Здравейте,
Интересува ме съществува ли начин за поставяне на блокажи на мостовете на Тойота 4Runner. Някой правил ли е и евентуално как става? Благодаря ви предварително!
					Интересува ме съществува ли начин за поставяне на блокажи на мостовете на Тойота 4Runner. Някой правил ли е и евентуално как става? Благодаря ви предварително!

 Блокаж за диференциали на 4Runner
									
									
									Блокаж за диференциали на 4Runner
								 .Друг малко по-евтин вариант от посочения  от rado3456, e да поръчаш Тойотски заключващ диференциал на някой в  Щатите, който живее за предпочитане на западния бряг или Тексас/климата е  много по-благоприятен от Североизтока, където живея аз, а и няма сол  зимно време, като при мен/Тойота продава тези диференциали започващи с  най-ниско предавателно число 4.11, следва 4.30; после 4.56; 4.88 и съм  чувал и за 5.27, но нямам номер за него.Разбира се чисто нов от Тойота е  около $1300/може да ти свалят докъм $1000, това е за в магазина.Но в  автоморга може да се намери за около $500-600 в сравнително добро  състояние-външно да е без ръжда и луфтовете да са в заводските  нормативи.Каквито дифове съм премерил лично няколко досега.Проблема  всъщност е повече в това да се определи точно вида на дифа който имаш на  твоята Тойота.За да е сигурно че ще се стикова с това което ще  купиш.Лично аз не съм се разправял с 2-ро поколение 4Рънер, но докато си  събирах инфо за 3-то, съм попадал на такива retrofitting/както им  казват тука/Термина по който можеш да търсиш е Toyota;4Runner;Tacoma+  някое от следващите: Rear differential Locker; Locking differential;  Electric locker + sale.Oтделно можеш да пробваш на car-part.com Там  обаче след като избереш година, после модел, след това частта/дифовете  са под Axle Fr; Axle Rear;Carrier;Differential Assembly или Rear Axle  Assembly RWD, след което кой регион на Северна Америка и накрая да  сортира по цена или отстояние от даден пощенски код/за Калифорния можеш  да ползваш 92210.Следва под меню за да избереш комбинацията за  диф-преден, заден, АВС, заключващ и пред. число.Но не е много лесна за  организиране цялата работа до покупката.Монтажа е доста по-лесен.Като  цяло тези lockers работят  добре.Имат четири планетни колелца и шлицова  втулка която осъществява заключването.Ел. моторче с редуктор натяга  спирална пружина и тази пружина държи под натиск вилицата на втулката,  докато съвпаднат шлиците и може да се завърши заключването или когато се  разхлабят шлиците да завърши отключването.Мотор-редуктора е  херметизиран с О-пръстенчета на сглобките и си има отдушник, който може  да се удължи над заводското ниво за по-дълбоко газене.Въпреки че Тойота  произвежда и заключващи дифове и за отпред/за Ландкруизер и 3-то пок.  4Рънер/ мисля че не са съвместими с 2-ро поколение 4Рънер.Това са тъй  наречените High Pinion Locking Diff и са проблем за монтаж заради  кормилното устройство на 2-ро, което е доста различно от това на 3-то пок.Те се различават по положението на пиньона спрямо короната и по нарязването на зъбите на самата корона и по тази причина се използват само за предни дифове.Поради същата причина не е добре да се ползва заден диф за преден, защото ще работи по-наклонената част на зъбите/оттам по-голям аксиален товар/ и също усилието ще бъде срещу вътрешната страна на дъгата на зъбите.
.Друг малко по-евтин вариант от посочения  от rado3456, e да поръчаш Тойотски заключващ диференциал на някой в  Щатите, който живее за предпочитане на западния бряг или Тексас/климата е  много по-благоприятен от Североизтока, където живея аз, а и няма сол  зимно време, като при мен/Тойота продава тези диференциали започващи с  най-ниско предавателно число 4.11, следва 4.30; после 4.56; 4.88 и съм  чувал и за 5.27, но нямам номер за него.Разбира се чисто нов от Тойота е  около $1300/може да ти свалят докъм $1000, това е за в магазина.Но в  автоморга може да се намери за около $500-600 в сравнително добро  състояние-външно да е без ръжда и луфтовете да са в заводските  нормативи.Каквито дифове съм премерил лично няколко досега.Проблема  всъщност е повече в това да се определи точно вида на дифа който имаш на  твоята Тойота.За да е сигурно че ще се стикова с това което ще  купиш.Лично аз не съм се разправял с 2-ро поколение 4Рънер, но докато си  събирах инфо за 3-то, съм попадал на такива retrofitting/както им  казват тука/Термина по който можеш да търсиш е Toyota;4Runner;Tacoma+  някое от следващите: Rear differential Locker; Locking differential;  Electric locker + sale.Oтделно можеш да пробваш на car-part.com Там  обаче след като избереш година, после модел, след това частта/дифовете  са под Axle Fr; Axle Rear;Carrier;Differential Assembly или Rear Axle  Assembly RWD, след което кой регион на Северна Америка и накрая да  сортира по цена или отстояние от даден пощенски код/за Калифорния можеш  да ползваш 92210.Следва под меню за да избереш комбинацията за  диф-преден, заден, АВС, заключващ и пред. число.Но не е много лесна за  организиране цялата работа до покупката.Монтажа е доста по-лесен.Като  цяло тези lockers работят  добре.Имат четири планетни колелца и шлицова  втулка която осъществява заключването.Ел. моторче с редуктор натяга  спирална пружина и тази пружина държи под натиск вилицата на втулката,  докато съвпаднат шлиците и може да се завърши заключването или когато се  разхлабят шлиците да завърши отключването.Мотор-редуктора е  херметизиран с О-пръстенчета на сглобките и си има отдушник, който може  да се удължи над заводското ниво за по-дълбоко газене.Въпреки че Тойота  произвежда и заключващи дифове и за отпред/за Ландкруизер и 3-то пок.  4Рънер/ мисля че не са съвместими с 2-ро поколение 4Рънер.Това са тъй  наречените High Pinion Locking Diff и са проблем за монтаж заради  кормилното устройство на 2-ро, което е доста различно от това на 3-то пок.Те се различават по положението на пиньона спрямо короната и по нарязването на зъбите на самата корона и по тази причина се използват само за предни дифове.Поради същата причина не е добре да се ползва заден диф за преден, защото ще работи по-наклонената част на зъбите/оттам по-голям аксиален товар/ и също усилието ще бъде срещу вътрешната страна на дъгата на зъбите.



 ?
?
							
						



Коментар