Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Toyota land cruiser 73 /project/

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Toyota land cruiser 73 /project/

    Първоначално публикуван от 75 turbodelta Преглед на мнение
    Момчета не се подигравайте щото половината от вас в началото като са си купили джипове са били по големи лемури от Славян !
    А батко и аз като Гената не мисля че са кои знае какви проблемите на Тойотата и съм убеден че въпреки подигравките на остроумните колеги ти ще се справиш доста добре с машината и после ще цъкат като китайски будилници
    Кой се подиграва бе Павка? Просто ми е интересно кви са тия особени хъбове.
    На 70 или са автомат или ръчни, нали така. Няма вакумни глупости дето откачат една полуоска, или?
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

    Коментар


    • #62
      От: Toyota land cruiser 73 /project/

      Ами на тази са с електрическо управление и земното притегляне няма никаква намеса неберемедчо но не са нито автоматични нито ръчни поне не и това което имаш предвид
      2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
      ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

      Коментар


      • #63
        От: Toyota land cruiser 73 /project/

        Ебасимуси. Тия се чудат ква глупост да измислят
        Цъкаш копче и имаш хъбове?
        В движение предполагам не може да се включат?
        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

        Коментар


        • #64
          От: Toyota land cruiser 73 /project/

          Не съм подробно запознат и не мога да отговоря но най вероятно а и логиката посказва да е така
          2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
          ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

          Коментар


          • #65
            От: Toyota land cruiser 73 /project/

            Първоначално публикуван от slavianko Преглед на мнение
            Със сигурност ще подложа под тампоните то това е задължително и дори не съм сметнал за нужно да го коментирам. С колкото се ливтне в случая с толкова ще трябва и да се подложи. Ако обаче не се удължат амортисьорите какво според теб ще се случи когато пък колелото висне надолу ??? Това мислил ли си го ? Според мен няма как едното без другото колкото и да са уморени пружините.
            Кофтито обаче е че тия дни останових и още няколко проблема по джипа и лифта ще го направя когато ги отстраня защото са неотложни. Бях забелязал че задната ми лява гума играеше когато погледнех през страничното огледало. Оправих кривата джанта обаче продължи да си играе и вече проблема става сериозен. Утре ще мисля по въпроса но със сигурност ще трябва да серазглобява то се видя. Също се оказа че понеже моите хъбове са някакви магнитни или не знам точно как се водят и десният нещо е дал фира и сега и този проблем ще трябва да отстранявам. Разбрах също че тия хъбове дето се продават на пазара не стават при мен директно и изискват смяна и на други части за да се пригодят. Абе филма стана пълен и неотложен за гледане и сега вместо да се радвам на тойотката ще трябва да оправям една камара неща които са почупени от старият собственник ((
            Значи според мене много по-добре е да не пипаш амортесьорите, защото ти дали на свиване или на разгъване ще ограничиш хода няма голяма разлика ... ако беше с твърди тунинг прожини - да, по-добре да слагаш подложки, защото пружината по-трудно ще се свие да край, но в случей че си с пружини който ще успяват да се свият дори с подложките е по-добре да оставиш хода на свиване ...
            С две думи ако удължиш амортисьора с 5см и подложиш под тампона 5см ... ще намалиш хода на мостовете разностранно (пр лява гума свита и задна дясна свита), а ти трябва и на двете места да удължаваш/подлагаш еднакво, защото при скок, тоест целия мост като се премества към шасито са ти нужни всичките 5см подложки ...
            [img]http://prikachi.com/files/1482881I.jpg[/img]

            Коментар


            • #66
              От: Toyota land cruiser 73 /project/

              Първоначално публикуван от tZv3t0zAr Преглед на мнение
              С две думи ако удължиш амортисьора с 5см и подложиш под тампона 5см ... ще намалиш хода на мостовете разностранно (пр лява гума свита и задна дясна свита), а ти трябва и на двете места да удължаваш/подлагаш еднакво, защото при скок, тоест целия мост като се премества към шасито са ти нужни всичките 5см подложки ...
              Няма да се намалят хода на мостовете колега. Просто се променят захватите като се печели височина нищо друго. Помисли малко и ще видиш че съм прав

              Отностно подигравката на колегата ще кажа само че е леко неуместна. Нямам идея как точно се водят тия хъбове. Така ми каза старият собственник така цитирам и аз. Тия дни ще ги разглобя и ще видя какви точно са и ще се поправя щом толкова се дразнят някой колеги отностно термина който употребих.
              Първоначално публикуван от Гена Преглед на мнение
              Обади се за хъбовете,не е толкова страшно.
              Гена тия дни само да реша проблема със задната главина че ми играе яко колелото и е наложително и ще се обадя да кажеш какви да вземем за да се сменят.
              Последно редактирано от slavianko; 13-10-11, 10:22.

              Коментар


              • #67
                От: Toyota land cruiser 73 /project/

                Първоначално публикуван от slavianko Преглед на мнение
                Няма да се намалят хода на мостовете колега. Просто се променят захватите като се печели височина нищо друго. Помисли малко и ще видиш че съм прав

                Отностно подигравката на колегата ще кажа само че е леко неуместна. Нямам идея как точно се водят тия хъбове. Така ми каза старият собственник така цитирам и аз. Тия дни ще ги разглобя и ще видя какви точно са и ще се поправя щом толкова се дразнят някой колеги отностно термина който употребих.
                Гена тия дни само да реша проблема със задната главина че ми играе яко колелото и е наложително и ще се обадя да кажеш какви да вземем за да се сменят.
                като помислиш още малко ще разбереш че не си прав защото тампона и амортисьора са на различно място по ширината на моста
                [img]http://prikachi.com/files/1482881I.jpg[/img]

                Коментар


                • #68
                  От: Toyota land cruiser 73 /project/

                  Първоначално публикуван от tZv3t0zAr Преглед на мнение
                  като помислиш още малко ще разбереш че не си прав защото тампона и амортисьора са на различно място по ширината на моста
                  Да. Предният тампон е от вътрешната страна на пружината а задният от външната страна. Имам в предвид моята тойота. Растоянието е не повече от 10см. Ок ще има разлика да но това ще е в рамките на 5-6мм. Предполагам знаеш колко са дълги тампоните и как се свиват при натоварване или при удар. Не мисля че 5мм повече или по малко ще окажат влияние върху ходовете защото ако се стигне до тампона поради по голяма подложка /в случая примерно 5-6мм/ то той със сигурност ще си потдаде поне разликата. А да не казвам че аз така или иначе нямаше да ги сложа наизуст. Когато удължа амортисьора ще го закача без пружината и като го пусна надолу той ще си покаже най добре колко трябва да се подложи срещу тампона и дали изобщо има нужда от подлагане. Абе в крайна сметка аз така или иначе ще я направя тая манипулация понеже гумите ми опират леко в подкалника и нямам друг избор. Пък не е проблем да измеря ходовете преди и след за да се види има ли разлика

                  Коментар


                  • #69
                    От: Toyota land cruiser 73 /project/

                    Днес пък си реших да си направя профилактика на водният радиятор и хем да си сменя антифриза. Оказа се че имам лек теч та го носих на ремонт. Като го извадих обаче останах онемял като видях колко е затлачен. Понеже имаме и сервиз за автоклиматици та летата се занимавам предимно с климатични и водни радиятори и съм попадал на доста мръсни. Тоя обаче беше най мръсният който съм виждал в практиката си. Буквално беше задръстен и през него не се виждаше дори и пролука светлина. Драмата пък беше още по голяма като видях че всичко е набито с осили от трева а те вадене нямат. Минах през няколко автомивки и никакъв ефект. Накрая с бутилката с азот с която надуваме системите на климатиците и малко по малко се отпуши. После един черен мат и ето го ревизиран.



                    После антифризец и вече съм готов за зимните студове в Русе

                    Коментар


                    • #70
                      От: Toyota land cruiser 73 /project/

                      Идеята ми е - просто сложи подложки на пружините, а амортисьорите не ги пипай ... покарай малко пък ако усетиш недостиг на ход надолу, чак тогава мисли амортисьори и тампони

                      И един съвет - отпред както се вижда профила на шасито - затвори го с нещо ... няма да повярваш как след една година шасито ще е пълно с кал до дупка !
                      [img]http://prikachi.com/files/1482881I.jpg[/img]

                      Коментар


                      • #71
                        От: Toyota land cruiser 73 /project/

                        Първоначално публикуван от tZv3t0zAr Преглед на мнение
                        Идеята ми е - просто сложи подложки на пружините, а амортисьорите не ги пипай ... покарай малко пък ако усетиш недостиг на ход надолу, чак тогава мисли амортисьори и тампони

                        И един съвет - отпред както се вижда профила на шасито - затвори го с нещо ... няма да повярваш как след една година шасито ще е пълно с кал до дупка !
                        Всъщност не ме бърка да те послушам и да пробвам по тоя начин. Дори ще ми е още по лесно. Иначе отпред за профила не съм го затворил защото в момента търся широка и по дебела ламарина с която да затворя от бронята и да слиза надолу под нея за да пази щангите от удари. Предвидил съм го но просто си търся подходящо парче че иначе да купувам цял лист ...

                        Коментар


                        • #72
                          От: Toyota land cruiser 73 /project/

                          Първоначално публикуван от slavianko Преглед на мнение
                          Всъщност не ме бърка да те послушам и да пробвам по тоя начин. Дори ще ми е още по лесно. Иначе отпред за профила не съм го затворил защото в момента търся широка и по дебела ламарина с която да затворя от бронята и да слиза надолу под нея за да пази щангите от удари. Предвидил съм го но просто си търся подходящо парче че иначе да купувам цял лист ...
                          Тва е нож с две остриета - караш наред, прескачаш некой по-висок камик или пън с това чудо и после като дадеш назад сваля цялата броня
                          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                          Коментар


                          • #73
                            От: Toyota land cruiser 73 /project/

                            Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                            Тва е нож с две остриета - караш наред, прескачаш некой по-висок камик или пън с това чудо и после като дадеш назад сваля цялата броня
                            Хм. Не се бях замислил за това. Все пак трудно ще изкъртя цялата броня понеже съм я хванал с 4 болта 12мм за рамата. Но те разбрах какво имаш в предвид и наистина имаш право. Ще трябва добре да погледна отдолу как да го направя за да няма сакатлъци.

                            Иначе днес ходих на разходка с джипката покрай Русенски лом и беше доста забавно въпреки че опират гумите на някой места и гледах да я пазя да не накъсам някой гума. Абе трябва тия дни да я вдигна щъ не щъ. Утре пък живот и здраве ще излизаме на разходка с Павката и с неговата тойотка и хем ще тестваме и състезателното паджеро. Нямам търпение )))))

                            Коментар


                            • #74
                              От: Toyota land cruiser 73 /project/

                              Ето и крайният резултат от днешната разходка



                              Наистина спешно се нуждая от уширители на калниците

                              Коментар


                              • #75
                                От: Toyota land cruiser 73 /project/

                                Да е жив и здрав Павлин пак че ме светна и за тая шукарийка по интериора. Взехме с него от тойотката на един приятел барчето което е над тунела /около скоростният лост/ Занесохме го при едно приятелче което се занимава със стъкломати да му вземе калъпа и си заръчахме директно 2 броя. Ето го и първото.



                                Доста добра изработка но не се и учудвам защото момчето ми е правило доста изделия включително предният и задният капак на дрифтарката и до сега оплаквания не съм имал. Пък и цената на която го направи си е направо смешна.
                                Ето го и на колата само наложено да се види как стои.



                                Предстои да му направя калъфки от плат за лостовете за да стане точно като оригинала и се чудя дали да го боядисвам сиво или да остане така в черно.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X