Въпроса ми произлиза от изминатия преход 2010г.
Та, с няколко думи, какво се получи на практика:
Поради повдигането на "Тойотата" с нови пружини се получи опъване от страна на биалетките на задна стабилизираща щанга, а самата тя бе с изменен стандартен ъгъл и постоянно напрагната.В следствие на това, същата от артикулациите на моста ... не издържа /натоварен джип с багаж и коловози/ ... скъса едното ухо на гумения тампон.Последва "трапанация" в полеви условия защото от дъното на купето идваше един постоянен дразнещ шум от удари!!!
Та, въпроса ми е дали да "модифицирам" биалетките, като ги удължа с муфа и по този начин върна щангата в нормалното и работно положение или въобще да не я монтирам на мястото и по предназначение?
п.п.Без ст.щанга на черно в коловозите ... ходове колкото си щеш /един голям плюс/, ама на завоите по асфалта джипа са накланя застрашително /един голям минус/!!!Какво да предприема,... е въпроса ми?
Поздрави.
Та, с няколко думи, какво се получи на практика:
Поради повдигането на "Тойотата" с нови пружини се получи опъване от страна на биалетките на задна стабилизираща щанга, а самата тя бе с изменен стандартен ъгъл и постоянно напрагната.В следствие на това, същата от артикулациите на моста ... не издържа /натоварен джип с багаж и коловози/ ... скъса едното ухо на гумения тампон.Последва "трапанация" в полеви условия защото от дъното на купето идваше един постоянен дразнещ шум от удари!!!
Та, въпроса ми е дали да "модифицирам" биалетките, като ги удължа с муфа и по този начин върна щангата в нормалното и работно положение или въобще да не я монтирам на мястото и по предназначение?
п.п.Без ст.щанга на черно в коловозите ... ходове колкото си щеш /един голям плюс/, ама на завоите по асфалта джипа са накланя застрашително /един голям минус/!!!Какво да предприема,... е въпроса ми?
Поздрави.
Коментар