Обява

Свий
Няма добавени обяви.

2LT или 22R(E); LJ-70 2.4td или RJ70 2.4 бензин

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: LJ-70 2.4td или RJ70 2.4 бензин

    Аз съм с 2l-t-90к.с...подскача си при даване на газ и при ниските си е бая послушна и същевременно си харчи малко....въпрос на избор!
    0899 шест5313нула
    За всекиго по нещо

    Коментар


    • #32
      До: LJ-70 2.4td или RJ70 2.4 бензин

      Мойте впечатления от 22R качен на Рънър са отлични за целите за който го ползвам.Лов,и леки разходки карам го на газ и разхода е нормален при средна скорост от 90 км ,не съм усещал липса на мощност.До сега не ми е създавал проблеми освен че харчи малко масло.

      Коментар


      • #33
        До: LJ-70 2.4td или RJ70 2.4 бензин

        Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
        Да, като изключим 3-литровия, аз категорично бих избрал бензиновия, като подчертавам, че съм откровен дизелджия.

        Какво се хванахте с тези 700к.с. от Венци..
        Наистина 22R-E е изключително популярен двигател в САЩ, качва се на какво ли не и затова там има компании, които правят разработки за този двигател, включително и до 700к.с. И в други теми съм споменавал, разработките са на stage-ове, например на LC Engineering, линк по-долу. Това съвсем не значи, че или го правим 700к.с. или забравяме за този двигател.

        Първите два stage-а звучат много приятно и са на нормална бих казал цена, като например за 1000 и нещо долара сваляте макс. въртящия момент малко надолу, вдигате малко конете, до към 150к.с. което ще е повече от достатъчно за разходки и общо ползване.

        Малко за четене по темата как и можем ли да напилим 22R-E:
        http://www.lcengineering.com/

        http://www.doaracingengines.com/
        Яро,къде може да се направи подобен тунинг,в България?
        JEEP Grand Cherokee ZJ 4.0,Toyota LC90 1KZ-TE
        BMW X5 E70 4.8is

        "Да бъдеш втори означава да си пръв сред загубилите" Аертон Сена

        Коментар


        • #34
          До: LJ-70 2.4td или RJ70 2.4 бензин

          Първоначално публикуван от ghaytov Преглед на мнение
          Яро,къде може да се направи подобен тунинг,в България?
          Навсякъде, където екипа има добра представа от (тези) двигатели.

          Коментар


          • #35
            Re: LJ-70 2.4td или RJ70 2.4 бензин

            В Щатите мисля, че няма 3.0 турбодизел... При наличието 3.0 турбодизел, тунингът на 2.4 бензин се обезсмисля(мое лично мнение).
            "Човекът е човек тогава, когато е на път!"

            Коментар


            • #36
              До: Re: LJ-70 2.4td или RJ70 2.4 бензин

              Първоначално публикуван от msi200 Преглед на мнение
              В Щатите мисля, че няма 3.0 турбодизел... При наличието 3.0 турбодизел, тунингът на 2.4 бензин се обезсмисля(мое лично мнение).
              В Щатите говорим само за 22R-E.
              За останалото, което казваш, зависи според парите и мерака. Бензинова вече можеш да намериш и за ~6.000-7.000лв., 3.0тд поне 2-3 нагоре. Реалното състояние на двете коли от пазара обаче клони сметката към бензина (според мен). По-евтино ще се купи, по-евтино ще се тунингова. При 1KZ-T особено след 200К км. си е добре да имаш едни пари настрана за глава и това онова.

              Коментар


              • #37
                До: LJ-70 2.4td или RJ70 2.4 бензин

                Днес ходих да гледам две 73ки-едната бензин,другата дизел,и двете 2.4 кубика.
                Нешата които ми направиха впечатление са :бензиновата е с кръглите фарове,а с очите си видях оригиналните швейцарски документи-93г.,ръчни хъбове,лост с които се включва преден мост, бързи и бавни и също може бавни само на заден мост. Има монтиран компресор и камионджийски теглич и табела ,че може да тегли 6 тона. Компресора е за спирачките на ремаркето.Съответно съединителя буксува и има следи от яка фирмаджийска експлоатация вътре в салона.Има сервизна книжка и е на 200 000км.Мотора работи много добре .Имам леки съмнения за виене на диференциал,но с този съединител не мога да вдигна към 90-100 за да го чуя по-добре,а и няма регистрация.Развъртяхме го и на подемника със 100км и не се чу никакво виене,но не знам дали без товар е критерий.
                За дизеловата основното ми впечатление е че няма тяга,дори колкото служебната Нива,която карам и пуши доста черно при подаване на газ и при натоварване.Според мен е за турбо защото и не усетих характерното яко дръпване.Иначе е 90г иняма сервизна книжка.
                И двете са със здрави шасита и по малко ръжда по купето-дизеловата повече,тя е Австрийка.
                Моля споделете мнения,че мисля да се задомвам-определено по клоня към бензиновата,но тя е с 1000лв по-скъпа.
                Яро,ако четеш помощ!!!!!!!
                Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
                Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
                Враца

                Коментар


                • #38
                  До: LJ-70 2.4td или RJ70 2.4 бензин

                  Ами и аз определено в тази ситуация клоня към бензиновата.
                  За бензиновата:
                  1. Погледни окачването:
                  - отпред ако амортисьора е в пружината и
                  - отзад ако амортисьорите са от едната страна на моста, значи:

                  Всичко е като модификацията при квадратния фар.

                  Ако:
                  - отпред амортисьора е зад пружината и
                  - отзад двата амортисьора са от двете страни на моста (единия отпред все едно, а другия отзад) значи е модификацията на кръглия фар, което значи, че няма как да е производство 1993г., но може да е първа регистрация тогава.

                  2. Как така на бавни на заден мост. Аз харесвам модификациите с включването на предния мост от лоста, а не от бутон на таблото. Не, че вакумите (опцията с бутона) създават някакви проблеми). НО дори и при модификацията с включване на преден мост от лоста на раздатката би трябвало да имаш:

                  H2 - H4 - N - L4

                  Това, за което ти говориш (бавни на заден мост) се явява L2, което няма как да го има.

                  За дизела:
                  - нормално е да припушва.
                  - всичко що е 4х4 внесено от Австрия, което съм виждал е трагедия като ламарини. Не знам австрийците какви химикали ползват зимата, но ефекта е убийствен и в пряк и в преносен смисъл.

                  Коментар


                  • #39
                    До: LJ-70 2.4td или RJ70 2.4 бензин

                    200000 за бензиновия 2.4 не са никак много.
                    Обаче тези серии се славят с не особено здрави дифове или по точно пиньон и корона и използването им като влекачи, надали не си е казало думата. Особено ако са карани на бавни само на заден мост, както ти казаваш.
                    За дизела нищо не мога да кажа.
                    Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
                    Drag Grand Canyon Daily
                    Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
                    LZ1JYM

                    Коментар


                    • #40
                      До: LJ-70 2.4td или RJ70 2.4 бензин

                      Отпред амортисьорите са извън пружините,а отзад са един отпред един отзад, т.е. излиза, че само регистрацията и е 93г.Положенията на лоста са точно тези,които са описани от Яро,но има и пряк път от2н към4л,който не е описан на лоста, при който според собственика е само на заден мост и бавни.Иначе на подемника се видя,че има ЛСД на заден диф.
                      Днес собственика ще с меня съединителя и утре ще правим нов тест за виене на дифа.
                      Не казахте дали виенето може да се хване на подемника ?
                      п.с Сетих се оше нещо 4л с изключени хъбове не е ли равно на 2л?
                      Последно редактирано от genadi.tsvetkov; 08-04-10, 06:43.
                      Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
                      Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
                      Враца

                      Коментар


                      • #41
                        До: LJ-70 2.4td или RJ70 2.4 бензин

                        Лошо е това,че има камионски теглич....в комбинация със заминалия съединител говори за издевателство,а за 6 тона не коментирам-това ни е камаз,ни е най-малкото от над 4-литровите високонютонметърни Тойотовски двигатели!!А дизела ,както казва Яро, е нормално да попушва,особено при рязко подаване на газ на ниски обороти преди да се е включило турбото!
                        0899 шест5313нула
                        За всекиго по нещо

                        Коментар


                        • #42
                          До: LJ-70 2.4td или RJ70 2.4 бензин

                          Това са и моите притеснения.Явно бая тежко ремарке е влачила,щом има монтиран компресор за спирачките му.Но се надявам,че при тази серизна експлоатация е имало и сериозна поддръжка.Мисля след смяната на съединителя да я пробвам пак за виене на дифа ,и ако е добре, да се мятам в този огън,като нестинар.
                          Някой знае ли колко излиза ремонт на диференциал,ако се стигне до там?
                          Иначе дизеловата не ме грабна,още отначало.Не е възможно толко да не върви и да е здрава,въпреки,че от капачката на маслото почти не пуши като работи.При досегашния ми опит с дизели, не съм виждал автомобил с турбо, на които да не усетя дръпването от турбото,а тук беше така.Освен това при ускорение непрекъснато виждах в огледалото дълга черна опашка.
                          Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
                          Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
                          Враца

                          Коментар


                          • #43
                            До: LJ-70 2.4td или RJ70 2.4 бензин

                            Тубото можеш да пробваш , като закачиш манометър с шлауфка и си я изведеш вътре в купето . На моята го закачих уж временно , пък се проточи .
                            TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

                            Коментар


                            • #44
                              До: LJ-70 2.4td или RJ70 2.4 бензин

                              Бензиновия мотор било22R или 22RE е един наистина уникален мотор в който наистина мога да вярвам.Нашия беше давен,каран без вода докато маслото му заври (ако някой си спомня Бистрица 2006)и този мотор не спира наистина е куче.С малко ама от сърце може много.
                              ТЛК FJ40,FJ55,FJ70,FJ73-4.2 1-hz+TURBO Удоволствието да караш TOYOTA.

                              Коментар


                              • #45
                                От: Въпрос относно Land Cruiser 70

                                Аз имам Ранър 2L-T,и също за пръв път чувам този мотор да може да държи 150 км/час!!!Та колко са оборотите в този момент и вобще как вдига тази скорост?
                                0899 шест5313нула
                                За всекиго по нещо

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X