Колеги нов съм във форума и не мога още да се оправя с търсачката,та питам някой, ако знае как се зацепват валовете( зъбчатките).Разглобих един за ремонт ,а пък гледам ,че няма никакви белязки по колелата .Аз съм си ги белязал с център но ми е интересно да разбера как трябва да се прави по техническите предписания на завода.Значи има два вала в цил. блок за гасене на вибрациите, които нямам си на представа как може просто така да нямат белези.Поне при други двигатели съм виждал ,че имат, а тук нищо. А също има едно зъбно колело, което предава движение от кол. вал към други забчатки ,та и то има някав отвор за болт 6мм, който го блокира при вадене понеже в него има някава пружина най вероятно за убиране на хлабините м/у зъбчатките, та  нещо ако има по особенно свързано с него ще му бъда много благодарен за информацията.
А също има едно зъбно колело, което предава движение от кол. вал към други забчатки ,та и то има някав отвор за болт 6мм, който го блокира при вадене понеже в него има някава пружина най вероятно за убиране на хлабините м/у зъбчатките, та  нещо ако има по особенно свързано с него ще му бъда много благодарен за информацията. 
							
						
					 А също има едно зъбно колело, което предава движение от кол. вал към други забчатки ,та и то има някав отвор за болт 6мм, който го блокира при вадене понеже в него има някава пружина най вероятно за убиране на хлабините м/у зъбчатките, та  нещо ако има по особенно свързано с него ще му бъда много благодарен за информацията.
А също има едно зъбно колело, което предава движение от кол. вал към други забчатки ,та и то има някав отвор за болт 6мм, който го блокира при вадене понеже в него има някава пружина най вероятно за убиране на хлабините м/у зъбчатките, та  нещо ако има по особенно свързано с него ще му бъда много благодарен за информацията. 
							
						
 Наложи се шлайф на последния ремонт+1.00 на двг-то и ремонт на главата.Ръководството ,което ти ми даде е мн. добро макар ,че малко не се вижда тук там но, каквото ми трябваше го разбрах.Значи трябва много да се внимава със стягането в лентовата скоба и поставянето на сегментите в цилиндъра.Масления е много тънък(3мм)и е страшно чуплив.Аз счупих два
Наложи се шлайф на последния ремонт+1.00 на двг-то и ремонт на главата.Ръководството ,което ти ми даде е мн. добро макар ,че малко не се вижда тук там но, каквото ми трябваше го разбрах.Значи трябва много да се внимава със стягането в лентовата скоба и поставянето на сегментите в цилиндъра.Масления е много тънък(3мм)и е страшно чуплив.Аз счупих два и се наложи да взема още един цял комплект сегменти, които са от порядъка на 150-200лв.
 и се наложи да взема още един цял комплект сегменти, които са от порядъка на 150-200лв. Не беше много моя вината просто там дето го правя нямаше едно читаво менгеме да хвана добре буталото с биелата за да мога по внимателно да стягам сегментите в лентовата скоба, но това са други работи няма, какво да те занимавам.Ами това е блока съм го сглобил и накичил чакам пари пак
Не беше много моя вината просто там дето го правя нямаше едно читаво менгеме да хвана добре буталото с биелата за да мога по внимателно да стягам сегментите в лентовата скоба, но това са други работи няма, какво да те занимавам.Ами това е блока съм го сглобил и накичил чакам пари пак  
							
						

Коментар