Работата е следната - рейката прокапва от време на време. В останалото време тече .
За година експлоатация съм налял 500мл Dexron 3, ама и сумарните километри не са много, но ми се ще да реша проблема кардинално.
Според майстора, да не се занимавам с рециклиране, а направо да пазарувам "работеща" рейка . Май не каза "здрава".. или се бъркам.
Та, въпросите са 2.
- еднакви ли са рейките на всички 120ки - бензин, дизел, къси, дълги...?
- има ли как да разбера дали една рейка е здрава, докато е още на колата?
Гледам има доста дизели и за части, ама как да не взема нещо, дето да не протече?
Първи признак трябва да е че има течност в казанчето, а маншоните не са мокри....
Има ли друг критериий? Щото луфртове, на тоз добитък не знам как ще усетя, като по презумпция колата няма да е запалена и с активно серво... нито пък ще мога д я вдигам на крик...
За година експлоатация съм налял 500мл Dexron 3, ама и сумарните километри не са много, но ми се ще да реша проблема кардинално.
Според майстора, да не се занимавам с рециклиране, а направо да пазарувам "работеща" рейка . Май не каза "здрава".. или се бъркам.
Та, въпросите са 2.
- еднакви ли са рейките на всички 120ки - бензин, дизел, къси, дълги...?
- има ли как да разбера дали една рейка е здрава, докато е още на колата?
Гледам има доста дизели и за части, ама как да не взема нещо, дето да не протече?
Първи признак трябва да е че има течност в казанчето, а маншоните не са мокри....
Има ли друг критериий? Щото луфртове, на тоз добитък не знам как ще усетя, като по презумпция колата няма да е запалена и с активно серво... нито пък ще мога д я вдигам на крик...
Коментар