мисля, че за обикновените консуматори, които си купуват от магазина, тази класация е по-важна
                Ендурото и сексът не са шега работа !
                -------------
                Животът се измерва с броят на издишванията !

                http://sixdayscrazyjob.com
                http://crazy-job.com

                Коментар


                • #9
                  Някой който разбира от финанси и прочее големи пари пО може да каже. Това е въпрос на фирмена политика. Не знам колко пари трябват в тия технологии, минималното време обаче е пет години. Ако поискат ще го направят. Тия могат каго решат. Надявам се. Макар че американците както могат им пречат.

                  Коментар


                  • #10
                    радвам се има такива който споделят люббовта ми към тойта RAV евентуално

                    Коментар


                    • #11
                      ???

                      Коментар


                      • #12
                        Е, RAV-чето е малко далеч от истинският джип, но за млади, симпатични дами като теб е чудесно возило (що сега нямаше имоушън иконка с такъв, на който му текат лигите!)
                        Ендурото и сексът не са шега работа !
                        -------------
                        Животът се измерва с броят на издишванията !

                        http://sixdayscrazyjob.com
                        http://crazy-job.com

                        Коментар


                        • #13
                          Ако някой не ги спре насила това би трябвало да остарее след много време, много. Едва ли колкото Костенурката, ама ...

                          Стефане от това което написа си мисла, че въпросния TUAREG е доста обещаваща машинка. Така ли е наистина?
                          Ain't no party like an OFFROAD party, cause an OFFROAD party don't stop...

                          Коментар


                          • #14
                            има ентусиасти, които му развалят миловидния фасон

                            Коментар


                            • #15
                              Ъъъ ... съществено предполагам. Той никога няма да стане багер или УАЗ, обаче ралийно чудо - може. И съществен транспортен фактор в сухи равнинни райони - също. Като пикапите Мазда, които завлякоха някъв пазар от пикапите Тойота. Понеже по-евтини.
                              Предполагам че там тепърва ще слагат освен неремонтируеми агрегати и нещо по-нормално. Иначе пазара ще остане само сред чиновниците средна ръка от големите градове в Европа. Не мисля че тоя мотор и тая навигационна и осигурителна система са си стрували разработката само за това.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X