Обява

Свий
Няма добавени обяви.

TlC 120 на автомата пише че не се сменява маслото !

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • TlC 120 на автомата пише че не се сменява маслото !

    Здравейте днес обслужвам джипа както следва всички масла на диференциалите и раздатката , когато стигнахме до автомата видяхме че пише ...не се сменява маслото ! Попитах в ТМ ауто отговориха ми че само ако има проблем тогава се сменява маслото и още нещо което се поръчва ! Вие на какво мнение сте ? Благодаря !

  • #2
    Сменяй!
    0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

    Коментар


    • petkov_bb
      petkov_bb коментира
      Редактиране на коментар
      Много кратко си отговорил. Обясни ,че някой сменят кутията, заради маслото.

    • дядо владо
      дядо владо коментира
      Редактиране на коментар
      Документи от преди повече от две петилетки за "Туарегавицата" на ВАГ-ина груп "...лайфтам*...", по-натам(т.е. на края на четивото) " *- 3 години или 100000км и обратно изкупуване при локалния дилър" излизаш си с нова кола .....но нъцки оказало се че хората не четат, адвокати п€дали и т.н и вече "сменяйте" ( по мои данни и в Балканстар е имало същите проблеми но с трилъчевите) та те така...........

  • #3
    Ako руският не те затруднява и кутията е същата - https://www.drive2.ru/l/526446718208704532/
    Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
    Из "Златния телец"

    Коментар


    • #4
      Ами казали са ти го в дилъра, ама на половина. Другата половина е, че ако не смениш маслото, ще смениш кутията.
      На мойта Секвоя /няма да се очудя, ако кутията е същаъа, и там не се сменяло. И така докато кутията не гушне чемшира.
      Намери си човек, който ги разбира тия кутии, че не е само да източиш от пробката каквото изтече. И ако е с преливник а не с пръчка за ниво /отдавна нямат вече пръчки/ си има мерене на температура на ATF при източване от преливника.

      Между другото, ATF WS маслото е минерално, ние /аз, брат ми, приятелчето/ минахме на Amsoil, че е синтетика и държи повече.
      https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

      Коментар


      • #5
        Първоначално публикуван от jazz29 Преглед на мнение
        Здравейте днес обслужвам джипа както следва всички масла на диференциалите и раздатката , когато стигнахме до автомата видяхме че пише ...не се сменява маслото ! Попитах в ТМ ауто отговориха ми че само ако има проблем тогава се сменява маслото и още нещо което се поръчва ! Вие на какво мнение сте ? Благодаря !
        Нещото е филтър-утайник... или нещо подобно му викаха.
        За да се смени, се сваля "картера" на кутията и има шанс да излезе голяма част от маслото. Остава това, дето е из самата кутия и по радиаторите, в торка....

        В ютюб има видеа, как го заменят, с източване, докато не потече бистро червено и трябваше да си го сменям сам, щях да го направя така.
        След няколко хил км евентуално сваляш капака и вменяш и филтър-утайника.

        Аз като отидох в Тойота Варна, със същата, ама дълга Тойота и им казах "сменете всичи бъркочи" (двигател, кутия и раздатка), ми взеха само 1000лв, но и този филтър беше в сметката.
        Колко и какво са източили от там, обаче, си остана загадка за мен.

        Коментар


        • large
          large коментира
          Редактиране на коментар
          да, и аз това имах в предвид... че ако трябва да е както трябва- според мян се сменя маслото нацяло, през радиатора,. 120ките имат.
          После, евентуално и филтъра, а с него и още 1/3та от маслото.
          До тогава, количеството, останало от старото масло, ще е нищожно

        • NIKSD
          NIKSD коментира
          Редактиране на коментар
          По спомени, че беше преди година-две:
          Източваш от пробката на картера 4те литра масло. Сваляш картера и сменяш филтъра. С нова гарнитура /гумените са по добри от корковите/ слагаш картера обратно. Зацепваш с кламер или друга тел термостата в отворено положение. Откачаш маркуча от радиатора. Мериш и маркиран на едно шише 3 литра. Сипваш 4 литра в картера, палиш и гасиш като стигнеш до марката на 3те литра на шишето. Пълниш 3 литра /пълни се от страни на кутията/, палиш и пак 3 литра в шишето. И така докато не потече чисто масло. Като потече, докато работиколата, прекарваш през скоростите за да избута и от там старото масло.
          Когато навсякъде е чисто /и трябва да имаш пак около литър в трансмисията, слагаш обратно маркуча на радиатора, сипваш 3-4 литра в картера, палиш и я оставаш да стигне до определената температура.

          Е това с температурата е интересно- не се мери с лазерен термометър на картера. Или се натискат някакви копчета докато започне да мига по определен начин таблото, или закачаш една джаджа да ти казва точно колко е температурата на маслото /обикновенно OBD не върши работа/.
          При достигане на определената температура /не я помня колко беше/ се отвива преливника и точиш докато не започне да църцори.
          Завиваш, затягаш всичко, и се напиваш от кеф. Или си вадиш портмонето и то замирисва на изгоряла гума /ако не си го правиш сам/.
          Данданията отнема поне час и става с 2ма човека /за да не се налага тоя дето пълни трансмисията да излиза по 100 пъти из под колата, Ако имаш гъзарска помпичка, или фуния с дълъг маркуч, може да си спестиш леженето под колата.
          Това горе дилъра НЕ го прави. Те само сменят филтър и каквото има в картера.

        • BENZBOSS
          BENZBOSS коментира
          Редактиране на коментар
          И то ако им се помолиш или ги излъжеш,че това тегли по 3 тона до Боровец и обратно през ден,по баира нагоре и в двете посоки

      • #6
        И Тойота почнаха като Мерцедес преди 20 години,вечно било,до живота на колата ……..а кой го определя тоя живот,кой я подържа и кой плаща ремонтите не казват.

        СМЕНЯЙ с АмсОйл синтетика и точи всичкия бъркоч от вътре и бъди готов нещо да се скъса,все пак кекава Тойота е това.

        https://offroad-bulgaria.com/forum/о...ения/page3
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • #7
          Политика на фирмите по веригата, за да се печели повече . При Фоклсваген тук в Германия казват също , че не се сменя маслото за автомата за много модели . Аз сменям между 80 и 90 х.км. Първия път поспорихме , на въпроса има ли вечно масло явно малко се замисли . Сменяш масло навреме , или правиш кутия по късно .

          Коментар


          • large
            large коментира
            Редактиране на коментар
            Чувал съм че не се троши, ама може да почне да прави проблеми... ако е закрепяна с някакви добавки, които ще ги няма в новото масло...
            А, ето го клипа, след 6та минута.
            https://www.youtube.com/watch?v=o690DovjDAc
            Знамч е "Крис Фикса" не е най-големия авторитет, ама все пак, клипа е илюстративен

            Ако "феродото" е в суспендирано състояние и само това осигурява триенето... може и смяната да навреди.
            Всичко е до късмет.
            Някой беше писал в някоя тема, чее можел само със закачане на комютъра да прецени състоянието на кутия по броя отваряния на клапаните вътре... или беше задействания на соленоидите...

          • NIKSD
            NIKSD коментира
            Редактиране на коментар
            Не се троши?! А, само започва да приплъзва скорости и да тресе при смяна на скорост. После точиш, и като ти замитише на изгоряло феродо /или мръсни чорапи/ и излезе черно маслото, купуваш букет с карамфили и и правиш помен на скоростната кутия.

          • BENZBOSS
            BENZBOSS коментира
            Редактиране на коментар
            Няма добра трансмисия която я троши добро масло,няма и кофти трансмисия която я оправя добро масло,а за да е добра една трансмисия иска добро масло.

        • #8
          Първоначално публикуван от jazz29 Преглед на мнение
          Здравейте днес обслужвам джипа както следва всички масла на диференциалите и раздатката , когато стигнахме до автомата видяхме че пише ...не се сменява маслото ! Попитах в ТМ ауто отговориха ми че само ако има проблем тогава се сменява маслото и още нещо което се поръчва ! Вие на какво мнение сте ? Благодаря !
          Със сигурност, новото трансмисионно масло ще е по-добро от такова на незнайни часове работа в незнайни условия. Вярно е, че съвременните масла са много "корави", но все пак след 15 години експлоатация...
          По-лесно е с опресняване на кратки интервали, но все пак си зависи от кутията. Предполагам, че си с кутия А750F? Ако е така, то виж това:

          Toyota A750F automatic transmission.pdf

          Коментар


          • #9
            Световния им Стандарт на Тойота или маслото което препоръчват е минералка,добро ма минералка, ако сменяш си сложи добра синтетика на АмсОйл.

            Е горе на жената комбито,и то искало WS ма върви и пее със синтетиката на АмсОйл, не е кой знае колко скъпо,аз ще сменям на 50 000 мили или около 80 000 километра.

            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X