До: Сравнение на диф на ЛК70 и Хилукс
На английски е high pinion- това означава, че пиниона излиза не от долната част на моста, а от горната.
Ако погледнеш снимките на линка ще видиш как "прасето" с пиниона е отгоре.
http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...1&postcount=75
До колкото знам Lockrite-a се монтира вътре в касетата - на мястото на сателитите и затова става и отпред и отзад.
Короната и пиниона обаче не са еднакви.
Просто наклона на зъбите е в различна посока.
Казват че така е по-здраво - при движение напред и двата пиньона трият в короната от drive side (незнам как е на български).
При heavy duty мостовете, до колкото ми е известно короната и пиниона са еднакви отпред и отзад, т.е при тях предния мост бил по "слаб" от задния защото трие от coast side(и това незнам как е на български).
Разбира се там короните са по-големи 9.5" вместо 8" и явно не е от голямо значение.
Първоначално публикуван от didooo
Преглед на мнение
Ако погледнеш снимките на линка ще видиш как "прасето" с пиниона е отгоре.
http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...1&postcount=75
Първоначално публикуван от didooo
Преглед на мнение
Короната и пиниона обаче не са еднакви.
Просто наклона на зъбите е в различна посока.
Казват че така е по-здраво - при движение напред и двата пиньона трият в короната от drive side (незнам как е на български).
При heavy duty мостовете, до колкото ми е известно короната и пиниона са еднакви отпред и отзад, т.е при тях предния мост бил по "слаб" от задния защото трие от coast side(и това незнам как е на български).
Разбира се там короните са по-големи 9.5" вместо 8" и явно не е от голямо значение.
Коментар