Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Лифт на лек автомобил 4х4

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Лифт на лек автомобил 4х4

    http://www.club4ag.com/faq%20and%20t...Conversion.htm

    Снощи тия пичове имаха проблем със сайта - затова не ти дадох линка. Днес изглежда работи. Тук е използван подход с цел снижаване на колата - но спокойно може и в обратна посока да се действа !

    Ето моята "имплементация"

    http://samodisel.lorddigital.com/raz...ion/Coilovers/

    http://samodisel.lorddigital.com/raz...spension/7.jpg
    http://samodisel.lorddigital.com/raz...spension/8.jpg

    Коментар


    • #17
      До: Лифт на лек автомобил 4х4

      Първоначално публикуван от jamiemirror Преглед на мнение
      http://www.club4ag.com/faq%20and%20t...Conversion.htm

      Снощи тия пичове имаха проблем със сайта - затова не ти дадох линка. Днес изглежда работи. Тук е използван подход с цел снижаване на колата - но спокойно може и в обратна посока да се действа !

      Ето моята "имплементация"

      http://samodisel.lorddigital.com/raz...ion/Coilovers/

      http://samodisel.lorddigital.com/raz...spension/7.jpg
      http://samodisel.lorddigital.com/raz...spension/8.jpg
      Много лошо.
      При независимо окачване амортисьора не се уверичава. НИКОГА.
      Освен ако не си 100% сигурен че полуоските има запас да го понесът. Което е много рядко срещано и дори тогава е нежелателно.
      Така при скок колелото може да слезе по-надоло.
      Следва изкачане на полуоски, чупене на карета или удър на полуоската в моста.

      Коментар


      • #18
        До: Лифт на лек автомобил 4х4

        Kinex, може и да се окаже проблем - имаш право. Мерене му е майката (и бащата)

        Коментар


        • #19
          До: Лифт на лек автомобил 4х4

          Тази система дето са я показали юнаците става при сваляне. Ама като гледам че са набутали подложка под пълнителя, нещо не ми се вързва.
          Между другото това се продава от Кони за 1600лв в България. Четири амортисьора с четири пружини. Добре е за по прецизна настройка на разтоянието м/у гумата и калника.
          Обаче там може да се коригира и хода на горе. На стеблото на ама се нареждат едни пласмасови федер шайби и така се коригира разтоянието до ограничителния тампон.
          Така буквално можеш да залепиш гумата за калника и пак няма да упира.
          Отделно амортисьора има корекции за твърдоста при разгъване за да се съпротивлява повече след удара в ограничителния тампон. Иначе следва подскачане както при Лада Нива.

          Коментар


          • #20
            До: Лифт на лек автомобил 4х4

            А така съвсем теоретиччно погледнато с колко сантиметра мислите че може да се разчита само от подложки?А пък и някой по-горе писа че повдигането нямало да пречи на фул тайма.
            SUBARU FORESTER 2002g AWD LSD-DIF. Човек може да живее без храна 1 месец,без вода 1 седмица,без въздух 1 минута,а без акъл цял живот...

            Коментар


            • #21
              До: Лифт на лек автомобил 4х4

              Наизуст 2-3 мах.
              Вдигай на крик и мери колко см има ход надоло в момента.

              Коментар


              • #22
                До: Лифт на лек автомобил 4х4

                Кинекс, не ти се връзва понеже не взимаш предвид работния ход на амортисьора - все пак целта е да се запази окачването работоспособно 100%.
                Както и да е, на мен ми стъпва 2Х$55 за пружини, $100-ина за железариите (дурал) и 160 лв за 2 газови нерегулируеми (или 230лв/бройка за Кони жълти с реглаж) амортисьора. Останалото - труд. Резултата е реглаж по височина на място .....
                Последно редактирано от jamiemirror; 21-12-07, 09:36.

                Коментар


                • #23
                  До: Лифт на лек автомобил 4х4

                  Първоначално публикуван от jamiemirror Преглед на мнение
                  Кинекс, не ти се връзва понеже не взимаш предвид работния ход на амортисьора - все пак целта е да се запази окачването работоспособно 100%.
                  Както и да е, на мен ми стъпва 2Х$55 за пружини, $100-ина за железариите (дурал) и 160 лв за 2 газови нерегулируеми (или 230лв/бройка за Кони жълти с реглаж) амортисьора. Останалото - труд. Резултата е реглаж по височина на място .....
                  Вързва, вързва.
                  Работния ход на окачването няма как да не се намали ако се слагат големи гуми а долна мъртва точка не се променя.
                  Основно се намаля хода на горе от ограничителния тампон за да не упират. Ако не се направи гумите си влизат в калника както преди.
                  Казах да мери хода на доло в момента защото след повдигането трябва да остане поне 4см.
                  Заиграването с други пружини и амортисьори (като твърдост)е доста скъпо приключение.
                  Затова предложих най-безболезнения варянт. Подложки на пружините.
                  Вдигал съм Голф1 с 6см чрез преместване на чашката. Както на линка по горе. Изчиства се заварката и чашката се заваря на 6см по-отгоре.
                  Отзат чашката не е заварена и просто под нея се слагат черупки от лагер.
                  Така отпред хода на доло остана 2см. което е крайно недостатъчно. Редовно разтягаше ама до край и блъскаше.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Лифт на лек автомобил 4х4

                    Именно. Редовно амортисьора е бил в крайно разтегнато положение. Това не трябва да става. Ето затова и виждаш подложчици под пълнителите в предния ми линк - така амортисьора си е в точната работна зона и се ползва пълния му ход.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Лифт на лек автомобил 4х4

                      Първоначално публикуван от jamiemirror Преглед на мнение
                      Именно. Редовно амортисьора е бил в крайно разтегнато положение. Това не трябва да става. Ето затова и виждаш подложчици под пълнителите в предния ми линк - така амортисьора си е в точната работна зона и се ползва пълния му ход.
                      И тогава трошиш полуоски.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Лифт на лек автомобил 4х4

                        Само в случай че наистина успеят да се измъкнат от шлиците.
                        Трябва да се измери.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Лифт на лек автомобил 4х4

                          Е не е само ако се измъкнат от шлиците.
                          Като удължиш ама с 3см, добавяш поне още 5 градуса към максималното пречупване на вътрешното каре. Пак казвам толкова презапасени няма. Максимума на пречупване им е да се въртят като колата е на подемник с гумите във въздуха. Някой и толкова нямат.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Лифт на лек автомобил 4х4

                            Съмнявам се 5 градуса в повече да се отразят на каре от този тип.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Лифт на лек автомобил 4х4

                              При +5 градуса на CV style (нормално работят до около 4 градуса) му съкраштаваш живота горе доло на полвина.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Лифт на лек автомобил 4х4

                                Тази зависимост откъде идва - подкрепи се ?
                                Аз не мисля така.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X