Нещо го закъсах с джипката
ТЛК BJ70 с 3В дизелов мотор. Джамбазов май има такъв.
Смених подгряващите свещи, запалих я и си бръмчеше. До тук добре.
Реших да сменя и горивния филтър-речено сторено. Лошото стана като тръгнах да обезвъздушавам горивният филтър с ръчната помпа-помпата тече и то здраво. Джипката я имам от скоро и до сега не бях правил това упражнение. Та поръчах нова ръчна помпа(това е едно цилиндърче около 10 см дълго и е монтирано към тялото на горивната помпа, а двете са върху ГНП-то), сложих я и обезвъздуших.
Не пали
Върнах стария филър, данеби новият да е ментак-не пали.
По точно понякога опитва да запали, дори успява, и веднага гасне.
При опит за палене понякога се усеща като бензинов двигател с избягала центровка или мокро делко. Рита здраво и изпуфква в ауспуха.
Отвих тръбопровода към едната дюза за да видя дали ходи нафта до там. При завъртане на стартера изплю нафта и опита да запали на 3 цилиндъра.
При въртене на стартера и натискане на педела на гаста, почва да пуши от ауспуха, но пак не пали.
Двигателя е с EDIC System и се чудя дали не се бъзика нещо релето дето управлява електромотора. Доколкото разбрах, тая състема има 3 положения- стартиране, нормална работа и спиране на двигателя. Май има и връзка към налягането на маслото-няма налягане, няма палене.
Четох, че при сваляне на ГНП след това се обезвъздушават тръбопроводите към дюзите, но аз не съм свалял ГНП и не виждам от къде ще влезе въздух там.
Давайте идеи и съвети къде да търся проблема.
Благодаря
ТЛК BJ70 с 3В дизелов мотор. Джамбазов май има такъв.
Смених подгряващите свещи, запалих я и си бръмчеше. До тук добре.
Реших да сменя и горивния филтър-речено сторено. Лошото стана като тръгнах да обезвъздушавам горивният филтър с ръчната помпа-помпата тече и то здраво. Джипката я имам от скоро и до сега не бях правил това упражнение. Та поръчах нова ръчна помпа(това е едно цилиндърче около 10 см дълго и е монтирано към тялото на горивната помпа, а двете са върху ГНП-то), сложих я и обезвъздуших.
Не пали
Върнах стария филър, данеби новият да е ментак-не пали.
По точно понякога опитва да запали, дори успява, и веднага гасне.
При опит за палене понякога се усеща като бензинов двигател с избягала центровка или мокро делко. Рита здраво и изпуфква в ауспуха.
Отвих тръбопровода към едната дюза за да видя дали ходи нафта до там. При завъртане на стартера изплю нафта и опита да запали на 3 цилиндъра.
При въртене на стартера и натискане на педела на гаста, почва да пуши от ауспуха, но пак не пали.
Двигателя е с EDIC System и се чудя дали не се бъзика нещо релето дето управлява електромотора. Доколкото разбрах, тая състема има 3 положения- стартиране, нормална работа и спиране на двигателя. Май има и връзка към налягането на маслото-няма налягане, няма палене.
Четох, че при сваляне на ГНП след това се обезвъздушават тръбопроводите към дюзите, но аз не съм свалял ГНП и не виждам от къде ще влезе въздух там.
Давайте идеи и съвети къде да търся проблема.
Благодаря
Коментар