Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
FZJ-80 или поредната ми Тойота !
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: FZJ-80 или поредната ми Тойота !
 
 Ами същото е описанието в Аутодата следвах го но нищо не се получи в смисъл след като замостих и зачаках лампата да индицира нещо но тя си светеше постоянно и не пожела да мига и да показва каквото и да било . А беше си светнала като според мен най вероятно се дължи на липсата на катализатора и втората сонда го засича , защото колата си работи безупречно пали си при всякакви температури разхода на гориво си е ОК . През софтуера на газовия инжекцион гледахме , че първата сонда е в перфектна кондиция и коректорите си работят , но от време на време светва чека и понеже ме дразни му вадя мемори бушона отпред в кутията до акумулатора . Пак ще опитам аз тоя вид диагностика само да намеря време , че сега правя мотора на жълтата 70-ка Благодаря за съпорта ще споделя резултати по натам Благодаря за съпорта ще споделя резултати по натам 2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo 2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
 ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: FZJ-80 или поредната ми Тойота !
 
 Тук съшо имаме развитие , закупих от ибей комплект пружини ОМЕ 251/263 +2 инча , които изглеждаха в ужасно състояние но след пясъкоструй и прахово си възвърнаха предишен блясък Днес ги монтирах и пробвах хубавото е , че няма тресене на кардани няма проблеми с кастъра , вкарах лека корекция в регулатора на задните спирачки и след пререгулиране на колесните лагери и спирачките се подобриха много . Общо взето доволен съм Днес ги монтирах и пробвах хубавото е , че няма тресене на кардани няма проблеми с кастъра , вкарах лека корекция в регулатора на задните спирачки и след пререгулиране на колесните лагери и спирачките се подобриха много . Общо взето доволен съм предстои преработване на панхардите в раздвижни и търсене на подходящи  амортесьори за да си дойдат и ходовете на окачването предстои преработване на панхардите в раздвижни и търсене на подходящи  амортесьори за да си дойдат и ходовете на окачването 2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo 2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
 ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: FZJ-80 или поредната ми Тойота !
 
 Лека-полека започва да не прилича на дакел, остава едни гуми да се сложат и ще стане както искаме да стане ТКЗС за цял живот ТКЗС за цял живот
 
 http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D1%84%D0%B5%D0%BA%D1%82_%D0%BD%D0%B0_%D0%94%D1%8A%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B3-%D0%9A%D1%80%D1%8E%D0%B3%D0%B5%D1%80
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: FZJ-80 или поредната ми Тойота !
 
 И за гумите ще дойде ред Сега нека първо завърша проекта с  жълтата и ще имам повече време за този автобус Сега нека първо завърша проекта с  жълтата и ще имам повече време за този автобус 2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo 2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
 ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: FZJ-80 или поредната ми Тойота !
 
 Преди няколко дни единия оригинален заден амортесьор даде фира , та се наложи да търся спешно алтернативи . Свалих изтеклия и разбит стар и отидох във магазин за камиони и автобуси където си намерих прекрасни задни амортесьори с по 5 см по дълги и на цена от 80 лева за брой . Изработих и подложки на планката на която се захващат към шасито в горния край , от там спечелих още няколко см ход . Монтирано и тествано вече съм доволен , остава някой ден и за отпред да измисля алтернатива на скъпите цветни амортесьори на тунинг фирмите 
 Рапорт даден !2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
 ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: FZJ-80 или поредната ми Тойота !
 
 Ти чете ли темата ? Видя ли че колата е с лифтови пружини на ОМЕ (и се нуждае от по дълги амортесьори) ? И наистина ли мислиш , че не съм го мерил кога окачването опира на бъмп стопове и къде се намира тогава амортесьора И за финал преди няколко дни разкачах на колега с друга 80-ка амортесьор на ОМЕ които си е разработен за това окачване и се съобразих и с неговите размери И за финал преди няколко дни разкачах на колега с друга 80-ка амортесьор на ОМЕ които си е разработен за това окачване и се съобразих и с неговите размери 
 п,с, и нищо лично колега ама не е лошо за в бъдеще да прочиташ детайлите по проекта преди да изразиш мнение 2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo 2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
 ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: FZJ-80 или поредната ми Тойота !
 
 На всичкото от горе,тази тема е в раздел общи приказки и тука не могат да се трупат мнения с безмислени коментари.Първоначално публикуван от 75 turbodelta Преглед на мнениеТи чете ли темата ? Видя ли че колата е с лифтови пружини на ОМЕ (и се нуждае от по дълги амортесьори) ? И наистина ли мислиш , че не съм го мерил кога окачването опира на бъмп стопове и къде се намира тогава амортесьора И за финал преди няколко дни разкачах на колега с друга 80-ка амортесьор на ОМЕ които си е разработен за това окачване и се съобразих и с неговите размери И за финал преди няколко дни разкачах на колега с друга 80-ка амортесьор на ОМЕ които си е разработен за това окачване и се съобразих и с неговите размери 
 п,с, и нищо лично колега ама не е лошо за в бъдеще да прочиташ детайлите по проекта преди да изразиш мнение 
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: FZJ-80 или поредната ми Тойота !
 
 295/75/16. Аз карах с такива гуми и не бих карал никога повече, дори да ми ги подарят, но Павката е друга бира. ;-)Първоначално публикуван от rraadd00 Преглед на мнениеПавка, какъв размер сложи?
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: FZJ-80 или поредната ми Тойота !
 
 Ами това реших след 2-3 месеца размисли реших че АТ са моите гуми .Грабъра избрах освен заради това че са по меки ами и заради цената . Платихи фи по 282 лева броя + 12 лева куриер до Русе от он лайн магазин Радо след като видях твоите реших да сложа 295 като бях на крачка от 315/75 2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo 2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
 ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: FZJ-80 или поредната ми Тойота !
 
 Днес реших да си почистя багажника и от винтче на винтче взех , че я изтърбуших цялата Напред съм с две шепи американски стотинки Напред съм с две шепи американски стотинки Сега следва почистване на купето  претапициране на предните седалки и волана , нова шумоизолация на пода малко работа по инсталацията относно музика и окабеляване за теглич и я подреждам Сега следва почистване на купето  претапициране на предните седалки и волана , нова шумоизолация на пода малко работа по инсталацията относно музика и окабеляване за теглич и я подреждам 2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo 2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
 ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg
 Коментар
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.







Коментар