Аууу, то много бре........та дали става да се ремонтира??
подочувам...,че някой слагали ладов,ама дали се сработва...? май има разлика в съпротивлението и показанието пак не е точно. не съм чак такъв експерт ако маслото на колата е сменявано редовно и е качествено ,не би трябвало да натрупа нагар(поне ,не много)..
подочувам...,че някой слагали ладов,ама дали се сработва...? май има разлика в съпротивлението и показанието пак не е точно. не съм чак такъв експерт ако маслото на колата е сменявано редовно и е качествено ,не би трябвало да натрупа нагар(поне ,не много)..
За маслото немога да ти кажа дали е сменявано редовно...божа работа!
Там където свършва асфалта, започва моят път!! тел: 0886763494
ами почти сигурно е че ще заработи уреда с ладов датчик но друг е въпроса дали ще показва поне малко от малко точно а другия проблем за които се сещам е че в оригиналния датчик има вграден втори сендер които е за лампата
ето и едно решение дето струва ми се ше е по добро от ладов датчик наи малкото е на 10х1 конусна резба за разлика от ладовия които е с някаква ако не се лъжа 10х1.25 или 1.5 резба ....каквато може да се срещне само в руските недоразумения наречени коли http://www.topspeed.bg/view_product.php?pid=1134
ааа докато пиша поста се разрових и намерих идеалния заместител за 15 лева на стандартния датчик от 78 паунда http://tuning-parts.bg/browse/produc...I+s+dva+izvoda
някои маш ще трябва да черпи
2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg
ами почти сигурно е че ще заработи уреда с ладов датчик но друг е въпроса дали ще показва поне малко от малко точно а другия проблем за които се сещам е че в оригиналния датчик има вграден втори сендер които е за лампата
ето и едно решение дето струва ми се ше е по добро от ладов датчик наи малкото е на 10х1 конусна резба за разлика от ладовия които е с някаква ако не се лъжа 10х1.25 или 1.5 резба ....каквато може да се срещне само в руските недоразумения наречени коли http://www.topspeed.bg/view_product.php?pid=1134
ааа докато пиша поста се разрових и намерих идеалния заместител за 15 лева на стандартния датчик от 78 паунда http://tuning-parts.bg/browse/produc...I+s+dva+izvoda
някои маш ще трябва да черпи
Имаш почерпка!!
А относно оригиналния датчик и този от лада ...зщо трябва да се сравнява нещо точно с нещо много не точно
Там където свършва асфалта, започва моят път!! тел: 0886763494
аз мисля че наи добре е тази камбана от втория линк че има извод и за лампа да се сравни с един истински манометър преди монтажа и да си знаеш ако има грешка колко е грешката и си ток и жица от секъде
2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg
не колега не е такъв които показваш на моита тойота датчика е ето такъв тип и при условие че така или не вярвам кои знае колко на тоя тип уреди и при наличие на този точно датчик в българия за 15 лева.....няма се засиля да си го викам от кралството
2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg
не колега не е такъв които показваш на моита тойота датчика е ето такъв тип и при условие че така или не вярвам кои знае колко на тоя тип уреди и при наличие на този точно датчик в българия за 15 лева.....няма се засиля да си го викам от кралството
Колега купих този датчик, но на моята има две кабелчета, едното е точно по средата, а другото отстрани на датчика, нямам лампчика за маслото а само стрелка. Как трябва да го свържа?? И ще станат ли резбите, еднакви ли са??Още не съм демонтирал стария...а и друго, от там ще изтече ли много масло?
Там където свършва асфалта, започва моят път!! тел: 0886763494
Коментар