Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Toyota Tundra

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Toyota Tundra

    Харесват ми пикапите но не са ли доста леки отзад за снега ?
    Grand Vitra ddis 2008
    SEAT Althea XL tsi 2010
    Mitsubishi Canter

    Коментар


    • #17
      От: Toyota Tundra

      [QUOTE=LordDigital;2631477]Колега ,тука много експерти са изкаха а фактите са че Тундрата НЯМА централен Диференциал (раздатката e главно JF1A) Имал съм НЕ-удоволствието да карам къси и дълги тундри на сняг и мога да ти подпиша ,че на заснежен път аз семейството си във такова не се наеам да ги "возя" особено ако пътя е динамичен като проходите във България. Ето тук има информация от самите тойота за това какво и къде са слагали:

      http://www.toyota-global.com/company...t/drive_train/

      Карал съм също и доста бройки Тойота Sequoia ,която е на същата платформа НО идва със отворен централен Диференциал (VF3A) или като семейният ми джип Тойота Sequoia 2007 със VF4A което е екипирано със най-добрия възможен централен за сняг ,а именно Type C Torsen и мога да те уверя че разликата е ОГРОМНА. Между другото Sequoia събира доволно количество сакове и колела ,за какво ти е пикап?

      Ако си наистина супер решен на Тундра и изкаш Full-Time ,познавам хора дето са слагали раздатка от Лексус GX570 ,мисля че беше JF3A. За съжаление губиш откачането на предния мост ,което при неговата дето е от най-големите са оказа голема грижа защото на сухо завиването му стана като на кораба Хан Аспарух
      Благодаря ти много, нещата отиват към Силверадо, ако някой знае нещо по конкретно за него да сподели,видях че има и офроуд версия Z71 към нея съм се насочил с един хардтоп направо ще е кукла,а напъвам за пикап и защото в момента данъка за г класата в София ми е 1668лв защо иаз да не се изтарикатя с товарно пикапче и данък 25 кинта

      Коментар


      • #18
        От: Toyota Tundra

        Благодаря ти много, нещата отиват към Силверадо, ако някой знае нещо по конкретно за него да сподели,видях че има и офроуд версия Z71 към нея съм се насочил с един хардтоп направо ще е кукла,а напъвам за пикап и защото в момента данъка за г класата в София ми е 1668лв защо иаз да не се изтарикатя с товарно пикапче и данък 25 кинта

        Коментар


        • #19
          От: Toyota Tundra

          Първоначално публикуван от dvahf Преглед на мнение
          Благодаря ти много, нещата отиват към Силверадо, ако някой знае нещо по конкретно за него да сподели,видях че има и офроуд версия Z71 към нея съм се насочил с един хардтоп направо ще е кукла,а напъвам за пикап и защото в момента данъка за г класата в София ми е 1668лв защо иаз да не се изтарикатя с товарно пикапче и данък 25 кинта
          Колега стой далече от тези жалки подобия на МПС-та идважи от черната страна на автмобило-строеното ,а именно GM/FORD/Dodge . Казвам ти го не като основател на Тойота форума и заклет фен на марката ,а като човек живеещ от 20 години във щатите имал двуцифрена брокйа GMC comercial trucks. Случвало ми се е лично генерацията на GMския 6.0 литров двигател да изкърти шпилките от двигателя (всичките) и да заоре асфалта +най-лошото на няколко камионетки ABS да почне да се самоВазбужда правейки спирането много трудно. Тези три горе споменати производители им викаме още ПРОФ-СОЮЗ-НИ защото от техните инжинери и десейнери до най-тъпата черна маймуна която работи на поточната линия във Детройт са горди членове на профсъюзи правейки ги във общи случай неУволняеми билогични единици ,а във същото време само при споменването на думата профсъюз при Тойота моментално инженера или бачкатора бива уволнен на място!

          За съжаление не мога да ти дам съвет къде да гледаш ,защото доколкото знам от един приятел дето преди неколко години си купи единствения смислен според мен конкурент на Тундра - Nissan TITAN тва нещо също "събира асфалта на завой при включен преден мост" т.с. няма централен ,но можеш да провериш по-подробно как стоят там нещата може и да има промяна.
          1x 1.5JZ = 621NM
          2x 5VZ-FE = 596NM

          Коментар


          • #20
            От: Toyota Tundra

            благодаря за информацията ще го имам на в предвид,ще покарам тундричката май, пък ще видим

            Коментар


            • #21
              От: Toyota Tundra

              Здравей колега dvaf!Колегата Lord Digital е напълно прав за лошото качество на голямата част от продукцията на американските автомобилни марки.Голямата част от тях съществуват само благодарение на подкрепата на законите принуждаващи правителството и почти всички държавни агенции да купуват тяхната продукция.За което законотворците биват добре възнаградени от съответните фирми.Можеш да улучиш нещо добро което да изтрае много години и километри, подобно на Тойота, но трябва да е от по-старите модели на американските марки.То и Тойота си пати от производството в Щатите, поради спестяване на качеството на материалите от страна на поддоставчиците им.Мисля че колегата Lord Digital е описал случая с рамите за Такомите и Тундрите от първите години на завода за Пикапи на Тойота в САЩ.Успех в търсенето!
              1999 4Runner 3RZ/ 4Runner 1KZT/ 4Runner 5VZ

              Коментар


              • #22
                Момчета вшера ходих да гледам една Тундра,много ми хареса, но както беше мокро,като и подам газ в завой направо не може да хване пътя, а на 4х4 наистина завива като багер,мисля да рискувам със Силверадото,ако някой знае нещо по конкретно за него да споделя,до сега съм имал много коли във фирмата и семейството на генерал моторс и съм доволен даже много,надявам се и сега да оцеля

                Направо ще се гръмна, преди малко ми звънна собственика на автокъщата и ми каза че тундрата след 2013,аз пробвах една,която беше по стара, вече била могла да се кара постоянно на 4х4,а само бавните били за пресечен терен, казвайте мнения че направо не знам вече какво да правя, търся и по други форуми ама нещо греда

                Toyota е тундрата не разполагат с централен диференциал, който ще се превърне в слаба точка в задвижването. [ 41 ] Въпреки това системата за контрол на стабилността продължава да функционира по време, когато камионът е в режим 4x2 че много шофьори ще изберете режим 4х4 при хлъзгав условия. Към модел 2010 година това е било отстранено. Електронни контролни функции стабилност в 4x4hi и е изключено в 4x4lo.Това се потвърждава от актуализираните собствениците ръководство, инструкции козирка и пътни тестове в сняг и лед в 4x4hi. При недозавиване или презавиване среща в 4x4hi на писукането шум се излъчва, и индикаторът за пробив светва жълто показва, че VSC се активира, спиране на отделните колела, за да съответства на входа на водача зад волана.Така ли е това и ще има ли проблем ,ако се кара по дълго на 4x4 hi

                тази която карах е била 2009г
                Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 18-11-14, 15:30.

                Коментар


                • #23
                  От: Toyota Tundra

                  Първоначално публикуван от dvahf
                  Направо ще се гръмна, преди малко ми звънна собственика на автокъщата и ми каза че тундрата след 2013,аз пробвах една,която беше по стара, вече била могла да се кара постоянно на 4х4,а само бавните били за пресечен терен, казвайте мнения че направо не знам вече какво да правя, търся и по други форуми ама нещо греда
                  Колега не съм чувал за такова нещо ,НО не съм и карал 2014 последната дето карах беше 2012. Можеш да видиш на сайта на Тойота САЩ ,а там пише само и единствено за "4WDemand part-time 4WD " т.с. много е вероятно тоз собственик на авто къщата да се е объркал :

                  http://www.toyota.com/content/ebroch..._ebrochure.pdf

                  Най-големия форум за Тундра във САЩ е този: http://www.tundrasolutions.com/forums/ ,можеш да поровиш и там.

                  Иначе имаше големи разлики между примерно 2010 и 2012 във VSC ,твойта сигурно е била със по-старата версия. Аз по принцип като ги тествам за кратко винаги дърпам сенсора за налягането от спирачната помпа (това е единствения начин да се изключи всичката електроника без ABS)
                  1x 1.5JZ = 621NM
                  2x 5VZ-FE = 596NM

                  Коментар


                  • #24
                    От: Toyota Tundra

                    Днес карах GMS SIERRA която е едно към едно със Шеви силверадо и май това ще е пикапчето, много ми хареса и има автоматищен режим на 4х4, което ще ми е полезно, тия дни ще поръчвам чисто нов Z71 с малко допълнителни стилистични елементи, офроуд пакет и хардтоп, ако всичко е по план до два месеца ще е в България, а хубавото е че от булвария казаха, че може би гаранцията му ще важи и тук дори и с поставянето на газов инжекцйон с тешна фаза, който май ще е около 4-5000 лв

                    Коментар


                    • #25
                      От: Toyota Tundra

                      Здравейте момчета, камиона е поръчан, имам обаче друг въпрос баща ми също се запали да си купува пикап , обаче шевито му е голямо и се е насочил към новия рейнджър понеже гледахме в EURONCAP че това е единственият пикап за Европа с пет звезди за сигурност , така е и с шевито за САЩ това беше една от причините да го избера, от мотофое казаха че може да се кара постоянно на 4х4 само да не е над 100 км/ч, бихте ли дали някакво мнение за този пикап.Благодаря предварително

                      Коментар


                      • #26
                        От: Toyota Tundra

                        A дано поче чичо ти да попадне на нещо свястно!
                        Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                        Коментар


                        • #27
                          От: Toyota Tundra

                          Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
                          A дано поче чичо ти да попадне на нещо свястно!
                          А дано !
                          Grand Vitra ddis 2008
                          SEAT Althea XL tsi 2010
                          Mitsubishi Canter

                          Коментар


                          • #28
                            От: Toyota Tundra

                            Защо си мислите че шевито е лош избор, кой от вас го е карал и е имал проблеми с него из Американските и Английските форуми го хвалят, а и не е чичо ми а баща ми

                            Коментар


                            • #29
                              От: Toyota Tundra

                              Първоначално публикуван от dvahf Преглед на мнение
                              Защо си мислите че шевито е лош избор, кой от вас го е карал и е имал проблеми с него из Американските и Английските форуми го хвалят, а и не е чичо ми а баща ми
                              Русев говори в перспектива...
                              edoors.bg- Джаджи за врати и врати

                              Коментар


                              • #30
                                От: Toyota Tundra

                                Първоначално публикуван от dvahf Преглед на мнение
                                Защо си мислите че шевито е лош избор, кой от вас го е карал и е имал проблеми с него из Американските и Английските форуми го хвалят, а и не е чичо ми а баща ми
                                Не се сърди. Покарай камиона и сам ще си отговориш.
                                А за Рейнджъра, дето може да се кара до 100км/ч на 4х4 по асвалта не ми се и обяснява.
                                Последно редактирано от rusev; 28-11-14, 11:44.
                                Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X